بازسازی ساختمان

گل های بنفش در بازسازی ساختمان

شما می‌توانید از ترکیب رنگی گل‌های بنفش و زرد یا بنفش و صورتی همراه با  بازسازی ساختمان برگ‌های سبز و  بازسازی ساختمان های قدیمی شاخه‌های قهوه‌ای برای طراحی رنگ دکوراسیون داخلی خانه الهام بگیرید. مثلاً در مریم گلی می‌توانید ببینید که رنگ بنفش تیره به چه زیبایی با سبز ترکیب شده. در گل زنبق هم بین رنگ سفید و زرد و بنفش کنتراست (تضاد) بسیار زیبایی ایجاد شده است. یک کلم بنفش را از وسط ببرید و همین کار را با یک بادمجان انجام دهید تا ترکیب ستایش برانگیز سفید و بنفش داخل این سبزیجات را ببینید. تمام این ترکیبات رنگی زیبای موجود در طبیعت می‌تواند راهنمای شما در تزیین و طراحی دکور داخلی خانه باشد.

بنفش

انتخاب مبلمان هایی با رنگ شاد و روشن جسارت خیلی زیادی می خواهد، ولی مطمئن باشید وجود آن ها در فضای داخلی منزل تان تاثیربسیار روحیه بخش و تاثیر گذار است. اگر می خواهید از کسالت بازسازی ساختمان فضاهای داخلی منزل تان بکاهید این مبلمان ها می توانند به شما کمک کنند تا در کم ترین زمان ممکن بهترین تغییرات را در دکوراسیون داخلی منزلتان به وجود آورید.

هیچ چیز مانند حوله‌های سفید و تمیز نمی‌تواند جلوه‌ای شیک و خوشایند به دکوراسیون سرویس‌بهداشتی شما ببخشد. همچنین وجود گلدانی به رنگ آبی که در آن گل‌های کرم و سبز رنگ قرار داده شده است، به همراه تعدادی شمع می‌تواند مکمل خوبی برای دکوراسیون سرویس‌بهداشتی با زمینه سفیدرنگ خانه شما باشد.

طوسی زغالی تیره یک رنگ غالب محسوب می‌شود. این رنگ هم‌چنین طوسی دودی نیز نامیده می‌شود و یک رنگ آرامش‌بخش است که از این رو انتخاب مناسبی برای اتاق خواب است. طیف‌های مختلف رنگ طوسی، باعث  بازسازی ساختمان ایجاد حس وقار و زیبایی و ظرافت می‌شوند و کنتراست خوبی با رنگ سفید و یا سایر رنگ‌های روشن خواهند داشت.

شاید برخی این را فریب بدانند، اما به نظر من هوشمندی است. وقتی نوبت به انتخاب وسائل و مبلمان می رسد، آنهایی را انتخاب کنید که زیاد به تمیزکاری و نگهداری نداشته باشند. برای مثال کف آشپزخانه، اگر سفید باشد کوچکترین لکه یا جای پا رویش دیده می شود اما اگر الگویی کرم و رگه دار داشته باشد همان لکه ها و آثار پا خیلی سخت رویش تشخیص داده می شود. همین را می توان در مورد شیشه ها میزها، و آینه ها نیز دید، که با کوچکترین لمس اثرانگشت و کثیفی را بازتاب می دهند. در انتخاب وسائل چوبی به دنبال طیف رنگ های متوسط باشید، اگر خیلی روشن باشد لکه را نشان می دهد و اگر خیلی تیره باشد گرد و غبار رویش پیداست.

با یک جا کفشی خوب و جمع و جور برای در ورودی خانه شروع کنید، یک سبد اسباب بازی نیز در اتاق نشیمن یا اتاق بازی کودک قرار دهید، یک سبد لوازم آرایش در روشویی نیز بسیار کاربردی است. اما قبل از اینکه برای خرید سبد و صندوقچه اقدام کنید، ابتدا تمام وسائلی که می خواهید به آنها انتقال دهید را دسته بندی و سپس جدا کنید تا بدانید باید چند عدد سبد یا صندوقچه بخرید. در صندوقچه ها چیزهایی را نگهداری کنید که واقعا ضروری هستند و اجازه ندهید نظمش بهم بخورد.

با این همه، اگر اتاق خواب بچه ها خیلی کوچک است، از تخت های دو طبقه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که بازسازی ساختمان این نوع تخت خواب ها را نیز با روتختی و بالش یک شکل بیارایید؛ تا هم بتوانید اتاق کودکان را زیباتر جلوه دهید و هم بین دو کودک تفاوتی قائل نشده باشید. طرح و رنگ نیز در چنین اتاق خوابی مهم است. بهترین حالت این است که فرزندان شما تفاوت سنی زیادی نداشته و از یک جنس باشند؛ که بنابراین برای انتخاب رنگ مناسب مشکلی نخواهید داشت و با توافق هر دو کودک یک رنگ دلخواه آنان را بر می گزینید؛ بازسازی تعمیرات منزل

حس متفاوت بودن با استفاده از رنگ‌های خاص این روزها در طراحی دکوراسیون زیاد به چشم می‌خورد. کابینت‌هایی یک‌دست سیاه یا با طرح‌های عجیب و غریب و استیکرهای شلوغ حتما زیبا هستند اما باید زیبایی آنها را در محل مناسب خودش پیدا کرد. هیچ‌وقت نمی‌توان رنگ‌ها را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی آشپزخانه انتخاب کرد. پس وقتی برای انتخاب کابینت‌ها قدم برمی‌دارید بی محابا مجذوب پنل‌های انتخاب رنگ نشوید. قبل از آن توضیحی کوتاه درباره فضای آشپزخانه به فروشنده بدهید. او حتما برای‌تان توضیح می‌دهد رنگ سیاهی که این روزها به کابینت‌ها می‌زنند به درد آشپزخانه‌های کوچک نمی‌خورد یا اینکه برای آشپزخانه‌های بزرگ چقدر می‌تواند رنگ تیره مناسب باشد. بازسازی ساختمان

اگر سقف آشپزخانه‌تان کوتاه است باید از کابینت‌هایی با رنگ یک‌دست استفاده کنید یا کابینت‌های سفید که فضا را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهند. حتی استفاده از روکش‌های کابینت براق مناسب با هر محیطی نیست. پس به جای اینکه شما برای انتخاب کابینت به فروشگاه بروید کارشناس را به خانه بیاورید. او حتما بیشتر از شما می‌داند!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com