بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل با دوام

رنگ اکریلیک رنگی شیمیایی که با خواص دوام و درخشندگیش نخست در صنعت اتوموبیل سازی و رنگ آمیزی منزل به کار رفت و اخیراً نیز در انواع نقاشی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌است. رزینهای آکریلیک به دو دسته پایه حلال نفتی و حلال آب تقسیم میشوند. خصوصاً آن دسته که به آسانی در آب حل می‌شود، زود خشک می‌شود و سطحی سخت و آسیب ناپذیر به وجود می‌آورد، گرچه باید افزود فاقد خواص ظرافت پذیری و عمق و جلای رنگ روغن یا آکرلیک پایه حلالی است. رنگ اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است. رنگ‌ اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ‌های ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. به طوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگ ترافیک که عموماً برای خط کشی خیابانها استفاده میشود هم از رزین آکریلیک پایه حلالی استفاده میشود.

دوام

ویژگی‌های رنگ‌ اکریلیک

رنگ اکریلیک بسیار متنوع هستند. رنگ اکریلیک نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف، و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت ایجاد میکنند قابل استفاده است. رنگ اکریلیک درمقابل نور خورشید یا uv مقاوم و درنتیجه بسیار عمر بالایی دارند.

حتما تا حالا خودتون برای یکبار هم شده با این نوع رنگ آموزی منزل سر و کار داشته اید. رنگهایی که در قدیم بصورت لعابی بودند و با زحمت فراوانی اماده رنگ آمیزی می شدند. اما امروزه با پیشرفته شدن صنعت رنگ دیگر این رنگها بصورت اماده و با کمترین زحمتی اماده رنگ آمیزی هستند.
نقاشی رنگ پلاستیک از سنتی ترین رنگ آمیزی های ساختمان است که در ابتدا بصورت رنگهای لعابی بودند و امروزه پیشرفت قابل ملاحظه ای از لحاظ کیفیت و بوی مطبوع داشته اند
رنگهای پلاستیکی غیرقابل شستشو هستند. نسبت به سایر رنگها از قیمت کمتری برخوردار هستند. در نقاشی ساختمان بهترین رنگ برای سقف ساختمانها و خانه ها هستند. مات بودن ذاتی این رنگ و سفیدی خاصی که دارند آنها را از سایر رنگها متمایز کرده است. معمولا اگر بصورت خام مصرف شوند به سفیدی گچ می رسند برای پرهیز از این امر معمولا برای سقفهای سفید از مقداری پودر لاجورد (بسته به سلیقه و ذوق نقاش می تواند از رنگهای دیگر هم در تناژ بسایر ضعیف استفاده کرد.) استفاده می کنند. خشک شدن سریع و مات بودن از مزیتهای این رنگ به حساب می آیند.

سپس با قلمو 3/4 اینچی شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید.به شما پیشنهاد میکنیم برای بهتر شدن رنگ حتما 2 بار فرایند رنگ آمیزی را تکرار نمایید. رنگ ها به چند دسته تقسیم می شوند؟ تقسیم بندی و اقسام رنگ ها چیست؟ آیا تا به حال دقت کرده اید که چرا شـرکـتهای تبـلیـــغاتی، طـراحـان اتـومـبـیـل و دکـوراتـورهـا از اشــکال و شــمایل به خصوصـی اسـتفاده می کنند؟ دلیلـش این است که یـک تاثیر روانی در ورای رنگها وجود دارد. هر رنگی دارای قدرت تاثیرگـذاری ویژه ای می باشد. بعضی از واکنشهای ما نسبت به رنگها بصـورت رفتارهای اکتـسابی و برخی دیگر بـصـورت پـاسـخهای فیزیولوژیـکی و درک کردن نمود پیدا می کنند. درک کـردن بهتر رنگها می تواند در زنـدگی روزمره و یاشغلی شما تاثیرات فراوانی گذارده و محاسن زیادی برایتان به ارمغان بیاورد. بطور کلی رنگها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: رنگهای خنثی، رنگهای گرم و رنگهای سرد رنگهای خنثی: سیاه، سفید، خاکستری، بژ، قهوه ای رنگهای خنثی رنگهایی هستند که در طیف رنگی وجود نداشته و از ترکیب رنگهای دیگر بوجود می آیند و می توانند اثرات مثبت یا منفی داشته باشند.

اگر شما از جمله افرادی هستید که علاقه دارند به طور مستقیم در بخشی از امور مربوط به تزئین و چیدمان منزل شرکت کنند، بد نیست کار را از نقاشی دیوارها یا هر سطح قابل رنگ آمیزی منزل شدن دیگر شروع کنید. حسن این کار در این است که رنگ نه تنها می‌تواند با هزینه کمترجلوه بسیاری به مبلمان قدیمی ببخشد، بلکه می‌توانید اگر کار برایتان مشکل بود، در جایی خراب شد یا به هر دلیل دیگر از ادامه آن دست کشیده یا از درست انجام دادن کار ناتوان شدید، از نقاشان حرفه ای کمک بگیرید و خیالتان راحت باشد که هزینه آن- یا ضرر دوباره کاری- به اندازه امور دیگر دکوراسیون بالا نخواهد بود. فقط فراموش نکنید که رنگ خوب و یکنواخت مخلوط شده باشد، غلظت آن کافی بوده و در هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک باید یکسان باشد نه اینکه یک قلم از بالا به پایین و قلم بعدی از چپ به راست حرکت کند. برای پوشش بهتر، یک دست رنگ از یک جهت و دست بعدی عمود بر آن اجرا میشود. شروع فصل گرما بهترین زمان برای رنگ کردن دیوارهای خانه و تغییر دکوراسیون منزل است، چرا که شما می توانید در و پنجره ها را باز بگذارید تا انجام رنگ آمیزی منزل هرچه سریعتر خشک شود .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com