بازسازی ساختمان

اتاق مناسب دختر و پسر

اما چنانچه یک دختر و یک پسر دارید، کارتان اندکی مشکل می شود. در چنین شرایطی، بهترین تصمیم بازسازی ساختمان این است که فضای اتاق مشترک را با رنگ های آبی، سبز و زرد یا رنگ های خنثی نظیر کرم و سفید بیارایید. هم چنین برای بافت های پارچه ای از نقش حیوانات مثل ماهی، ستاره دریایی و انواع پرندگان یا از عناصر طبیعی، همانند درخت و گل و ستاره استفاده کنید؛ به طوری که تداعی کننده محیط صرفا دخترانه یا پسرانه نباشد. کاغذ دیواری ها برای اتاق مشترک کودکان هم به همین گونه است. بدین ترتیب، به سادگی می توانید محیطی دلنشین برای عزیزانتان فراهم آورید و هر دو کودک را راضی نگه دارید.

پسر

کاغذ‌دیواری فقط مخصوص دیوارهای خانه نیست. بیایید به کاغذ کردن سقف خانه هم فکر کنید. این روزها بین طراحان داخلی رنگ کردن سقف‌ها متفاوت از رنگ سفید همیشگی رواج زیادی پیدا کرده. اما اینکه کسی بخواهد سقف خانه را کاغذدیواری کند کمی جسارت می‌خواهد. برای اینکه در کتاب قانون دکوراسیون سقف‌ها همیشه یا سفید و نباتی بوده‌اند یا حداکثر به رنگ نیلی و صورتی و … اما اینکه سقف خانه‌ای گلدار باشد با طرح و نقشه‌ای متفاوت کاری است که فقط از یک قانون‌گریز جسور برمی‌آید.

در خانه ما ایرانی‌ها هر وقت صحبت از رنگ در میان باشد، یک سطل رنگ استخوانی به دست نقاش می‌دهیم و می‌گوییم در و دیوار و سقف را یک‌دست کند. تا اینجای کار درست اما وقتی صحبت از رنگ دیواری متفاوت به میان می‌آید، چه؟ آیا هیچ‌کدام از ما جرات آن را داریم که سقف را هم به رنگ دیوارها کنیم؛ یعنی اگر دیوارها آبی باشند جرات آبی کردن سقف را هم داریم؟ شاید درصد کمی این جسارت را به خودشان داده باشند. مساله این است که در اتاق‌های کوچک یک‌دست رنگ زدن سقف و دیوارها یکی از مهم‌ترین راه‌‌های بزرگ‌نمایی است که کمتر کسی شجاعتش را پیدا می‌کند. یک دست کردن سقف و دیوار جلوی به هم ریختگی و شلوغی را می‌گیرد و اتاق را منسجم‌تر و بهتر نشان می‌دهد. بازسازی ساختمان

دیگر زمان مطبخ‌های زیرپله‌ای قدیمی نمور با آن نور کم و فضای تاریک‌شان گذشته. حالا دیگر باید آشپزخانه‌ها حسابی پرنور باشند تا هم زیبایی رنگ کابینت‌ها بیشتر به چشم بیاید و هم حاصل دست بانوی خانه بیشتر بدرخشد. پس اولین کار در طراحی آشپزخانه اطمینان از نور آن است. هر آشپزخانه‌ای باید تعداد زیادی چراغ سقفی داشته باشد. یک نکته اساسی در آشپزخانه‌های حرفه‌ای این است که هیچ وقت سایه آشپز روی غذایش نیفتد. سرآشپزهای ماهر دنیا هم وقتی آشپزخانه رستورانی را تحویل می‌گیرند اولین دقت‌شان به نور است. نداشتن نور کافی در آشپزخانه مساوی است با خطای دید آشپز و غذایی که رنگ و مزه جالبی ندارد.

پس اگر می‌خواهید مانند یک سرآشپز ماهر در خانه باشید باید اول سراغ نور آشپزخانه بروید. توجه داشته باشید درست در قسمت بالای هر کدام از فضاهای اصلی کارتان در آشپزخانه باید نور مستقیمی داشته باشید؛ بالای گاز، بالای کانتر و حتی بالای سینک ظرفشویی. پرده آشپزخانه را هم دیگر فراموش کنید. در نهایت اگر احساس راحتی ندارید می‌توانید از کرکره‌های بالارونده استفاده کنید. بگذارید نور به آشپزخانه‌تان بتابد./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

تزئین بالکن ها همانند انتخاب متریال درست و هماهنگ برای نما می تواند بر زیبایی بصری ساختمان شما تاثیر گذار باشد. در این روزهای پر هیاهوی نزدیک به نوروز که مشغول تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید بهتر است فکری هم برای بالکن منزلتان بکنید.بالکن ها می توانند معرف اتفاقاتی باشد که در روزهای بهاری قرار است در خانه تان رخ دهد. فرقی نمی کند بالکن خانه شما کوچک باشد یا بزرگ ما برای هر دو نوع این بالکن ها ایده هایی داریم.

استفاده از تک صندلی های چوبی می تواند فضایی را برای آرامش گرفتن شما محیا کند. فضایی که از دریچه آن بتوانید به منظره ی بهاری بیرون نگاه کنید و از هوای مطبوع بهاری لذت ببرید. برای تزئین این صندلی ها هم می توانید از کوسن ها و رویه های بازسازی ساختمان پارچه ای با طرح ها و رنگ های شاد استفاده کنید و اطراف صندلی را پر کنید از گلدان های بهاری.

سال‌ها پیش از این، مبل‌های راه‌راه برای خودشان برو و بیای زیادی داشتند. مد روز دهه 70 تا 80 میلادی فقط رویه مبل‌هایی بود با خط‌های کشیده عمومی و افقی و با رنگ غالب کرم و قهوه‌ای. این طراحی سال‌ها فراموش شد تا اینکه دوباره به مدد نسل نوی طراحان دکوراسیون دوباره سر و کله خط‌های موازی آشنا در خانه‌ها پیدا شد به‌خصوص مبل‌هایی با راه‌های پهن در رنگ‌های ملایم. این رویه مبل‌ها هم فضای خانه را گرم بازسازی ساختمان و غیر رسمی می‌کنند و هم تقریبا با هر دکوراسیونی جور درمی‌آیند. طیف رنگ‌های ملایم رویه مبل‌ها کار طراحی و رنگ دادن به باقی اجزای خانه را راحت می‌کند./ تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com