بازسازی ساختمان

اندازه مناسب کاغذ دیواری

اندازه های کاغذ دیواری ها رولی خریداری میشوند و در اندازه های مختلفی عرضه میشوند، رول ها دارای طول و عرض متفاوت هستند، طول رولها عمدتا ۴ متر و ۱۱.۵ سانتیمیترند که عرض آنها در نمونه های اروپایی ۵۲ و در انواع آمریکایی ۶۸.۵ سانتی متر میباشد. که انواع آمریکایی به دلیل عرض بیشتر استفاده بیشتری دارد. در هنگام سفارش و خرید رول های انتخاب شده بهتر است برای وجود مشکلات بازسازی ساختمان احتمالی یک رول اضافه تر خریداری نمایید.

رنگ خردلی یکی از رنگ هایی است که به ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود. این رنگ از قدرت جذب بالایی برخوردار است و می تواند در فضاهایی با رنگ غالب کرم مورد استفاده قرار بگیرد. برای مبل های خردلی رنگ تان می توانید از کوسن هایی با رنگ زرد و نارنجی استفاده کنید.

اندازه

نور می تواند در بزرگ و روشن تر کردن اتاق های بدون پنجره تاثیرگذار باشد. طبق نظرات کارشناسان 3 نوع نور وجود دارد که برای فضای خانه نیز مناسب است. نور کلی (ملایم، سراسری) نور کاربردی (روشن، متمرکز) و نور دکوراتیو (قوی، نمایشی). با به کار بردن این 3 نوع نور در مکان های مختلف خانه، علاوه بر زیبایی فضا، فعالیت های مختلف را در مکان های مختلف خانه آسان تر انجام خواهید داد. بازسازی ساختمان

بله شما می‌توانید رنگ طوسی را با رنگ بژ، کرم یا هر رنگ طبیعی دیگر ترکیب کنید. شاید مخلوط کردن چند رنگ خنثی به نظر خیلی از افراد مناسب نیست اما گاهی نتیجه شگفت‌آور خواهد بود. به عنوان مثال در این عکس رنگ طوسی به عنوان پس‌زمینه کابینت‌‌های طرح چوب استفاده شده است که منظره جالب را پدید آورده است.

نمی خواهم بگویم که تمیز کاری کار مورد علاقه شان است، اما کسانی که خانه شان بی عیب و نقص است راهی پیدا می کنند تا این کار برایشان قابل تحمل شود. مثلا وقتی ظرف ها را می شویید با گوشی برای خود آهنگ های مورد بازسازی تعمیرات منزل علاقه تان را پخش کنید. هنگام تمیز کاری خانه برای خود یک کتاب صوتی یا پادکستی جذاب پخش کنید.اختصاص دادن فضای مساوی به هر کودک، یکی از مسائل مهم در اتاق های مشترک است. قرار دادن تخت ها و میزها به شکل قرینه راه حل خوب و کار آمدی است، که در عین حال شکل زیبایی هم به اتاق می دهد. از طرفی، می توانید اتاق مشترک را به طور یکنواخت و مساوی به وسیله یک کمد یا قفسه تقسیم بندی نمایید و بعد مبلمان و تخت خواب ها را به موازات هم در اتاق بچینید. همین طور ممکن است بالای تخت ها سایبان یا توری (پشه بند) آویزان کنید؛ که هم باعث می شود نور کمی به تخت خواب بتابد و هم این که بچه ها احساس کنند محیطی خصوصی و راحت برای خود دارند.

 ما همیشه بر این باور هستیم که طراحان بیشتر از ما کتاب قوانین طراحی داخلی را خوانده و از بر کرده‌اند در حالی که داستان کاملا برخلاف این قضیه است. ما کار طراحان داخلی را می‌پسندیم برای اینکه آنها به‌ راحتی هر قانونی را زیر پا می‌گذارند ولی فقط صدایش را در نمی‌آورند. بازسازی ساختمان

در واقع طراحان داخلی هیچ قانون خاصی ندارند. آنها فقط دنباله‌روی ذوق و سلیقه خودشان هستند و بی‌توجه به کتاب قانون‌هایی که ما در همه این سال‌ها درباره چیدمان خانه و زندگی‌مان تدارک دیده بودیم.

اگر می‌خواهید مانند یک طراح حرفه‌ای خانه‌تان را زیبا کنید لازم است گاهی بی‌خیال قانون‌ها شوید و کمی جسارت به خرج دهید. نگران هم نباشید؛ هر قانونی یک روزی نقض می‌شود! با ما همراه باشید تا ۱۲ قانون نانوشته ی دکوراسیون داخلی را زیر پا بگذاریم./ بازسازی ساختمان های قدیمی

در اتاق‌های کوچک مهم‌ترین فضای مورد استفاده که همیشه به بدترین شکل ممکن استفاده می‌شود، دیوارها هستند. معمولا استفاده از دیوارها همیشه یک‌جور است؛ فرقی هم به بزرگی یا کوچکی اتاق ندارد. همه ما از دیوارها فقط برای آویزان کردن بازسازی ساختمان تابلوها استفاده می‌کنیم یا در نهایت دو، سه عدد طاقچه روی آن نصب می‌کنیم اما آیا تا به حال به قابلیت دیوارها برای آویزان کردن میزهای تاشو فکر کرده‌اید؟ دیوارها می‌توانند بهترین مکان برای میزها و کتابخانه‌ های تاشوی جادار باشند.

روکش مبل‌های خود را می‌توانید با پارچه‌های نخی و سبک عوض کنید تا با کمترین هزینه ممکن تغییر عمده‌ای ایجاد کرده باشید. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های روشن نظیر سفید، زرد، نارنجی و لیمویی استفاده کنید.

* با تغییر رنگ روکش اقلامی مانند بالش و رومیزی و خرید اقلام جدید خوش رنگ و لعاب می‌توانید تغییری عمده ایجاد کنید. اگر با رنگ سال پیش می‌روید بد نیست بدانید که رنگ سال 2011، رنگی مابین صورتی و قرمز می‌باشد.

* میوه سیب همواره جذابیت‌های خاص خود را داشته است، سعی کنید همیشه بازسازی ساختمان چند سیب قرمز را درون ظرف میوه‌خوری و روی میزی پذیرایی خود داشته باشید. جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com