بازسازی ساختمان

رنگ ها در دکوراسیون داخلی

این جمله بر اهمیت رنگ ها در طراحی ها و دکوراسیون داخلی تأکید دارد.همانطور که قبلاً به آن اشاره شد هر فضایی که طراحی میشود برای فعالیت های انسانی برنامه ریزی می گردد.بنابراین توجه به حالات و روحیات و روش های زندگی افراد در ارتباط با آن فضا بسیار حائز اهمیت است ،و در اینجا رنگ ها نیز به علت تاثیر بالایی که بر روان انسان دارند به طور دقیق تری باید مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین نتیجه را در راستای استفاده کاربر از فضا داشته باشند./ پتینه

رنگ ها

می‌دونم که به نظر خیلی ساده و خسته‌کننده می‌آد، ولی آشپزخانه‌ی تمام سفید، به ویژه وقتی که محدودیت فضا وجود داره، همیشه فکر خوبیه. اگه دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ی خودتون رو سفید یک‌دست انتخاب کنین – منظورم قطعات بزرگ و صعب‌التعویضه، مثل کابینت‌ها و سطوح – هم می‌تونین به سادگی با چند تا وسیله‌ی رنگی (ظروف، لوازم برقی مثل توستر، گیاهان، لوستر، …) هر چند وقت یه بار حال و هوای محیط رو به کلی عوض کنین، و هم چون رنگ سفید بار دیداری کمی داره چشم‌هاتون رو خسته نمی‌کنه و زیادی توجه نمی‌طلبه. سعی کنین سفیدهایی که کمی مایه‌ی آبی دارن و سردترن رو انتخاب کنین؛ سفیدهای گرم‌تر ممکنه توی نور محیط شما به زردی بزنن.

اگه دوست دارین در استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی خانه انعطاف‌پذیری بیش‌تری داشته باشین، می‌تونین این کار رو از طریق رنگی کردن عناصر پارچه‌ای دکوراسیون انجام بدین. به‌کارگیری رنگ در کوسن‌ها و پرده‌ها این امکان رو به شما می‌ده که  به سادگی تعویض هر چند وقت یه بار، با استفاده از روکش‌های مختلف برای کوسن‌ها و یه دست پرده‌ی زاپاس، رنگ‌های جدیدی رو وارد محیط کنین.

ترکیب سبز و قرمز همیشه ساده نیست. این دو رنگ توی دایره رنگی دقیقاً مقابل هم قرار دارن، که به این معنیه که بیش‌ترین تضاد یا کنتراست رو با هم دارن. یه راه برای متعادل‌تر کردن این تضاد اینه که از طیف یکی یا هر دوتای این رنگ‌ها، سایه‌های ملایم‌تری رو انتخاب و با هم ترکیب کنیم. ساده‌ترش میشه حداقل یکی از این رنگ‌ها، سبز و قرمز، جیغ و تند نباشه!
دیوار توی این تصویر یه سبز خالص‌ه، ولی نسبتاً روشنه. رنگ قرمز کاناپه هم خیلی تیره‌ست و بیش‌تر نزدیک به زرشکیه. این ترکیب رنگی غیرمتعارف برای هر کسی مناسب نیست! اما به خوبی توی دکوراسیون داخلی این اتاق نشیمن، که بقیه رنگ‌هاش سردن، نشسته و جا گرفته./ رنگ آمیزی منزل

یک قسمت از کمد به عنوان کشو, برای نگهداری اکسسوری و جواهرات ، قسمت بالایی برای کیف ها و چمدان ها ،و باقیمانده برای لباس های دیگر در نظر گرفته می شود. دربهای دارای لولا برای راحتی بیشتر پیشنهاد می شود. گروه دکوراسیون داخلی اسپینو پیشنهاد میکنند که ازحفره ها به عنوان یک راه حل خلاقانه برای تقسیم کمد لباس به کشو ، قفسه کیف و کفش ، طبقه برای شلوارها و یک درب دکوراتیو شیشه ای یا چوبی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. درب های لولایی برای بیشتر فضاها ایده مناسبی می باشند و علاوه بر این استفاده ازنور داخل آن بسیار عالی به نظر می رسد.
اندازه کمدها متفاوت می باشد .کمدهای کوچک به قفسه هایی برای شلوار ، پیراهن و تیشرت تقسیم می شوند .قسمت های پایینی تکه های کوچک و کتاب های شخصی رادرخود جای می دهد و قسمت های دیگر برای کفش ها و کیف های ورزشی و قسمت آخر برای بالشت و پتو در نظر گرفته می شود.کمدهای بزرگ دارای طبقه های بیشتری هستند . برای مردان باید شامل قسمتی برای کت و شلوارهای رسمی ،همچنین شامل قسمتی برای لباس های غیر رسمی باشد. فضاهای دیگر باید طوری تقسیم شوند که قفسه هایی برای کفش ها و حوله های شخصی داشته باشند . همه کمدها دارای کشوهایی با عمق متفاوت به منظور گنجاندن تکه های کوچک باشند. قطعا” برای کمد لباس زنانه از قفسه های کوچکی برای اکسسوری ها و جواهرات استفاده خواهیم کرد قسمت دیگری برای لباس های بلند قسمتی برای کفش و کیف می باشد.
زنان به کشوهای کوچک با جدا کننده هایی نیازدارند که براحتی وسایل کوچک خود را بردارند یا در آن قرار دهند و به این توجه داشته باشیم که از نظر عمق و ارتفاع در محدوده متوسط باشد و همچنین دارای مکانی برای بالشت پتو و حوله باشد. در دکوراسیون داخلی ویلاهای خاص و کاخ ها طراحان اسپینو پیشنهاد می کنند که یک اتاق مخصوص لباس در نظر گرفته شود. این کار به شما امکان می دهد تعداد زیادی لباس با طبقه بندی های بسیار متنوعی داشته باشید بطور خلاصه این اتاق شرایطی ایجاد می نماید که یک زندگی لوکس را تجربه کنید و متفاوت و لذت بخش تر از هر اتاق دیگری خواهد بود ./ مولتی کالر

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com