بازسازی ساختمان

دکوراسیون خانه های کوچک امروزی

خانه‌های امروز دیگر همه کوچک شده‌اند اما این مساله دلیل نمی‌شود که کسی دیگر سراغ ایده‌های ناب طراحی نرود و به خاطر یک قانون عجیب در طراحی داخلی کلی از زیبایی‌های خانه را کم کند. قانونی که می‌گفت در خانه‌های کوچک باید کمتر ریسک به خرج داد و از به کار بردن رنگ‌های برجسته و طرح‌های شلوغ خودداری کرد این روزها دیگر خریداری ندارد. پس هر قدر هم که خانه‌تان کوچک باشد باز هم می‌توانید طرح کاغذدیواری شلوغ برایش انتخاب کنید یا در و دیوار آن را پر از رنگ و طراوت کنید. فقط این وسط یک ایراد کوچک هست؛ اینکه ممکن است شلوغی زود دل‌تان را بزند یا فضا آن‌قدر برای‌تان خسته‌کننده شود که دیگر مایل نباشید مدت زیادی در آن بمانید که البته این مشکل را هم می‌توان با انتخاب مناسب لوازم محیط درست کرد. بازسازی ساختمان

کوچک

معلوم نیست چرا خیلی از ما فکر می‌کنیم باید همیشه مبل‌ها را به بازسازی ساختمان صورت یک‌دست و کامل تهیه کنیم؛ غافل از اینکه هر مبلی برای نمای بهتر نیاز به فضا و مکان مناسبی دارد. در خانه‌های بیشتر ما یک‌دست مبل کامل شش نفره حتما پیدا می‌شود در حالی که شاید مساحت خانه بیشتر از ۸۰ متر نباشد. این اشتباهی است که این روزها خیلی‌ها ناخواسته به آن دست می‌زنند. در حالی که یک مبل راحتی به تنهایی می‌تواند خانه را بسیار زیباتر کند. نگران مهمان‌ها نباشید؛ آنها جای خودشان را پیدا می‌کنند.

درست است که کابینت‌ها را برای قرار دادن ظرف و ظروف آشپزخانه درست کرده‌اند اما مساله این است که همه بار فضاسازی در آشپزخانه و زیبایی آن را نباید این سازه‌های فلزی یا چوبی برعهده بگیرند. شاید شما از بهترین جنس کابینت با زیباترین رنگ‌ها برای چیدمان آشپزخانه‌تان استفاده کرده باشید اما کابینت‌ها زمانی زیباتر می‌شوند که مکمل‌هایی داشته باشند؛ اجناسی از جنس لوازم مخصوص آشپزخانه. بگذارید ساده‌تر بگوییم. چرا به این فکر نیستید که ظرف‌های سرامیکی رنگی‌تان را جوری در دسترس قرار دهید که هم شما از هر روز دیدن‌شان لذت ببرید و هم مهمانی که در سالن پذیرایی با کنجکاوی به در و دیوار آشپزخانه شما زل زده است.

این روزها دیگر کسی همه فضای آشپزخانه را با کابینت‌های سرتاسری نمی‌پوشاند. طراحان دکوراسیون معمولا بالای گاز یا دیوارهای کناری آشپزخانه طاقچه‌هایی نصب می‌کنند و ظرف‌ها را در دید قرار می‌دهند؛ البته نه به شکل یک جاظرفی یا بوفه. ظرف‌ها نه باید روی هم تلنبار شده باشند و نه خیلی کلاسیک و رسمی باشند؛ البته این کار را زمانی انجام دهید که از خودتان اطمینان دارید و می‌دانید همیشه آدم منظمی هستید بازسازی ساختمان های قدیمی و ظرف‌ها را با دقت و ترتیب خودشان روی طاقچه‌ها قرار می‌دهید وگرنه با طراحی طاقچه در آشپزخانه یک انباری دیگر درست نکنید!

رنگ مهم ترین بخش دکوراسیون است. رنگ های فنگ شویی تعادلی را در اتاق خواب ایجاد می کنند تا برای خوابی آرام مناسب گردد. بهترین رنگ هایی که در این سبک به کار می رود به «رنگ های پوستی» شهرت دارند. این رنگ ها تونالیته های سفید تا قهوه ای را شامل می شوند. با توجه به علایق خود سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق شما هماهنگی دارد.

منظورمان آن کرکره های سبز و قدیمی نیست. البته آنها نیز در حال بازسازی ساختمان حاضر به‌روزرسانی شده اند و در طرح و رنگ های متنوع و زیبا موجود هستند. اما در اینجا منظورمان پنجره‌پوش های پارچه ای با بافت طرح‌دار و زیبا است که خود پارچه طراحی‌اش قاب‌بندی شده است. همان طور که در عکس می بینید این کرکره ها زیبایی خوبی به فضا می بخشند و به طور کامل نیز می توانند دید بیرون را بگیرند.

اسکلت اولیه مبل چندان مهم نیست, شما می توانید برای این کار یک مبل چوبی و یا فلزی ساده تهیه کنید ممکن است این اسکلت حتی در زیر زمین خانه شما و یا یکی از نزدیکانتان موجود باشد پس از تهیه اسکلت اولیه نوبت انتخاب رنگهای مورد علاقه شماست که البته با محیط اطراف هم هماهنگی های لازم را داشت هباشد پس نگاهی به رنگ کفپوشها بیندازید رنگ انتخابی شما باید با رنگ کف زمینها همخوانی داشته باشد. نکته بعدی آنکه رنگ انتخابی باید با اسکلت و با بدنه مبل هم هماهنگ باشد پس شما می توانید پارچه ای متشکل از چند رنگ انتخاب کنید آن را دور یک ابر با ضخامت مورد نظرتان بدوزید.

اگر چه نیاز نیست تا در کنار و یا زیر چندین مبلهای شاد و شلوغی فرشی پهن شود. بازسازی ساختمان شما می توانید تنها با قرار دادن یک میز شیشه ای یا میزی که از جنس بدنه مبل شما باشد به محیط خانه زیبایی بخشید. بازسازی تعمیرات منزل

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com