بازسازی ساختمان

رنگ موردنیاز برای منزل : محاسبه رنگ

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

مساحت مترمربع را بر پوشش تئوری هر گالن که بر روی برچسب رنگ نوشته شده تقسیم می‌کنیم. عدد حاصله، تعداد تقریبی گالن رنگ موردنیاز است. پوشش تئوری هر گالن رنگ، ۱۹ تا ۳۸ متر مربع بر گالن است. با این حال، پوشش اولیه یا آستری روی سطوح فرسایش یافته یا گچی ۱۹ تا ۱۴متر مربع بر گالن بر‌آورد می‌شود.

مثال: محاسبه مقدار رنگ برای هر ساختمان و رنگ‌آمیزی کلی یک اتاق که دارای ابعاد ۶ در ۴ و ارتفاع ۳ متر است از جدول زیر استفاده می‌کنیم. پوشش تئوری رنگ انتخابی ۳۰ مترمربع در هر گالن است که بر روی درپوش ظرف رنگ نوشته شده است. ۴ مترمربع را تقسیم بر ۳۰ ( متراژ اتاق ) می‌کنیم، عدد به دست آمده 2.8 گالن است یعنی باید ۳ گالن رنگ برای رنگ‌آمیزی این اتاق خریداری شود.

رنگ موردنیاز

اگر دیوار تازه ساز و گچی بود و هنوز روی آن رنگی نیامده بود، باید یک دور رنگ آستری نیز بر روی دیوار بزنیم، برای این کار می‌توانیم رنگی با پوشش تئوری ۱۷ مترمربع بر گالن را انتخاب کنیم که در چنین صورتی طبق جدول فوق، ۸۴ مترمربع تقسیم بر ۱۷ مساوی با 4.9 گالن رنگ آستری می‌شود یعنی شما باید ۵ گالن رنگ نیز برای آستر خریداری کنید.

برای محاسبه مقدار رنگ برای هر آموزش نقاشی ساختمان و برای دیگر سطوح منزل نیز می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

مساحت کل دیوارها: مجموع عرض همه دیوارها ضربدر درازای اتاق
مساحت پنجره: درازای پنجره ضربدر عرض پنجره
تکرار ردیف ۲ برای هر پنجره و جمع مساحت آنها با یکدیگر
مساحت در: ارتفاع در ضربدر عرض در
تکرار ردیف ۴ برای هر در و جمع مساحت آنها با یکدیگر
سطوحی که رنگ‌آمیزی نمی‌شوند: مساحت حاصل از ردیف ۳ به علاوه مساحت حاصل از ردیف ۴
مساحت کلی سطح رنگ‌آمیزی شونده: مساحت حاصل از ردیف ۶ منهای مساحت حاصل از ردیف ۱
مقدار رنگ لازم برای هر پوشش: پوشش رنگ(برحسب مترمربع برگالن) تقسیم‌بر عدد حاصل از ردیف ۷

رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر چطوره؟ رنگ خوبی است؟ نظر شما درباه مولتی کالر چی هست؟ آیا بهتر از رنگهای دیگر است؟ همه اینها و سوالات نظیر این سوالها بارها و بارها از ما در پروژه های منختلف نقاشی ساختمان پرسیده می شود. در این مقاله بصورت مختصر به این سوالات پاسخ خواهم داد. قبل از هر سخنی یادآوری می کنم که کیفیت یک کار خوب و هر نوع رنگ ساختمان علاوه بر متریال رنگ و نحوه تولید به چگونگی اجرای آن نیز بستگی دارد. اگر رنگ مولتی کالر خوب اجرا شود . منظور از خوب اصول کار رعایت شود. یعنی از رنگ آستری خود کارخانه تولیدی رنگ استفاده شود و خوب پاشش شود رنگ بسیار محکم و خوبی است که قابلیت دستمال کشی نیز خواهد داشت.
کاتالوگ رنگ مولتی کالر

وقتی که پای مقایسه رنگ ها با یکدیگر به میان می آید اولین گزینه مهم در دید مخاطب ماندگاری، بدون تغییر رنگ و در یک کلام کیفیت حرف اول و آخر را می زند. حال بیایید ببینیم در نقاشی ساختمان از چه نوع رنگ هایی بهتر است انتخاب نمائیم.

همانگونه که می دانید در قیمت نقاشی ساختمان ، رنگ های مختلفی به کار می رود، رنگ های روغنی از دیر زمان و بعدها رنگ های اکریلیک وارد بازار نقاشی ساختمان شده اند.

رنگ های روغنی پیش از رنگ های اکریلیک به بازار معرفی و از قدمت بیشتری برخوردار هستد. رنگ های روغنی که در نقاشی ساختمان استفاده می شوند ایجاد سرب نموده و با گذشت زمان موجب ایجاد بیماری در بدن انسان می شوند. با اینکه قابلیت شستشوی این دسته از رنگ ها باعث ایجاد رغبت بیشتر از سوی مشتریان برای استفاده در نقاشی ساختمان است، اما از سوی دیگر خطرات خاص خود را نیز به همراه خواهند داشت.

رنگ سفید در ساختمان

سفید واقعا یک رنگ نیست بلکه عدم حضور رنگ به شمار می رود و نـشـانگر خلوص و پاکی است. از طرف دیگر مشکی نشانه قاطعیت، الزام و رسمیت می باشد.

رنگهای گرم: قرمز، نارنجی، زرد، سبز چمنی، ارغوانی رنگهای گرم محرک سیستم عصبی بوده و احساسات را تشدید می کنند. این دسته از رنگها به وضوح قابل رویت بوده و موجب جلب توجه می گردند.

حتی کتاب ها را هم می توانید جابجا کنید و یک ترکیب بندی مناسب از رنگ برسید یا حتی می توانید قسمتی از کتابخانه را محل قرار دادن عکس های خانوادگی یا موارد دیگر قرار دهید .

فرش و قالیچه اگر همیشه از فرش یا قالیچه در داخل خانه استفاده می کنید ، حالا نوبت کمی تغییر است . قالیچه و فرش ها را نو کنید . در این نو کردن سعی در انتخاب رنگ های روشن داشته باشید . حتی می توانید از قالیچه و فرش های رنگی دیواری برای دیوارهای منزلتان هم استفاده کنید .

روتختی : در تغییر و تحول به اتاق خواب روتختی از آن دست چیزهای است که بسیار به چشم می آید . سعی کنید چند روتختی ارزان تهیه کنید . آنها را فصلی تغییر دهید تا همیشه نو به نظر برسند . در انتخاب رنگ به روشنی دقت کنید. / رنگ آمیزی منزل

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com