بازسازی ساختمان

حس آرامش با رنگ آمیزی منزل

رنگ عاملی است نیرومند که می‌تواند برانگیزد یا تحسین بخشد؛ به هیجان آورد یا آرامش دهد؛ حسی از گرمی یا سردی ایجاد کند و حتی خوشایند یا ناخوشایند باشد.

رنگ‌های ساختمانی یکی از عوامل زمینه دکوراسیون هستند که آگاهی درباره آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب نوع و اثر به جامانده از آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های ساختمانی، می‌توان به رنگ‌های (Water Base) یا پایه آب اشاره کرد که به دلیل زود خشک شدن طرفداران بیشتری دارد.

حلال‌ها و مواد نفتی از تشکیل‌دهنده‌های اصلی رنگ‌ها هستند که اغلب به عنوان مواد خطرناک و آلوده‌کننده محیط زیست از آنها یاد می‌شود. در سال‌های اخیر، حذف حلال‌ها از سیستم رنگ و جایگزین کردن آن با آب، هدف اصلی تکنولوژیست‌ها قرار گرفته و استفاده از محصولات پایه آب در حال گسترش است. از مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و پوشش‌های پایه آب که به بازار عرضه شده، بد نیست با چند نمونه بسیار کاربردی آشنا شویم.

پوشش‌های اکرلیک پایه آب ساختمانیاین رنگ‌ها بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن، با بالاترین کیفیت و مخصوص سطوح داخلی و خارجی ساختمان طراحی شده‌اند.

پوشش‌های ضدزنگ پایه آب مخصوص سطوح فلزی داخل و خارج ساختمان

ضدزنگ اکرلیک، محصول جدید دیگری از دسته دیگری از دسته رنگ‌های دوست‌دار محیط زیست است که بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن صنعتی و پیگمنت‌های ضدخوردگی طراحی شده است و جهت محافظت سطوح فلزی از زنگ‌زدگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ضدزنگ قابل پوشش به وسیله رنگ‌های آلکیدی و نیز رنگ‌های اکرلیک ساختمانی است و از چسبندگی عالی نسبت به این پوشش‌ها برخوردار است./ رنگ آمیزی منزل

آرامش

پوشش‌های آکرلیک پایه آب مخصوص چوب

بعد از تولید موفقیت‌آمیز رنگ‌های ساختمانی اکرلیک، هم‌اکنون سیلر و کیلر اکرلیک بر پایه آب مخصوص چوب نیز برای اولین بار در ایران همگام با تکنولوژی روز اروپا و امریکا توسط متخصصین تولید و عرضه شده است. این پوشش در شرایط مختلف جوی (آفتاب، بارندگی و رطوبت) از چوب حفاظت می‌کند و برای سطوح چوبی خارجی ساختمان نیز قابل استفاده است./ رنگ آمیزی منزل

بنده برای امتحان سه سال قبل منزل مسکونی فعلی خود را رنگ مولتی کالر زدم بصورتی که سالی دو بار دستمال کشی شده است. تنها عیبی که می توان به این رنگ گرفت جاهایی که دست زیاد روی ان قرار می گیرد به مرور زمان به تیرگی و سیاهی متمایل می شود که نیاز به ترمیم خواهد داشت(پاشش دوباره ان قسمت ها) . در مقابل ترکهای ساختمان نصبت به مابقی رنگها از قدرت استحکام بیشتری برخوردار است . این جمله بدان معنی نیست که دیوارها هیچوقت ترک نخواهند خورد. ترک دیوارهای که عمقی است (نشست ساختمان) راه چاره ای ندارد(فعلا).

نکته مهمی که خیلی از همکاران نقاش رعایت نمی کنند غلظت این رنگ است . با توجه به این که این رنگ هر چقدر رقیق تر باشد راحتتر پاشش می شود بیش از حد توسط نقاش رقیق می شود که باعث می شود سطح کار به اصطلاح پرزدار شود و کیفیت کار پایین بیاید. پس نباید انتظار زیادی از این نوع کار داشت.

یا بسیاری از همکاران محترم برای آستری این رنگ از رنگهای پلاستیک استفاده می کنند که پس از پاشش نهایی رنگ کار به مرور مات و کدر می شود و بعد از چند ماه قدرت دستمالکشی را از دست خواهد داد.

البته این نوع رنگ چون رنگ امیزی آن نسبت به رنگهای دیگر دردسر بیشتری دارد (اجرای یکنواخت پاشش رنگ – ماسک کاری ) خیلی از نقاشان رنگهای سنتی را ترجیح می دهند .

مثلا آبی آسمانی،زرد،سفید یا زرد برای فصل بهار وتابسنان بسیار مناسب است .رنگ قرمز ،طلا یی،بنفش وآبی پر رنگ هم می تواند رنگ های فصل زمستان و پاییز راتشکیل دهد . لامپ : قطعا نور کمک زیادی به جدید تر شدن وروشنایی منزل می کند .حتی در برخی قسمت ها می توانید از لامپ های رنگی هم استفاده کنید .استفاده از لامپ های ساده هم به تعداد زیاد باعث گرمتر شدن وجلب توجه خواهد شد .شاید گوشه ای از این کار ها بتواند شمارا برای نو کردن قسمت های مختلف خانه راضی کند .شما بااین روش ها بدون استفاده از حتی از یک قوطی رنگ ،رنگ را به خانه می آورید./ خدمات رنگ آمیزی منزل

در این مقاله رنگ کردن گام به گام دیوارها را به شما آموزش می دهیم وتا پایان کار در کنارتان هستیم. انتخاب پرداخت (لایه بیرونی رنگ) اول پرداختی را که می خواهید انتخاب کنید. پرداخت تخت و مسطح برای دیوارها از همه رایجتر است. با این حال، برخی افراد پرداخت براق یا پوست تخم مرغی را ترجیح می دهند. پرداخت نیمه براق معمولا روی trim کار می شود. رنگهای درخشانتر برای آشپزخانه و حمام مناسبند زیرا به آسانی تمیز می شوند، اما با این حال این رنگها هر imperfection روی دیوار را به راحتی نشان می دهند. با هر پرداختی، به اندازه کافی زمان بگذارید تا کار تکمیل بشود، برای یک اتاق متوسط تقریبا چهار روز زمان با احتساب زمان خشک شدن، لازم است . رنگ را به آرامی خالی کنید یک جعبه مقوایی را پهن و صاف کرده و آن را زیر قوطی رنگ بگذارید تا رنگ روی کف اتاق نریزد. با یک تکه چوب، رنگ را به هم بزنید و بعد مقداری از آن را در یک ظرف پلاستیکی کوچکتر بریزید به طوری که تا نصف ظرف پر بشود. فرو بردن قلم مو در رنگ قلم مو را حدود ? سانتیمتر در رنگ فرو کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com