بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی خانه و منزل شخصی

بعضی از افراد معتقدند که آسانترین راه برای تغییر دکوراسیون وتغییر ظاهری منزل رنگ آمیزی خانه است اما پیداکردن رنگ مناسب ،جابه جا کردن تمام اسباب اثاثیه خانه ودردسرهای رنگ رزیدر خانه هم وقت وزمان زیادی می گیرد وهم اینکه صاحب خانه را دچار خستگی می کند .اکر شما قصد داریدچهر ه اتاق یاقسمتی از منزلتان راتغییر دهیدتا نو وتازه جلوه کند والبته حوصله کارهای که در بالاگفته شده را هم ندارید ،مطمئن باشید روشهای مختلفی وجودداردتا به کمک آن رنگ وتازه گی رابه اتاق یاکل خانه تان بیاورید.این روشها برای کسانی که خانه اجاره کرده اندو صرفا به خاطر اجاره ای بودن آن خانه قصد ندارند به رنگ آمیزی آپارتمان دستی بزنند وهزینه ای کنن هم بسیار قابل استفاده است . بالش ها اگر اتاق تاریکی دارید و میخواهید آن را روشن کنید برای روبالشی ها از رنگ های شاد استفاده کنید .این کار اتاق های خواب نیست در قسمت پذیرایی ویا نیشیمن منزلتان هم می توانید با اضافه کردن چند رنگ روشن وشاد به روبالشی مبل ها آنجا را متفاوت وروشن تر نمایش دهند. گل گل های مورد علاقه تان را تهیه کنید .آنها را به صورت دسته ای در گوشه های اتق مورد نظر قرار دهید.رنگهای زیبای این گل ها،رنگ وروشنایی را به اتاق شما منتقل می کنند.فقط به خاطر داشته باشید که به محض اینکه گل ها طراوت شان را ازدست دادند،آنه را جایگزین کنید .از گل های مصنوعی رنگ دار هم می توانید در این کار بهره بگیرید .

رنگ آمیزی خانه

سپس آن را به کنار قوطی رنگ بزنید تا رنگ اضافی نماند. این کار سبب می شود که رنگ چکه نکند. شروع بخشی از یک گوشه یا حاشیه را با استفاده از قلم موی کج ? سانتیمتری رنگ بزنید. برای جلوگیری از ایجاد رگه در موقع خشک شدن، فقط بخش های کوچک حدود ? متر را هر بار انتخاب کنید. استفاده از غلطک مقداری رنگ را درون مخزن غلطک بریزید. یک طرف غلطک را فرو ببرید، سپس آن را جلو و عقب ببرید تا کاملا رنگ را به خود بگیرد ولی چکه نکند. یک ناحیه V شکل حدود ?? سانتیمتری را روی دیوار بدون بلند کردن غلطک، رنگ بزنید. این ناحیه را با حرکت های عمودی محکم پر کنید. این کار باعث می شود که همه جا به طور یکسان رنگ بخورد. این کار را از بالا به پایین تکرار کنید تا همه دیوار کامل بشود. رنگ زدن درب همه قطعات و ابزارهای متصل به در را از آن جدا کنید. سپس سطح را سنباده زده و به آن بتونه بزنید. با یک غلطک بزرگ ?? سانتیمتری، قسمتی از در را رنگ بزنید و سپس بلافاصله با قلم مویی بزرگ بر روی آن بکشید./ رنگ آمیزی آپارتمان

به طور خلاصه رنگ‌ صورتی در رفع کدورت، ناراحتی‌های عصبی، خشم، آرامش بسیار مفید بوده و حالت موثری دارد. این رنگ می‌تواند به درد اتاق دختر شما نیز بخورد، چرا که علاقه دختران به این رنگ اظهر من الشمس است. کلید زندگی با رنگ‌ها درنقاشی ساختمان اگر شما احساس می‌کنید که در خانه تعادل کافی برای لذت بردن از روزمرگی زندگی را ندارید، باید برای تغییر رنگ خانه‌ تان فکری بکنید. مشاوره گرفتن از یک طراح و یا یک دکوراتور با تجربه می‌تواند در این راه بیش از پیش به شما یاری رساند چرا که در حقیقت یک طراح داخلی یا یک دکوراتور در این حوزه به مردم کمک می‌کند تا نیاز خود به رنگ‌های خاص را بفهمند و به آنان یاد می‌دهد که چگونه می‌توانند از این رنگ‌ها در زندگی روزمره خود استفاده کنند تا طعم حضور در فضای آرامش‌بخش زندگی را دریابند. حتی کارفرمایان نیز می‌توانند از تنوع رنگی و خواص رنگ‌ها در تولید بیشتر و بازده کاری در محیط کارشان بهره گیرند. بر‌اساس یک تحقیق انجام گرفته در طراحی محیط کار کارگران در یک کارخانه در تهران از رنگ‌های شاد و مناسب استفاده شد و مشخص شد که استفاده از رنگ‌های شاد و انرژی بخش در محیط کار نقش مضاعفی در تولید و کیفیت محصولات کارخانه داشته است.

کنیتکس اکرلیک روغنی بعلت سبکی ودوام و اجرای آسان بروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، پنلهای گچی، جداول خیابان، سازههای یونولیتی، بتون و غیره به رنگهای مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و 8 ساعت تا 15 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود. قابل توجه است که هر کیلوگرم کنیتکس اکرلیک روغنی نوع سوپر 5/1 م.م، ممتاز 30/1 م.م، را پوشش می دهند. کنیتکس اکرلیک روغنی بدلیل پایه آبی بودن استفاده در فضاهای بسته نسبت به کنیتکس روغنی بسیار مناسب میباشد مشخصات فنی انواع کنیتکس اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها 🙁 Water Base) کنیتکس های اکرلیک روغنی در سه دانه بندی پلی تکس ( 04نرم )، ریز (منظم 05)، (متوسط06 ) عرضه می گردد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com