بازسازی ساختمان

اجرای رنگ روغنی در دسترس

در خصوص مزایا و معایب رنگ روغن و انواع رنگ روغنی و اینکه نقاشی ساختمان با رنگ روغن برای چه سطوحی مناسب است به بیان نکاتی خواهیم پرداخت .
مزایا و معایب رنگ روغن

رنگ روغن دارای انواع براق و مات و نیمه مات می باشد .
مزایای رنگ روغنی براق
1- مقاومت بالا
2- ماندگاری زیاد
3- پوشش کامل و مناسب
4- صد در صد قابل شستشو است .
معایب رنگ روغنی براق
1- موج و ایرادهای گچکاری را نشان می دهد .
2- موجب ایجاد انعکاس نور شده که آزار دهنده می باشد .
مزایای رنگ روغنی مات
1- نور را منعکس نمی کند .
2- ایرادات و ناهمواری های گچکاری را نشان نمی دهد .
معایب اجرای رنگ روغنی مات
1- صد در صد قابل شستشو نیست و امکان رد گذاری پارچه در هنگام شستشو را دارد .
2- پوشش کمتری به نسبت نوع براق دارد .
3- بوی نامطبوع زیادی داشته و تا زمان خشک شدن این بو وجود دارد .

رزین های کوپلیمر ، اکسید تیتان ، الیاف مصنوعی ، آب ، بی کربنات کلسیم ، پرلایت ، فرمالین ، آمونیاک ضد رویه ، ضد قارچ و غیره .
موارد استفاده از رنگ کنیتکس پلاستیک

کنیتکس پلاستیکی را به دلیل ضد آب نبودن تنها در فضاهای داخلی استفاده می کنند .
کنیتکس پلاستیک به جهت آنکه با آب رقیق و حل می شود تنها 6 ساعت پس از افشردن به سطح ، خشک می شود .
مزایا و معایب رنگ کنیتکس پلاستیک

مزایا

1- عدم داشتن بوی نامطبوع
2- عدم قابلیت اشتعال بر خلاف کنیتکس روغنی
3- خشک شدن سریع
4- قابل حل شدن با آب که به نسبت بنزین و حل کننده های شیمیایی ارزان است .
معایب

1- کنیتکس پلاستیک به هیچ وجه ضد آب نیست .
2- با کمی رطوبت ، به سرعت پوسته می شود .

پلان اتاقها را ترسیم کنید یا نام اتاقها را بنویسید . قبل از انتخاب رنگ هر اتاق لازم است رنگ مبلمان و عناصر آن اتاق را در نظر بگیرید . این عناصز شامل رنگ کف ، فرش ، پارچه مبلمان و کوسن ، کاغذ دیواری و پرده ها ، کابینت ، پیشخوان آشپزخانه ، میز تلویزیون ، میز ناهارخوری ، تختخواب ، کمد ، قابهای عکس ، گلدان و درختچه  باشد . چه نوع ترکیب رنگی را از چرخه رنگ در نظر گرفته اید . اتاق به اتاق جلو بروید . دیوار تاکیدی فضا ها را مشخص کنید و رنگ جذاب و متناسب با عناصر دکوراتیو را انتخاب کنید . اگر در خصوص خیلی از موارد فوق حق انتخاب مجدد ندارید ، بنابراین سمت رنگهای خنثی تر بروید .

روش صحیح برای انتخاب یک رنگ از میان چند رنگ ، کنار گذاشتن یکی یکی آنها است . به ترتیب کنار بگذارید چون از لحاظ روانشناسی انسانها در نه گفتن به موضوعی ، صادقتر عمل می کنند تا بله گفتن سریع ، به انتخاب یکی از میان چند تا . نتیجه نهایی در این حالت راضی کننده تر است . به دوشیزه ای که دارای چند پیشنهاد ازدواج است فکر کنید .

از کدام فضا شروع کنم ؟

از فضایی شروع کنید که اطمینان بیشتری از قطعی نمودن رنگ آن دارید . با اینکار ضمن صرفه جویی در زمان ، اعتماد به نفستان بالا می رود و کار راحت تر پیش می رود .
آیا انتخاب رنگ در اتاق پر از نور آفتاب صحیح است ؟

​​ پاسخ دقیق این است که رنگ را باید در حالتی ببینید که در حال تصور استفاده از آن باشید . اگر اتاق مذکور ، در نهایت پرده خواهد داشت لازم است ابتدا با پارچه ای متناسب با پرده ، سایه طبیعی ایجاد کنید و سپس رنگ را انتخاب کنید . به عبارتی اگر پرده ندارید پاسخ سوال آری است .

رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش رنگی نمای ساختمان دارد. در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. آسان و سریع اجرا شده و عایق رطوبت بوده و اجازه تنفس را به سطوح می دهد. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. بر روی رنگ قدیمی نما اجرا شده و جایگزینی با عمر بالا را تشکیل می دهد.

به دلیل فعالیت در زمینه اجرای پوشش های سلولزی و ابریشمی و بلکا همچنین ارتباط مستمر با تعداد کثیری از اجراکاران بلکا و دیوار پوش های سلولزی و ابریشمی متوجه عدم رضایت تقریبأ تمامی اجراکاران از کیفیت مواد تولیدی شرکت های مختلف شده است. در نتیجه مدیران شرکت بست کاور بر آن شدند تا با ارائه یک محصول با کیفیت ضمن اخذ تمامی استانداردها و مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه نیاز بازار به وجود یک پوشش سلولزی با کیفیت را رفع کنند.
در این راستا بست کاور، بلکا و پتینه تولید شده خود را با اطمینان کامل به مصرف کنندگان و اجراکنندگان پوشش سلولزی معرفی نموده و موفق شدند نظر مساعد تمامی کارشناسان تزئینات داخلی را جلب کند و آنها را ترغیب کرده تا بجای استفاده از کاغذ دیواری و انواع رنگ های شیمیایی از پوشش های سلولوزی و ابریشمی استاندارد بست کاور استفاده کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com