بازسازی ساختمان

شرایط فیزیکی خانه در بازسازی

بازسازی ساختمان داتیک

مطابق روز بودن کار خوبی است اما در این تطبیق باید اول از همه به شرایط فیزیکی خانه توجه کرد  بازسازی آپارتمان و بعد به امکان طراحی‌های خاص؛ مثلا در هر آشپزخانه نباید از جزیره‌ها استفاده کرد. درست است که جزیره‌ها این روزها بسیار باب میل هستند و نشانه‌ای از طراحی مدرن آشپزخانه‌ها ولی اگر به قدر کافی برای جا دادن آنها فضا در اختیار نداشته باشید آن وقت آشپزخانه نه فقط مدرن و امروزی نمی‌شود بلکه محل تنگ و باریکی به‌نظر می‌رسد که فقط کار کردن در آن سخت‌تر شده است. جزیره‌ها معمولا فضای زیادی اشغال می‌کنند و انتخاب یک بازسازی ساختمان جزیره نامناسب با ابعاد ناجور و حتی بد قرار دادن آن در فضا ممکن است خیلی برای‌تان گران تمام شود.

فیزیکی

یک جزیره نامناسب جز شلوغی هیچ فایده‌ای ندارد. جزیره‌هایی که مانع رفت و آمد به سینک، یخچال، اجاق گاز و. . . هستند، یک جور مزاحم به حساب می‌آیند. یک جزیره باید حداقل ۹۰ سانتی‌متر طول و حدود ۴۵ سانتی‌متر عرض داشته باشد. ضمن اینکه جزیره‌ها مناسب آشپزخانه‌هایی با حداقل ۱۸۰ سانتی‌متر عرض و ۳۶۰ سانتی متر طول هستند. اگر آشپزخانه‌تان ابعادی کوچک‌تر از این دارد قید جزیره را بزنید و به همان میز کانتر اکتفا کنید. بماند که این وسط قرار دادن جزیره در جای مناسب هم خودش داستانی است. جزیره‌ها باید حداقل یک متر با کانتر روبه‌رو فاصله داشته باشند. بازسازی ساختمان

هنگام برنامه‌ریزی و طراحی حیاط خود منظره محوطه را از خانه نیز در نظر بگیرید. شما می‌خواهید که وقتی به سمت باغ می‌روید این فضا از نظر شما جذاب و زیبا باشد، اما این باغ باید از پنجره‌های اتاق خواب شما نیز زیبا و خوشایند به نظر برسد. ایجاد حسی از تقارن و تعادل در طراحی باغ باعث می‌شود که باغ شما از زاویه دید کسی که در درون خانه هم قرار گرفته زیبا و جذاب باشد. گاهی نگاه کردن به باغ از درون خانه از بودن در آن لذت‌بخش‌تر است.

برای این که فضای اتاق تان را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش های پر نقش ایرانی با رنگ های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر می کنند و برای این که فضا جذاب تر باشد می توانید از کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید. فرش ایرانی پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعی کنید  بازسازی ساختمان در کنار آن از پارچه های ساده تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود. عکس بالا که به طرز هوشمندانه ای از فرش ایرانی در فضای مدرن استفاده کرده است، بازسازی آپارتمان اتاق نشیمن ساختمان عارف طراحی استودیو معماری بوژگان است.

وقتی می‌خواهید از رنگ‌های مختلفی برای رویه مبل‌های‌تان استفاده کنید، بهتر است به بازسازی و تعمیرات ساختمان تعداد مبل‌ها هم دقت داشته باشید. یک اصل طراحی بین پیروان سبک ساده‌گرایی یا مینی مال‌ها در معماری هست که می‌گوید «کمتر، غنی‌تر است». اگر زمانی سعی داشتید روی یک رنگ خاص مبل تاکید کنید، حواس‌تان به این جمله عجیب هم باشد؛ اینکه هرچه تعداد موارد تاکیدتان کمتر باشد زیبایی‌اش بیشتر می‌شود. اگر در خانه‌تان رنگ‌های زیادی وجود ندارد می‌توانید از این روش استفاده کنید؛ جلوه دادن به خانه با داشتن یک مبل تک‌رنگ. بازسازی ساختمان

قوانین فنگ‌شویی به هم ریختگی را دشمن جریان انرژی می‌داند. برای اینکه کارتان رونق بگیرد و درآمد بیشتری داشته باشید باید از به‌هم ریختگی محل کار و میز کارتان به شدت اجتناب کنید. کشویی کنار میزتان در نظر بگیرید و تمام کاغذهای اضافه را در آن قرار دهید و در کشو را همیشه بسته نگه دارید. اگر چیز اضافه‌ای در محل کارتان وجود دارد آن‌ را دور بریزید. در کمدها و کشوهای مشترک را هم ببندید. به علاوه واقعا لازم نیست مقدار زیادی وسیله روی میز بچینید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید میزتان خلوت باشد و دور و برتان برای جریان انرژی فضای کافی وجود داشته باشد. در عین حال سعی کنید میزتان از زمین مقداری فاصله داشته باشد و زیر آن باز باشد.

از نظر مکتب فنگ شویی، حضور بودا در خانه سریعا آرامش ایجاد می‌کند. معمولا پیشنهاد می‌شود که از تصویری از بودا در خانه خود استفاده کنید. عطردرمانی یکی دیگر از عناصر آرامش‌بخش فنگ‌شویی است. استفاده روزانه از اسانس زیتون به ایجاد آرامش، انرژی، و تعمیرات ساختمان تمیزی خانه کمک می‌کند و نیز فضایی عاطفی را به وجود می‌آورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com