بازسازی ساختمان

کارکرد کابینت در آشپزخانه

مهم‌ترین کارکرد کابینت‌ها در آشپزخانه جادادن وسایل است پس با این اوصاف هرقدر آشپزخانه‌ای بازسازی و تعمیرات ساختمان کابینت بیشتری داشته باشد بهتر است و باب دل خیلی‌ها. اما داستان اینجاست که آشپزخانه‌ها را نباید از کابینت‌ها پر کرد. درست است که زیاد بودن این کابینت‌ها در هر آشپزخانه‌ای یک امتیاز به حساب می‌آید اما باید اجازه داد در بین کابینت‌ها هم فضای خالی وجود داشته باشد. چیدن کابینت‌ها در کنار هم بدون اینکه فضایی برای طاقچه‌ها یا باقی لوازم جانبی وجود داشته باشد، باعث می‌شود سقف آشپزخانه پایین‌تر از حد معمول به نظر برسد. این‌جور مواقع آشپزخانه هرقدر هم که بزرگ باشد و مرتب، باز هم شلوغ و به هم ریخته و البته کوچک‌تر از اندازه واقعی‌اش به نظر می‌رسد.

کارکرد

کمدهای خاص جا دادن وسایل برقی، اکسسوری‌های خاص آشپزخانه مانند بار و. . . یا حتی خالی گذاشتن یکی از دیوارها و نصب یک تابلو روی آن کارهایی است که به آشپزخانه شما فرصت نفس کشیدن می‌دهد؛ این‌طوری شما هم یک عاشق انباری جلوی دوست و آشنا معرفی نمی‌شوید.

۳- رنگ های گرم: استفاده از رنگ هایی مانند نارنجی و زرد در برخی بخش های خانه یا وسایل منزل، می تواند حس حرارت و گرما را منتقل کند. به همین دلیل استفاده از چنین رنگ هایی در بخش هایی از خانه که مکان هایی برای راحتی و استراحت افراد هستند، توصیه می شود. بازسازی ساختمان

این که تصمیم بگیرید از فضای فیزیکی بیش‌تری در طراحی باغ خود استفاده کنید به این معنی نیست که باید حتما از قطعات بتنی یا موادی از این دست استفاده کنید. فضای باغ خود را با استفاده از انواع مختلف سنگ‌ها و سنگ‌فرش‌ها طراحی کنید تا به ظاهری جذاب و متفاوت دست یابید. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید ترکیب سنگ‌های ریز، سنگ‌های درشت، سنگ‌فرش‌ها، و سطوح بتنی جذابیت بصری زیبایی به این باغ داده است و کنتراست فوق‌العاده جذابی با فضای سبز پیرامون آن ایجاد کرده است.

اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ های روشن در نظر گرفته اید، پس بهتر است برای برای ست کردن مبل و فرش و پرده در دکوراسیون داخلی اتاق تان از رنگ های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید، اما دقت داشته باشید که فقط یکی از این دو عنصر را با رنگ های متضاد و خیلی چشم گیر انتخاب کنید، به طور مثال در عکس بالا با استفاده از رنگ شاد پرده ها به فضا انرژی تزریق شده، اما بازسازی آپارتمان در فرش از رنگ آبی که بر روکش صندلی ها و گل کوسن ها نیز وجو د دارد استفاده شده است. رنگ های زرد و سفید برای ست مبل با پرده مناسب است که عاشق نور خورشید و خانه آفتابی هستند زیرا که بازسازی ساختمان نور خورشید را به خوبی به داخل خانه هدایت می کنند.

شاید روزهای پایانی سال گذشته قصد تغییر مبلمان منزل را داشتید اما با دیدن قیمت‌های نجومی به فکر تغییر ظاهر آنها افتاده‌ باشید؛ نه خودشان. اولین گزینه برای تغییر ظاهر مبلمان تعویض روکش است؛ کاری که هم به صرفه‌ است و هم اینکه  بازسازی آپارتمان با تنوع پارچه‌ها کلی ایده‌های خوب می‌توانید داشته باشید؛ ایده‌های اساسی برای چیدمان خانه‌تان و طراحی مبل‌هایی که در هیچ مرکزی پیدا نشود. بیایید تعدادی از ایده‌های جدید در طراحی رویه‌ مبل‌ها را با هم مرور کنیم. بازسازی و تعمیرات ساختمان

مبل‌هایی که یک‌دست به رنگ سبز هستند برای خانه‌هایی که انرژی کمی دارند مناسبند و البته برای آنهایی که عاشق فضاهای شرقی هستند و دوست دارند در گوشه و کنار خانه‌شان نشانه‌هایی از تزئینات آسیای دور را داشته باشند. سبز در باور شرقی‌ها نشان نشاط و شادابی است و برای همین زیاد در خانه‌های آنها استفاده می‌شود. البته نباید برای ساختن فضای شرقی در رنگ سبز وسایل خانه به‌خصوص رویه مبل‌ها اغراق کرد. یک رنگ سبز ملایم هم کارتان را راه می‌اندازد. این وسط رنگ دیوارها هم باید به کمک بیایند. رنگ‌های لیمویی و نارنجی کمرنگ انرژی را در این دکوراسیون دوبرابر می‌کنند.

شما می‌توانید از یک آکواریوم هم در جهت جنوب شرقی خانه استفاده کنید. آکواریوم ترکیبی از عناصر است که می‌تواند انرژی چی را در آن بخش از خانه شما تقویت کند و برایتان ثروت به ارمغان بیاورد. آب آکواریوم نماد عنصر آب، گیاهان نماد عنصر چوب، شن و سنگ کف آن نماد عنصر زمین، خود سازه به عنوان نماد عنصر فلز و ماهی‌های رنگی می‌توانند نماد عنصر آتش باشند. سعی کنید آکواریوم‌تان را همیشه تمیز نگه ‌دارید و به سلامت ماهی‌های آن توجه کنید. قوانین فنگ‌شویی می‌گوید بعد از این کار می‌توانید شاهد وفور ثروت و انرژی مثبت در زندگی‌تان باشید. بازسازی ساختمان

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com