بازسازی ساختمان

جنس مرغوب کاغذ دیواری در بازسازی

مرغوبترین جنس انتخابی کاغذهای دیواری ضد آب بودن بازسازی تعمیرات منزل و تمیز شدن راحت بازسازی ساختمان آن با یک دستمال مرطوب است. اکثر کاغذهای موجود در بازار ضد آب میباشند و فرق آنها در بیشتر و کمتر به کار بردن پارچه یا پی وی سی در ساخت آن میباشد. مرغوبتر نوع جنس کاغذ دیواری ها کاغذی ازست که دارای پوشش وینیل میباشد. این نوع کاغذ دیواری ها، هم ضد آب بوده و هم دوام بیشتری دارد. البته کاغذهای دارای وینیل دو نوع میباشند نوع اول که دارای لایه وینیل در پشت کاغذ است که راحتتر از دیوار جدا میشود و نوع دوم که دارای پوشش وینیل در سطح آن میباشد که مسلما نوع دوم عمر بیشتری دارد.

جنس

_ از آنجایی که بنفش ترکیبی از ۲ رنگ آبی و قرمز است، هم می‌تواند به عنوان یک رنگ گرم و هم به عنوان رنگ سرد مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بنفش و سایه‌ای از ارغوانی (با ترکیب قرمز بیشتر) طرح آبی سرد را به طرحی گرم تبدیل می‌کند در حالی که استفاده بیشتر از رنگ آبی نیلی در ترکیب با نارنجی گرم در طراحی داخلی رنگ بنفش سردی را تولید می‌کند.

اگر فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما سفید است، مبلمان نارنجی رنگ بهترین انتخاب برای اتاق شما. رنگ نارنجی با تاثیر گذاری بالای خود می تواند نقطه عطف اتاق شما باشد. این رنگ می تواند با پرده و کوسن هایی که خطوطی از رنگ های قرمز و آبی و بنفش دارند ترکیب شده و گرمای خاصی را به اتاق شما ببخشند.

تاثیرگذارترین راه برای ایجاد فضایی باز و روشن در خانه، رنگ دیوار، سقف و زمین است. طراحان دکوراسیون نیز معتقدند که استفاده از رنگ های روشن در بزرگ نشان دادن فضا موثر است، در حالی که رنگ های تیره فضا را کوچک تر از آن چیزی که هست، نشان می دهند. منظور از رنگ های روشن تنها سفید نیست بلکه رنگ های گرم خنثی مانند زرد کم رنگ یا زرد – سبز نیز موجب روشنی، بزرگی و گرمی اتاق های بدون پنجره می شوند. از رنگ هایی با تونالیته مشابه و طرح هایی ساده استفاده کنید تا در عین جذابیت، فضا را شلوغ و خفه نشان ندهند. رنگ های روشن تر بازسازی ساختمان را برای فضای بالای خانه به کار برید به عنوان مثال سقف را سفید کنید.

سبدهای حصیری یا ساخته شده از نی در سایزهای مختلف، گزینه‌های مناسبی برای قرار دادن اشیاء و لوازم متعددی در فضاهای مختلف خانه و سازماندهی آن فضاها هستند. برای مثال، در اتاق کودک می‌توانید برای ذخیره‌سازی اسباب‌بازی‌ها، بازسازی ساختمان ‌در اتاق‌کار برای قراردادن برگه‌ها و دیگر لوازم و در آشپزخانه نیز برای قراردادن دستگیره‌ها و اشیاء مورد استفاده کوچک، از این سبدها استفاده کنید.

به جای اینکه به یکباره تمام تمرکزتان را روی یک اتاق بگذارید، خانه را هدفمند تمیز کنید. یک کار را انتخاب کنید، مانند جارو کشیدن یا گرد گیری، و سپس روی همه خانه انجامش دهید ( متخصصان توصیه می کنند از بالا به پایین کار کنید، ابتدا مثلا پنکه سقفی و آویزها را گرد گیری کنید، و در پایان نیز زمین را جارو کنید ) ابتدا یک وظیفه را کاملا به پایان برسانید و سپس کار بعدی را شروع کنید.

ممکن است تصور کنید این اتاق ها، اتاق مشترک فرزندان دو قلوست. البته می تواند چنین باشد؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که دکوراسیون اتاق کودکان یا نوجوانان هم سن و سال تان را به همین شیوه، شبیه به هم از نظر طرح و رنگ، تزیین نمایید. مراقب باشید که با رنگ ها و مبلمان مختلف فضای اتاق بچه ها را از یکدیگر متمایز نسازید؛ چون این کار باعث دلخوری آنها می شود؛ حتی اگر این نکته را به زبان نیاورند. هنگامی که اتاق مشترک را با مبلمان و تخت خواب مناسب، شبیه یکدیگر و هم رنگ تزیین کنید، یا به عبارت دیگر اتاق خواب را به صورت قرینه بچینید، مانع از بگو مگو و رنجش کودکان تان می شوید. بهتر است از تصاویر و لوازم مانند هم با یک رنگ و طرح استفاده کنید، بدون این که وسایل زیادی یا بی مصرف در آن قرار دهید. از سوی دیگر، بسیار خوب است که در چیدمان اتاق مشترک ، نظر فرزندان تان را نیز بپرسید و خواسته های آن ها را در نظر بگیرید. بسیاری از مواقع، کودکان  بازسازی ساختمان مسائلی را مطرح می کنند که شاید ما بزرگ ترها اصلا به آن فکر نکرده باشیم؛ یا موضوع از نظر ما اهمیتی نداشته باشد./ بازسازی ساختمان های قدیمی

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com