بازسازی ساختمان

نکته های یک طراح دکوراسیون

این روزها اگر به کارهای هر طراح معروفی نگاهی بیندازید، بازسازی ساختمان های قدیمی متوجه نکته عجیبی می‌شوید؛ اینکه دیگر بازسازی ساختمان در کارهای طراحان بزرگ خبری از ست بودن همه وسایل خانه با هم نیست. یک قانون قدیمی همیشه می‌گفت وسایل خانه باید از هر لحاظ مانند جنس، رنگ، استیل و … هماهنگ باشند در حالی که دیگر این روزها کسی به این قانون توجهی ندارد. اگر مبل‌های چوبی بزرگی دارید، حتما نباید یک میز چوبی جلویش قرار دهید. فرفورژه‌ها هم می‌توانند کارساز باشند یا اگر پرده‌های‌تان آبی و راه‌راه هستند دیگر دلیلی ندارد که مبل‌ها را همرنگ و هم‌طرح آنها انتخاب کنید. این روزها زیبایی در ناهمگون بودن خلاصه شده است!

طراح

در نصب پرده یک قانون وجود دارد؛ اینکه حتما پرده‌ها باید از بالای پنجره‌ها شروع شوند و به اندازه ارتفاع پنجره‌ها پایین بیایند. این قانون در اتاق‌ خواب های کوچک هیچ‌وقت صادق نیست. در اتاق‌هایی که فضای کوچکی دارند بهترین کار آویزان کردن بازسازی ساختمان  پرده‌ها از سقف تا روی زمین است؛ بی‌خیال اینکه اندازه پنجره‌ها چقدر است و قدی هستند یا کوتاه. مهم این است که پرده‌ها از جایی در نزدیکی سقف شروع شوند و تا روی زمین بیایند و حتی دو، سه سانتی‌متری روی آن ریخته شوند. بهترین رنگ هم برای‌شان رنگ‌های خنثی است و یک‌دست بدون هیچ نقش و نگار اضافی.

تقریبا تمام طراحی‌های آشپزخانه‌ها دارای فضای تلف شده است اما با طرح‌ریزی کافی و درست می‌توان این فضا را به کمترین حد ممکن رساند. اگر آشپزخانه کوچک باشد، برای داشتن فضای بیشتر، کابینت‌های بزرگ بالا را می‌توانید بلندتر کنید با طاقچه‌های کناری که با دید خاصی که دارند زیاد بودن فضای‌های ذخیره را بگیرند. بالای یخچال هم همیشه از یاد می‌رود. استفاده نکردن کامل از فضای بالای یخچال، باعث می‌شود یک فضای ذخیره‌سازی برای وسایل بزرگ آشپزخانه یا فصلی از دست برود. بهترین کار این است که در کابینت‌های با قفسه‌بندی‌های خاص جا برای وسایل باز کنید. کابینت‌های ساده بدون دسته‌بندی خاص کمتر از میزان مورد نیاز جا برای چیدن وسایل دارند. یادتان باشد فضاسازی کنید نه انبار! بازسازی ساختمان

از عکس بالا کاملا مشخص است که هدف مالک این خانه از طراحی این باغ ایجاد فضایی برای آرامش و آسایش است. یک پاسیوی سنگ‌فرش شده برای تفریح و سرگرمی در فضای بیرون خانه، فنس‌هایی برای ایجاد حریم که با درخت مو پوشیده شده‌اند، یک برکه کوچک که روی آن یک پل زیبا طراحی شده‌ است، و مجموعه زیادی از گل‌ها و گیاهان مختلف باعث شده‌اند که بیش‌ترین استفاده از این فضا شود و در عین حال تمام نیازهای مالک آن برطرف شود.

تصمیم‌گیری در مورد نیازهای اساسی و ملزومات ضروری به شما کمک می‌کند تا در مورد میزان پولی که می‌خواهید بابت این کار خرج کنید تصمیم بگیرید. بیش‌تر بر روی مواد و مصالحی که در چشم هستند و باید دارای کیفیت خوبی باشند، مانند سنگ‌فرش‌های پاسیو، مسیرها و راه‌های سنگی، مبلمان، و غیره، سرمایه‌گذاری کنید. این هزینه‌ها را در بخش‌های دیگری می‌توانید جبران کنید مانند کاهش هزینه‌های مربوط به آبیاری گیاهان و گل‌ها (البته اگر ممکن است) و خریدن وسایلی که خیلی مهم نیستند از دسته‌دوم فروشی‌ها یا جمعه‌بازارها. هم‌چنین برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید بخشی از وسایل نه چندان ضروری را از مراکز بازیافت خریداری کنید.

همان‌قدر که رنگ‌ها ترس ندارند استفاده از پارچه‌های گلدار شلوغ هم ترسناک نیستند و فقط باید کمی با روحیات شما مطابق باشند. اگر احساس می‌کنید آدم چندان آرام و آسایش‌طلبی نیستید و ترجیح می‌دهید خانه‌تان همیشه شلوغ و پر از جمعیت دوستان باشد، بهتر است رویه مبل‌های خانه را گلدار انتخاب کنید. رویه مبل‌های گلدار که به‌تازگی دوباره به بازارها بازگشته‌اند می‌توانند به خانه‌تان ظاهری شیک دهند در عین حال که نشان‌دهنده شخصیت شاد و سرزنده شما هستند.

پیشنهاد فنگ شویی این است که تصاویری را انتخاب کنید که دوست دارید در زندگی واقعی خود ببینید. این تصاویر احساس شادی و انرژی را در شما زنده نگه می دارند. از تصاویری که مفهوم تنهایی و غم را منتقل می کنند، خودداری کنید. بهترین تصاویر آنهایی هستند که احساس عشق، شادی، سلامت و دوستی را با خود به همراه دارند. بازسازی تعمیرات منزل

۲) بهتر است وقتی مهمان دارید، روکش مبل های تان را بکشید و بعد از هر مهمانی، آنها را با آب گرم و پودر صابون بشویید.رویه پارچه ای مبلمان تان را حتما با یک پارچه نمناک گردگیری کنید. این کار باعث می شود که گرد و غبار روی مبل به دستمال خیس شما بچسبد و در فضا پخش نشده و باعث آزار ریه شما نشود. ضمنا به هیچ عنوان از مواد شوینده قوی مثل انواع سفیدکننده ها برای تمیز کردن مبل و صندلی تان استفاده نکنید. اگر این کار را بکنید، هم پس از مدت کوتاهی مبل های تان از رنگ و رو می افتد و هم بخار متصاعد شده از مواد شوینده به ریه های شما آسیب می رساند. بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com