بازسازی ساختمان

نحوه ساخت آشپزخانه چوبی

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

همه دوست دارند آشپزخانه‌ ای چوبی و گرم داشته باشند اما این گرما به مراقبت خیلی بیشتر از کف آشپزخانه نمی‌ارزد. اگر از لمینیت و پی‌وی‌سی برای کف آشپزخانه استفاده کنید راه آب آشپزخانه بسته می‌شود و نمی‌توانید کف آشپزخانه آب بریزید. پس حواس‌تان باشد که بازسازی ساختمان زیبایی آشپزخانه‌تان را با چه عنصر مهمی عوض می‌کنید. کفپوش‌ها هم اگرچه بسیار مقرون به‌صرفه هستند و بیشتر آنها چند سال گارانتی دارند اما شاید برای آنهایی که اهل شست‌وشو هستند انتخاب خوبی نباشند. در همه حال یادتان باشد که رطوبت و چوب رابطه خوبی با هم ندارند و چوب بسیار قابل اشتعال است.

چوبی

عده‌ای که لمینیت یا کفپوش را برای کل خانه انتخاب می‌کنند برای هماهنگ بودن آشپزخانه را هم لمینیت کرده و سعی می‌کنند که کف آشپزخانه آب نریزند یا مواد شوینده استفاده نکنند. اما برای راحتی بیشتر در منزل‌تان بهتر است این کار را انجام ندهید تا همیشه نگران کثیف شدن کف آشپزخانه نباشید. اگر هم نه، خیال‌تان راحت است که آب روانه زیر کابینت‌ها نمی‌کنید که انتخاب با خودتان است اما یادتان باشد راه برگشت همیشه راحت نیست!

نه افراط و نه تفریط. این شعار را طراحان دکوراسیون بارها و بارها در روز با خودشان تکرار می‌کنند. آنها همیشه حواس‌شان هست که در خانه‌ای همان‌قدر که نباید از مد روز دور بود نباید زیاد از حد هم به ابزار و وسایل تازه از راه رسیده اعتماد کرد به‌خصوص در آشپزخانه. شاید خیلی از ما با دیدن یک تصویر از آشپزخانه‌ای همه‌چیز تمام دنبال همه ابزارهای جانبی برای به روز کردن آشپزخانه‌مان بیفتیم. داشتن کابینت‌های چوبی خاص، روکش‌های براق، رنگ عجیب، ابزار خاص نگهداری ظروف، یک هود بزرگ تمام الکترونیکی، طاقچه‌های بزرگ و کوچک و. . . اینها همه‌شان خوب هستند و از ابزار طراحی مدرن اما اگر همه‌شان قرار باشد با هم یک‌جا جمع شوند دیگر نشانی از به روز بودن ندارند بلکه معنایی خلاف آن پیدا می‌کنند. بازسازی ساختمان

شما قرار است آشپزخانه‌تان را با ابزارهای تازه زیباتر کنید نه اینکه در آشپزخانه به نمایش محصولات بپردازید. زیاد از حد بودن وسایل جانبی دکوری در آشپزخانه حواس بیننده را از کابینت‌ها و باقی طراحی‌های خاص می‌گیرد و آشپزخانه را فضایی کسل‌کننده می‌کند. شاید لازم باشد جایی از چیزی دست بکشید تا فضایی زیباتر داشته باشید.

۶- قرمز: رنگ قرمز می تواند انرژی موجود در اتاق را افزایش دهد و تحریک پذیری بیشتر را منجر شود. پس بهتر است به جای استفاده از چنین رنگی در اتاق کودک، آن را برای بخش هایی از آشپزخانه و یا راهرو ها استفاده کنید. بازسازی ساختمان

تقسیم کردن باغ خود به فضاهای مختلف و به شکل‌های مختلف باعث می‌شود باغ شما بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر برسد. با استفاده از حاشیه‌های سنگی یا آجری فضاهای سبز، سنگ‌فرش‌ها، و مناظر دیگر را از هم جدا کنید تا باغ شما به قسمت‌های مختلف با کاربردهای متفاوت تقسیم شود. در این کار استفاده از بافت‌های مختلف را فراموش نکنید.

ست کردن مبل و فرش و پرده بسیار بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده ها و مبلمان داشته باشید این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد.برای مبل ست با پرده می توانید مانند عکس بالا از یکی از رنگ های پارچه و کوسن های مبلتان الهام بگیرید، از فرش های روشن نترسید، درست است که بازسازی ساختمان در نظر اول تمیز کردن آن کاری دشوار  بازسازی ساختمان های قدیمی به نظر می آید اما نمی توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل تان می بخشند به سادگی گذشت.

عنصر ثروت چوب است و بخش جنوب شرقی خانه شما باید نمایانگر وجود این عنصر باشد. البته شاید خانه از پیش با عنصر دیگری مثل آتش یا فلز دکور شده باشد. در این صورت باید متعادل‌کننده را بشناسید تا بتوانید جریان درست انرژی را در منزل‌تان ایجاد کنید. رنگ‌های عنصر چوب سبز، قهوه‌ای و آبی هستند و برای مثال رنگ‌های عنصر آتش که رنگ‌های تنالیته قرمز هستند و رنگ‌های طیف خاکستری که نماد عنصر فلز هستند می‌توانند باعث تضعیف عنصر چوب شوند. اگر شومینه یا اجاقی در جهت جنوب‌شرقی خانه دارید، برای کم‌کردن اثر منفی آنها روی عنصر چوب، می‌توانید از یک کوزه سفالی روی شومینه یا تابلوهای سفالی حول و حوش آن استفاده کنید. کنار اجاق گاز می‌توانید از رنگ‌های خاکی و خنثی استفاده کنید تا بازسازی ساختمان تاثیر عنصر آتش کم شود.تاکنون درباره قوانین فنگ‌شویی برای سلامتی بیشتر، افزایش انرژی، روابط بهتر و… چیزهایی خواندید اما این اصول چند هزارساله چینی‌ها بسیار متنوع است و برای هر چیزی راه‌حلی دارد. مثلا برای افزایش ثروت! فنگ‌شویی می‌گوید درآمد شما متناسب با انرژی و انرژی در ارتباط مستقیم با چیدمانی است که در خانه برقرار کرده‌اید. این پیشنهادها را ببینید. بازسازی تعمیرات منزل

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com