بازسازی ساختمان

دکوراسیون هال و پذیرایی

محال است به خانه‌ای وارد شوید و جلوی کاناپه بزرگی که در وسط هال بازسازی ساختمان و پذیرایی‌اش قرار گرفته  بازسازی آپارتمان یک میز چوبی بزرگ همراه چند عسلی نبینید. این تصویری است که قانون‌های طراحی قدیمی در خانه‌های ما شکل داده‌اند؛ اینکه باید جلوی هر دست مبل راحتی حتما یک میز باشد. در حالی که این روزها دیگر خبری از این قانون عجیب نیست. این روزها یا دیگر جلوی کاناپه‌های روبه‌روی تلویزیون میزی نمی‌گذارند یا اگر به آن نیاز داشته باشند به یک صندلی عثمانی اکتفا می‌کنند. روی این صندلی‌های عثمانی که ما تا امروز به چشم مزاحم به آنها نگاه می‌کردیم بازسازی ساختمان می‌توان یک سینی چوبی گذاشت و لوازم دم‌دستی را جا داد.

هال

ین روزها دیگر خانه‌ها کوچک شده‌اند؛ آن قدر کوچک که هر وجب‌شان برای صاحبخانه اهمیت دارد. مساله بزرگ در خانه‌های امروزی فقط داستان متراژ و سانتی‌مترهای طلایی نیست؛ ماجرا بیشتر انتخاب نادرست اسباب و لوازم و خطاهای کوچک در طراحی داخلی است که خانه ۶۰ متری را به اندازه یک سوئیت ۳۰ متری تنگ و تاریک می‌کند. برای داشتن یک خانه دلباز مهم نیست خانه‌تان چند متر باشد؛ بازسازی ساختمان مهم این است که شما چگونهدکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

خانه‌های قدیمی یک نشانه بارز داشتند. طاقچه‌های بالای بخاری یا طاق‌های کوتاهی که گوشه و کنار خانه ساخته می‌شدند. این طاقچه‌ها نه فقط فضای اندرونی را بزرگ‌تر نشان می‌دادند که کلی هم به طراحی داخلی کمک می‌کردند. پس در خانه کوچک‌تان از نصب کردن طاقچه روی دیوار یا قرار دادن میزهای گرد کوچک در کنج‌ها فرار نکنید. پس بدون اینکه روی آنها را از قاب عکس پر کنید یا آباژور بگذارید، روی میز را خالی کنید و فقط یک دیوار کوب روی دیوار بزنید. آن‌وقت به معجزه زیبایی در خانه کوچک‌تان پی می‌برید.

حالا دیگر فضای آشپزخانه مانند سابق نه تنگ و تاریک است و نه دور از چهاردیواری اصلی. همین است که چیدمان آشپزخانه هم به اندازه باقی قسمت‌ها مهم شده؛ حالا آشپزخانه‌ها مشرف به اتاق پذیرایی هستند بدون هیچ دیوار بازدارنده‌ای، خانم‌ها در حصر نیستند و آشپزخانه‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است. پس باید حسابی حواس‌تان به این منطقه حساس باشد. کوچک‌ترین اشتباهی در چیدمان بازسازی ساختمان های قدیمی آن ممکن است کل زیبایی خانه را به خطر بیندازد. با ما همراه باشید.

۱- چیدمان مناسب وسایل در آشپزخانه
همیشه در آشپزخانه‌ها جنگ به راه است؛ جنگ بین فضا و ترکیب. بازسازی ساختمان هر چه باشد آشپزخانه محل نگهداری وسایل زیادی است که باید با دقت و ظرافت کافی در جای مناسب‌شان قرار بگیرند. اما گاهی داشتن یک آشپزخانه مدرن و امروزی با دکوراسیون خاص، خودش ممکن است فضای زیادی را هدر دهد. این وسط کسی برنده میدان است که بتواند بین فضا و دکوراسیون تعادل برقرار کند؛ اتفاقی که این روزها کمتر به چشم می‌خورد. آشپزخانه‌های امروزی یا به خواست صاحبخانه یک اتاق جادار برای هر نوع وسیله‌ای هستند یا آن‌قدر شیک و مدرنند که اصلا به آشپزخانه شباهتی ندارد.

هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم‌ترین کار آن کشیدن بو، دود و بخاری است که بازسازی تعمیرات منزل هنگام آشپزی بلند می‌شود. در واقع هود با این کار، گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می‌کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می‌دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی‌نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می‌ماند. در صورتی که هود یا دستگاه هواکش بازسازی ساختمان در آشپزخانه نصب نباشد، بالا رفتن رطوبت شرایط را برای رشد میکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم می‌کند. این وسط نوع هود هم در انجام این عملیات سخت خیلی مهم است؛ مساله‌ای که این روزها خیلی‌ها به آن بی‌توجه هستند.

برای عده‌ای خریدن یک هود با ظاهری متفاوت خیلی مهم‌تر از کارکرد آن است. برای این افراد فقط یک راه‌حل داریم؛ اولین نفری که پا به خانه‌شان گذاشت و از بوی بد ماهی سرخ کرده روز قبل شکایت کرد، این‌طوری دیگر نه زیبایی آشپزخانه به دردشان می‌خورد و نه به چشم مهمان بینوا می‌آید. پس به جای گشت زدن در دنیای هودهای عجیب و غریب دنبال یک هود ساده با کارآیی بالا باشید. یادتان هم باشد داشتن یک هود بزرگ در آشپزخانه کوچک یا یک هود عجیب بی‌تناسب با گاز بیشتر آشپزخانه‌تان را بی‌قواره می‌کند تا مجلل و امروزی!

۱- رنگ های روشن: استفاده از رنگ های شاد مانند سبز، آبی روشن، زرد و نارنجی، احساسات را بر انگیخته و موجب افزایش روحیه می شود. این رنگ ها نشان دوستی و مشوق ایجاد ارتباط هستند. اگر با انتخاب رنگ دیوارهای آشپزخانه بازسازی ساختمان و اتاق غذاخوری به مشکل برخورده اید، شاید استفاده از این رنگ ها انتخاب مناسبی باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com