بازسازی ساختمان

مولتی کالر و بهبود دیوار

ویژگی های رنگ مولتی کالر

1- خاصیت آنتی استاتیکی
2- شستشوی آسان
3- ترمیم آسان مولتی کالر
4- بدون نیاز به حلال و رقیق کننده
5- بدون تغییر رنگ
6- تنوع طرح و رنگ
7- ضد شوره ، خزه و رطوبت است .
8- جزو رنگ های تزئینی محسوب می شود .
9- دارای ضخامت بسیار کم است .
10 – قابل اجرا بر روی کلیه سطوح است .
11- سرعت بالا در اجرا
12- چسبندگی بالای مولتی کالر
13- آنتی استاتیکی رنگ های نقاشی ساختمان با مولتی کالر
14- ضربه پذیری بالای رنگ های مولتی کالر
15- آنتی باکتریالی
16- کم بو یا بی بو بودن
17- خشک شدن سریع

استفاده از مواد رنگ آمیزی در نمای خارجی همواره مد نظر متخصصان بوده و هست . موادی همچون کنیتکس ، پلیتکس وغیره به لحاظ مقاومت در مقابل آب و باران ، سرعت و سهولت در اجرا و پایین بودن هزینه اجرا مورد توجه سازندگان ساختمانها بوده ، درخدمت صنعت ساختمان و مهندسین قرار گرفته است .

کنیتکس روغنی برپایه رزینهای آلکیدی لانگ 70 درصد کد AL166 تهیه شده است و فیلمی سخت و بادوام و مات ایجاد می کند . مقاوم درمقابل پوسته شدن و ترک خوردگی و شرایط جوی ( بارندگی ، تابش آفتاب و اشعه ماوراء بنفش ) می باشد .

کنیتکس روغنی قابل شستشو است و به علت استفاده درصد بالایی از رزین ، دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشد به طوری که بعد ازخشک شدن کامل ، دانه های پرلایت به هیچ وجه از سطح جدا نمی گردد .

نوع دانه بندی براساس مواد پرلایت تعیین می شود و استحکام نهایی پس ازسه هفته حاصل می گردد .

این محصول به هیچ وجه با آب مخلوط نشده و فقط با حلالهای مخصوص خود قابل اجرا است . در انواع رنگها قابل اجرا می باشد .

انواع قیمت کنیتکس روغنی
مشخصات فنی انواع کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها
ترکیبات : انواع رزینهای الکیدی ، اکسید تیتان ، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف،پرلایت، حلالهای ویژه مخصوص ، بنتونیت ،اکسید زنگ ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف ، پودر تالک ، پودر میکا ، کبالت ، سرب ، کلسیم و …

در شرایط طبیعی نور روز و با توجه به بحث سایه ،  رنگ را انتخاب کنید . شب نیز زیر نور چراغهای روشن ، همانند زمان استفاده نهایی ، نمونه رنگ را ببینید .
از فاصله مناسب به رنگ نگاه کنید .

​​ بیشترین زمانی که در خانه صرف می کنید به حالت نشسته روی مبل است . از همان فاصله دیوار را ببینید .  اگر برای انتخاب رنگ نمونه زیاد به دیوار نزدیک شوید در نهایت پس از رنگ امیزی ، یک پرده تیره تر تحویل خواهید گرفت

آیا تا به حال در جستجوی رنگی شیک، اسپرت و چشم‌نواز برای محیط‌های داخل ساختمان بوده‌اید؟ ما محصول بسیار زیبایی را با نام مولتی کالر (مالتی کالر – Multi Color) به شما معرفی می‌کنیم که پاسخ جستجوی شماست./ نقاشی ساختمان در تهران


مولتی کالر چیست؟
مجموعه‌ای از ویژگی‌های بارز این رنگ محبوب بدین شرح می‌باشد:

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…).
شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد.مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو
ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).
بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.
بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.
تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.
ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.
فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.
ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.
قابل اجرا بر روی تممی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و….) می‌باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com