بازسازی ساختمان

اجرای رنگ آمیزی منزل خود

قبل از این که شما تصمیم برای اجرای نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منزل خود بگیرید حتما باید اطلاعات مختصری راجب هزینه‌های نقاشی ساختمان و سایر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم داشته باشید تا در انتخاب و اجرای نقاشی ساختمان خود دچار مشکل نشده و با خیال آسوده شاهد قیمت نقاشی ساختمان خود به بهترین نحو ممکن باشید.

رنگ آمیزی منزل

گروه نقاشی ساختمان خلخالی جزء اولین گروه‌های نقاشی ساختمان در ایران میباشد که توسط دنیای مجازی تمام مباحث نقاشی ساختمان را در اینترنت با مردم عزیز به اشتراک گذارده و به همشهریان عزیز خدمت رسانی میکند و اگر شما در دنیای مجازی به دنبال هر سئوالی در مورد نقاشی ساختمان، قیمت نقاشی ساختمان طریقه متر کردن ساختمان برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان و یا خواهان هر نوع اطلاعاتی در این زمینه هستید سایت ما را به درستی انتخاب کرده‌اید.

ما در نقاشی ساختمان خلخالی به تمام مباحث نقاشی ساختمان پرداخته‌ایم که شما میتوانید با مطالعه وبسایت نقاشی ساختمان خلخالی مشاوره کاملی از نقاشی ساختمان بدست بیاورید.

و اگر جواب سوال خود را در سایت ما پیدا نکردید کافیست با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده لازم را داشته باشید.

کارخانه های رنگسازی زیادی به تولیدات رنگ های پلاستیکی از قدیم اهمیت می دادند. از مهمترین مارک های رنگهای پلاستیکی برای رنک امیزی ساختمان برند ” پارس بهاران ” می باشد که اکثرا نقاشان حرفه ای از این رنگ برای رنگ سقف استفاده می کنند. کیفیت خوب و پوشش مناسب و زیبایی نهایی رنگ امیزی سقف از خصوصیات این برند می باشد.

البته کارخانه های دیگر مثل هادی رنگ و سحر که برای عموم شهرت زیادی دارند نیز رنگهای پلاستیکی تولید می کنند که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

مات بودن و سرعت اجرای بالا و سهولت در اجرا از مزایای مهم رنگهای پلاستک در نقاشی ساختمان می باشد.

رنگ های اکرلیک فاقد سرب بوده و با توجه به بی بو بودن و همچنین با داشتن زمان بندی یک ساعت برای خشک شدن نسبت به رنگ های روغنی که خشک شدنشان یک روز به طول می انجامد بعنوان یک انتخاب مناسب تر به مشتریان توصیه می گردد. از دیگر محاسن رنگ های اکریلیک، ثبات همیشگی و عدم تغییر در مدت زمان طولانی و مهم تر از همه به دلیل پایین تر بودن هزینه در مقایسه با رنگ های روغنی، گزینه بهتری برای مشتریان در نقاشی ساختمان می باشد.

اگر شما قصد نقاشی دیواری آجری دارید حتما قبل از شروع به کار ترک های دیوار را بپوشانید تا روند رنگ آمیزی بدون مشکل پیش برود. قدم اول: تمیز کردن آجر شما حتما باید دیوار را به وسیله ی فشار آب کاملا شستشو نمایید تا خیالتان از بابت گرد و خاک و کپک ها راحت باشد.در صورتی که دوست دارید دیوار در آینده کپک نزند می توانید از محلول آب و صابون برای این کار استفاده نمایید و آن را به فشار به دیوار بپاشید.برای ادامه ی کار باید چند روز صبر نمایید تا آجر ها کاملا خشک شود و هیچ گونه نم و رطوبتی در آن باقی نماند. قدم دوم: پاک کردن رنگ های قدیمی و ملات در صورتی که دیوار قبلا رنگ آمیزی منزل شده و پوسته هایی از آن رنگ قدیمی باقی مانده است،به وسیله ی کاردک آنها را پاک نمایید تا هیچ گونه مواد اضافی و ملات بر روی دیوار باقی نماند. قدم سوم: آستر کشی قبل از رنگ آمیزی باید آستر مورد نظرتان را بر روی دیوار بپاشید تا رنگ اصلی ایستادگی و دوام بالایی داشته باشد و در اثر رطوبت و آفتاب تغییر رنگ ندهد و یا اینکه به صورت پوسته در نیاید. قدم چهارم: درزگیری و بتونه کاری پس از آستر کشی بند ها و سوراخ هایی که به مرور زمان به وجود آمده است را با بتونه پر کنید تا زیبایی و یک دست بودن دیوار کاملا حفظ شود. قدم پنجم: رنگ آمیزی حالا نوبت به رنگ نهایی است.بسته به سلیقه تان میتوانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

ترکیبات کنیتکس اکرلیک :انواع رزین های اکرلیک، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پرلایت، آب شرب، بنتونیت، اکسید زنگ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف، پودر تالک، پودر میکا، فرمالین، آمونیاک، ضد رویه، ضد قارچ، ضد کپک، ضد یخ و غیره . . . کنیتکس اکرلیک روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحکام کنیتکس اکرلیک روغنی در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته کنیتکس اکرلیک روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. کنیتکس اکرلیک روغنی بخاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد باتوجه اهمیت سبکی ساختمان وکاهش بارمرده ای وجلوگیری ازخسارت های جانی در ناشی از زلزله امروزه نما های سبک جایکاهی ویژه ای برخوردار هستند .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com