بازسازی ساختمان

فقط کافی است چشم‌های‌تان را ببندید و با اصرار به کابینت‌ ساز محترم  بازسازی ساختمان های قدیمی یک جمله را تکرار کنید: «می‌خواهم کابینت‌هایم با سقف هیچ فاصله‌ای نداشته باشند.» هر قدر هم او از سختی کار یا هزینه زیادش گفت، باز هم گوش ندهید حتی ممکن است او برای شما پیشنهاد وسوسه کننده‌ای هم داشته باشد؛ اینکه مانند سابق می‌توانید از بالای کابینت‌ها به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل برقی بدون استفاده یا باقی لوازمی که کمتر به آن احتیاج دارید، استفاده کنید. هر وقت شک به سراغ‌تان آمد فقط کافی است نگاهی به کابینت‌های فعلی‌تان بیندازید و بعد با خودتان تکرار کنید که بازسازی ساختمان این روزها دیگر کابینت‌ها را کوتاه نمی‌سازند.

کابینت

کابینت‌های امروزی همه بلند هستند و نزدیک به سقف. اگر هم خیلی نگران بلند شدن کابینت‌ها هستید می‌توانید قسمت‌های بالا را بوفه‌ای شیشه‌ای درست کنید اما اینکه چیزی بالای کابینت‌ها بگذارید واقعا اشتباه بزرگی است؛ مگر اینکه واقعا شی ارزشمندی داشته باشید که بخواهید همه با نشستن در سالن مستقیم به آن خیره شوند وگرنه گذاشتن قابلمه‌های اضافی یا وسایل برقی یا گل‌های مصنوعی بدترین بلایی است که می‌توانید با دست خودتان به سر آشپزخانه عزیزتان بیاورید.

اگر خیال بازسازی آشپزخانه را ندارید که هیچ اما اگر زمانی به این فکر افتادید که دستی به سر و گوش آشپزخانه‌تان بکشید یادتان باشد حتما فکر خاصی برای کاشی‌های پشت سینک ظرفشویی یا اجاق گازتان داشته باشید. این روزها دیگر همه کاشی‌ها و سرامیک‌های آشپزخانه یک‌دست و یک شکل نیستند. حالا طراحان داخلی برای زیباتر نشان دادن قسمت‌های خاص آشپزخانه رنگ یا بافت سرامیک‌ها را تغییر می‌دهند. البته منظور آنها از تغییر سرامیک‌های پشت اجاق گاز یا سینک ظرفشویی فقط توجه به زیبایی نیست. آنها به کارکرد بازسازی ساختمان خاص این قسمت‌ها هم فکر می‌کنند. بازسازی تعمیرات منزل

برای دقیقه‌ای به بخار، رطوبت بالا و چربی‌ها در آشپزخانه فکر کنید، آن وقت متوجه می‌شوید که چرا نصب دیواره پشت اجاق گاز و ظرفشویی یک مساله هوشمندانه است. تمیز کردن چربی‌ها از دیواره‌هایی که از کاشی، فلز یا پلاستیک با جنس خاصی ساخته شده‌اند از دیوارهای رنگ روغنی یا کاغذدیواری راحت‌تر است پس اگر دیوارهای آشپزخانه‌تان را سرامیک نمی‌کنید باید دست از لجاجت‌ بردارید و حداقل پشت ظرفشویی و گاز را بی‌خیال رنگ شوید؛ بازسازی ساختمان های قدیمی این طوری به مرور زمان خودتان به نتیجه پی می‌برید.

دیوار های بالکن خود را فراموش نکنید. وقتی تصمیم میگیرید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید قطعا دیوار ها برایتان در اولویت هستند ، سعی می کنید با رنگ زدن یا استفاده از کاغذ دیواری در آن ها تغییر ایجاد کنید. پس چرا وقتی این قدر به دیوارهای داخلی اهمیت می دهید از دیوار بالکن خود غافل هستید. برای تزئین دیوار های بالکن می توانید از تعدادی از گلدان های تان استفاده کنید. از همسرتان بخواهید تا بست های فلزی را برایتان روی دیوار نصب کند و بعد از آن گلدان هایتان از این بست ها آویزان کنید. می توانید از رنگ های شاد برای گلدان هایتان استفاده کنید تا رنگ و بوی بهاری بیشتری به خود بگیرند. بازسازی ساختمان های قدیمی

به این فکر کنید که می‌خواهید محوطه مخفی را در کجا قرار دهید. این فضا می‌تواند یک فضای مخفی باشد که در آن از روزهای خنک پاییزی و نوشیدن یک نوشیدنی خنک لذت ببرید و یا فضایی باشد که از دیده شدن و به چشم آمدن بی‌نظمی‌ها یا سطل آشغال موجود در باغ جلوگیری می‌کند. این فضای بیرونی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، دارای فضای مخفی هوشمندانه‌ای است که در آن باربکیو، سطل آشغال، و مبلمان اضافه پاسیو برای زمان‌هایی که نیاز به نشیمن‌های بیش‌تری در باغ هست پنهان شده‌اند.

هنر نیز در فنگ‌شویی از اهمیت زیادی برخوردار است و گفته می‌شود که انرژی خانه و دفتر کار را افزایش می‌دهد. فقط از این‌که اثر هنری مورد نظر با فضای شما تناسب دارد مطمئن شوید. برای مثال اتاق خواب یا حمام باید دارای اثر هنری‌ای باشند که آرامش‌بخش باشد، چیزی مانند تصویری از طبیعت. اتاق‌های خانواده و دفترهای کار باید دارای آثار هنری انرژی‌بخش باشند که دارای رنگ‌های روشن و تصاویر متنوع است. لحن اثر هنری باید با لحن اتاق یکی باشد.

۱) مبل های تان را در فضای آفتاب گیر خانه نچینید. نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ چوب و پارچه مبل تان می شود. ضمنا اگر می خواهید که طول عمر مبلمان تان بیشتر شود، لباس های خیس تان را برای خشک شدن روی آنها پهن نکنید. نم و رطوبت لباس ها باعث پوسیدگی پارچه و چوب مبل ها می شود. بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com