بازسازی ساختمان

میز غذاخوری در نشیمن

پیش از اینها همه در آشپزخانه‌های‌شان یک میز غذاخوری کوچک داشتند به‌خصوص آن زمان تعمیرات ساختمان که آشپزخانه‌ها بزرگ بودند و مانند باقی اتاق‌های خانه چهار دیواری محسوب می‌شدند، نه حالا که دیگر آشپزخانه به سبب حضور جزیره‌ها تا دل هال و پذیرایی هم کشیده شده‌اند و تقریبا هیچ دیوار پوششی خاصی ندارند. الان آشپزخانه‌ها در مقایسه به گذشته فضای کمتری از خانه را اشغال می‌کنند بازسازی ساختمان که البته با وجود پیشرفت طراحی‌ها از کارآیی کابینت‌ها و فضاسازی آنها چیزی کم نشده فقط این روزها دیگر آشپزخانه‌ها آن‌قدر بزرگ نیستند که بتوانند همه اعضای خانواده را با هم در خودشان جای دهند. بنابراین گذاشتن یک نیمکت بزرگ یا میزغذاخوری در آشپزخانه نه دیگر باب میل است و نه مناسب با فضا.

غذاخوری

البته خودتان هم حتما تا امروز متوجه شده‌اید که میز آشپزخانه غیر از اینکه جلوی کار راحت را می‌گیرد و به انبار سبدهای قرص و خرده‌ریزهای دم‌دستی آشپزخانه تبدیل می‌شود هیچ کاربرد دیگری ندارد. طراحان داخلی در بازسازی خانه‌ها اولین کاری که انجام می‌دهند این است که میز آشپزخانه را برمی‌دارند و به جای آن از یک میز اپن بزرگ‌تر با صندلی‌های خاص استفاده می‌کنند یا جزیره‌ها را به آشپزخانه می‌آورند و دور تا دورش صندلی می‌گذارند. آنها یک عقیده جالب هم دارند؛ اینکه میز برای اداره است نه آشپزخانه!

این هم نمونه ی دیگری از گلدان های خلاقانه که به منظور تزئین بازسازی ساختمان نرده ها استفاده می شوند. ما پیشنهاد می کنیم که گلدان ها را رنگارنگ انتخاب کنید و مطابق با رنگ گلدان ها ، رنگ نرده را نیز تغییر دهید.

وقتی هوا رو به خنکی می‌رود سخت است که در مورد نشستن در هوای پاییزی بیرون خانه و یا گذارندن وقت در کنار استخر یا برکه‌ای کوچک در فضای بیرونی خانه خود رویاپردازی نکنیم. اما اگر باغ یا حیاط شما در خواب زمستانی فرو رفته است، اصلا دست از کار نکشید و ناامید نشوید. شما می‌توانید این فضا را تبدیل به مکانی فوق‌العاده زیبا و خاص کنید و از بودن در آن لذت ببرید. چه باغ یا حیاط شما کوچک باشد چه بزرگ، به‌روز کردن و توسعه دادن آن مادامی که شما یک برنامه دقیق و روشن داشته باشید کار کاملا ساده‌ای است. با فکر کردن و تعیین کردن نیازهای اساسی، استفاده حداکثری از تمام فضاهای ممکن، برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، و استفاده از یک سبک مشخص و مناسب، می‌توانید به باغ یا حیاطی دست یابید که همه نیازهای شما را در فضای بیرونی خانه خود برطرف می‌کند و شما را در داشتن شب‌ها و روزهای مفرح و جذاب یاری می‌کند./ تعمیرات ساختمان

طرح رنگی و تم کلی طراحی باغ خود را ساده انتخاب کنید. قرار دادن تعداد زیادی وسیله با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف به سرعت چشم را خسته می‌کنند و باغ را تبدیل به فضایی خسته‌کننده و کسل‌کننده می‌کند. همه شما می‌خواهید که باغ شما یک فضای آرامش‌بخش و زیبا باشد.‌ فضایی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید دارای طراحی بسیار مینی‌مالیستی است و اگرچه دارای نیمکت‌ها و وسایل تزئینی اندکی است، اما همه آن‌ها دارای رنگ‌مایه‌های خنثی یکسانی هستند و از این طریق فضایی آرامش‌بخش و زیبا در باغ ایجاد شده است.

سمت جنوب شرقی خانه، سمت ثروت و موفقیت است. در واقع در قوانین فنگ‌شویی در این جهت جفرافیایی از نمادهای ثروت استفاده می‌کنند تا باعث جذب بیشتر درآمد شوند. فنگ‌شویی نمادهای ثروت متفاوتی دارد. چینی‌ها از مجسمه‌هایی استفاده می‌کنند که سکه‌ای در دهان دارند. شما می‌توانید قلک، ظرف گندم، سکه یا نمادهای اینچنینی در این بخش خانه بگذارید. استفاده از قبوض یا دفترچه اقساط در این بخش خانه اصلا خوب نیست. به علاوه شما می‌توانید از گلدان‌های سبز و سالم هم برای افزایش ثروت در این بخش خانه استفاده کنید.

حتما بهتر است در یک طرف درز ابر زیپ بگذارید تا شستشوی آن راحت باشد. حال پارچه های رنگی دیگری از میان رنگهای موجود روی تشک مبل انتخاب کنید و از آنها چند کوسن رنگی درست کنید و روی مبل خود قرار دهید با این کار جلوه بیشتری به مبل می دهید. مرجله بعدی انتخاب پرده است برای این کار تنها کافی است یکی از بهترین رنگهای موجود در روی تشک مبل را انتخاب کنید و از آن پرده ساده ای تهیه کرده و از در ورودی و یا پنجره ها آویزان کنید. فقط توجه داشته باشید از انجاکه روی مبلی شما شامل چند رنگ شاد است باید پرده انتخابی شما ساده و بازسازی ساختمان بدون طرح و نفش باشد. ضمنا باید رنگ دیوارها هم ساده بوده و از فرشها و قالیچه های تک رنگ و ساده استفاده شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com