بازسازی ساختمان

وسایل مناسب کانتر آشپزخانه

گذاشتن وسایل برقی روی کانتر آشپزخانه یا باقی میزهای کار یعنی بزرگ‌ترین اشتباه؛ یعنی اینکه شما بازسازی ساختمان به دست خودتان بزرگ‌ترین دارایی آشپزخانه‌تان را از بین بردید. در هر آشپزخانه‌ای غیر از فضای کابینت‌ها و طراحی خاص‌شان مهم‌ترین نکته داشتن میز کار است. هرقدر این میزهای کار در آشپزخانه بیشتر باشد، آنجا محل راحت‌تری برای آشپزی کردن است. حالا این وسط گذاشتن وسایل برقی بزرگ و کوچک روی میزها یعنی به باد دادن همه زحمات طراح برای راحتی شما به‌خصوص مایکروفر و چای‌ساز و. . . که این روزها در هر خانه‌ای وجود دارند و عامل اصلی به باد دادن فضاها هستند.

کانتر

پس به جای اینکه همه وسایل برقی خانه را روی کابینت‌ها بچینید آنها را به داخل کابینت‌ها ببرید. برای مایکروفر و بقیه هم می‌شود فکر خوبی کرد. ساختن یک کمددیواری به عرض ۶۰ سانتی‌متر کلا مشکل عمده را حل می‌کند؛ کمدی که از طبقات مختلف تشکیل شده باشد و در کنار یکی از میزهای کار آشپزخانه تعبیه شود.

سازش و به توافق رسیدن مهم‌ترین بخش در برنامه‌ریزی برای به روز کردن یک باغ است. اگرچه همه ما به داشتن برکه دوست‌داشتنی پر از ماهی، یک استخر پرآب و زلال، و مناظر زیبا بسیار علاقه داریم، اما خب طبیعی است که نمی‌توان همه چیزهایی که به آن علاقه داریم را در یک فضای مشخص در کنار هم داشت و نمی‌توان به آن ایده‌آل رویایی دست یافت. پیش از آن‌که ذوق‌زده شوید و برای خرید وسایل مورد نیاز به فروشگاه‌های بازسازی تعمیرات منزل وسایل باغبانی بروید، مدت زمانی را وقت بگذارید و در ساعات مختلف روز چرخی در حیاط خود بزنید و به این فکر کنید که نیازهای اصلی شما بازسازی ساختمان های قدیمی چیست و با اضافه شدن چه چیزهایی می‌توان این نیازها را برطرف کرد. چه عناصری هستند که بدون آن‌ها نمی‌توانید در فضای بیرونی خانه خود زندگی کنید و به نوعی جزء نیازهای اساسی شما به حساب می‌آیند؟ آیا می‌خواهید در فضای بیرونی خانه خود تفریح کنید؟ آیا یک پاسیو و یک فضای غذاخوری در فضای بیرونی خانه برای شما مهم و ضروری است؟ تمام این جنبه‌ها را بررسی کنید و بر اساس آن دیگر کارها و برنامه‌های خود را شکل دهید. بازسازی ساختمان

وقتی در این مورد که می‌خواهید چه عناصری در باغ شما حضور داشته باشند تصمیم گرفتید و نحوه استفاده از فضاهای مختلف باغ برای شما روشن و واضح شد، پلان کلی باغ خود را روی کاغذ بیاورید. وقتی یک پلان دقیق (و با مقیاس درست) در مورد نحوه قرارگیری فضاها در کنار هم و چگونگی ترکیب آن‌ها با هم در اختیار داشته باشید روند انجام کارها برای شما (و یا فردی که با شما در این کار همکاری می‌کند) راحت‌تر و دقیق‌تر می‌شود و از این مسئله اطمینان پیدا می‌کنید که باغ شما دقیقا شبیه همان چیزی می‌شود که برای آن برنامه‌ریز و طراحی کرده‌اید.

اگر مایل هستید تا در فضای داخلی خانه خود تفاوت ایجاد کنید، می توانید مانند عکس بالا تمام رنگ هایی که برای ست کردن مبل و فرش و پرده در دکوراسیون منزلتان انتخاب کرده اید به کار ببرید. این کار مهارت زیادی می خواهد اما اگر نتیجه خوب از آب درآید، بسیار هیجان انگیز است. مانند عکس بالا می توانید چند مبل با رنگ های مختلف و فرشی با تناژهای رنگی متفاوت و پرده ای از ترکیب رنگ های مختلف منزل را در کنار هم ست کنید.

مبل‌هایی که فقط از یک رنگ‌ در ترکیب پارچه‌های‌شان استفاده شده به درد فضاهای کوچک می‌خورند. اگر خانه‌تان فضای کوچکی دارد، دنبال مبل‌هایی با طرح‌های مختلف نباشید. مبل‌های یک‌دست به‌خصوص با رنگ‌های نسبتا گرمی مثل نارنجی فضای خانه‌تان را هم بزرگ‌تر نشان می‌دهند و هم این محل نشیمن خانه‌تان را شیک و به‌روز می‌کنند. فقط کافی است یک نورپردازی مناسب برای خانه انتخاب کنید آن وقت به معجزه پارچه‌های رومبلی و فضای دوست‌داشتنی‌شان پی می‌برید.

چکه‌کردن شیر آب انرژی را از خانه شما بیرون می‌برد. بنابراین اگر به فکر بازسازی ساختمان افزایش درآمد هستید اول از همه شیرآلات خانه را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در قوانین فنگ‌شویی بین عنصر آب و رفاه و ثروت ارتباط مستقیمی وجود دارد. این عنصر در حمام وجود دارد، بنابراین توجه به دکوراسیون حمام می‌تواند در افزایش ثروت شما موثر باشد. همیشه از یک گلدان سبز در حمام استفاده کنید. کاسه‌ای پر از سنگریزه به نشانه عنصر زمین و یک قالیچه کوچک یا حوله قرمز به نشانه آتش می‌تواند انرژی‌های حمام شما را متعادل کند. بازسازی ساختمان های قدیمی

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com