بازسازی ساختمان

1 – اگر در کار نقاشی ساختمان تازه کار هستید و یا در نظر دارید برای صرفه جویی در هزینه ها، خودتان برای رنگ آمیزی اتاق اقدام فرمایید این نکات برای شما مفید خواهد بود

2 –  از غلطتک ها برای رنگ کردن استفاده کنید چرا که در صورت آماتور بودن نمی توانید از قلموهای پهن برای اینکار بهره بگیرید. غلطک ها به راحتی رنگ را به همه جای دیوار می رسانند و حالتی یکنواخت به ان می دهند.

3 – محل هایی مانند گوشه های دیوار را که نمی توان از غلطک استفاده کرد به دست قلموهای باریک بسپارید. قلمو بازسازی آپارتمان را کمی آغشته به رنگ کنید تا چکه نکند سپس به آرامی محل های مورد نظر را رنگ آمیزی کنید.

4 – بر خلاف تصور عموم اگر تمام دیوارهای خانه سفید باشد فضا بزرگ تر به نظر نخواهد رسید. یکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضا انتخاب رنگ های روشن است. در مرحله بعد باید به سراغ رنگ های متضاد و زنده تری بروید و در لابه لای فضای خانه از رنگ هایی مانند زرد، آبی و سبز استفاده کنید. البته یادتان باشد که تجمع این رنگ ها در کنار هم چندان جالب نیست و بهتر است فضای خالی بین رنگ ها را داشته باشید. ترکیب رنگ های تند با فضای منفی در بزرگ جلوه دادن خانه شما نقش مهمی دارد.

5 – برای اینکه آپارتمان تان را به بخش های مختلف تفکیک کنید، مثلا بخشی را به میز کار اختصاص دهید، فقط کافی است برای دیوار آن قسمت رنگ متفاوتی در نظر بگیرید. البته بهترین کار این است که این رنگ با سایر دیوارها تضاد زیادی نداشته و از همان هزینه بازسازی آپارتمان خانواده اما کمی تیره یا روشن تر باشد.

8 – بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.

9 – بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد گنگ و مبهم است زیرا کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر مفید هستند، بنابراین هم از رول های بازسازی ساختمان های قدیمی بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند.
برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

این نکته نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شوند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن قیمت پتینه روی دیوار آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.
روانشناسی رنگ سبز

سبز رنگ تعادل هست. خواص مثبت روانشناسیش هارمونی، تعادل، رفع خستگی، عشق جهانی، استراحت، ترمیم، اطمینان، آگاهی های محیطی و صلح هست.

و خواص روانی منفییش کسالت و رکود هست.

رنگ سبز
نقاشی ساختمان
وقتی رنگ سبز در مقابل نقاشی ساختمان چشم باشه دیگه احتیاجی به تعادل و تنظیم چیزهای دیگر نداره.، بنابراین پر از آسایش هست. وجود این رنگ در مرکز طیفها باعث ایجاد تعادلش میشه . مفهومی که از رنگ سبز برای مردم مهمتر هست اینه که جهان اطرافمون آموزش پتینه دیوار حاوی مقدار زیادی سبز هست و این نشون میده با وجود آب و کمی خطر قحطی این رنگ به ما اطمینان میده. با نگرش منفی این رنگ می تونه رکود رو نشون بده و نادرست استفاده بشه.

کاغذ دیواری هماهنگ با سبک دکوراسیون
کاغذ دیواری یا رنگ روغنی و یا رنگ اکریلیک

شاید این سوال را از خود پرسیده باشید که کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ و

قیمت کاغذ دیواری بیشتر است یا رنگ نما روغنی یا اکریلیک و اینکه کیفیت

کاغذ دیواری بازسازی ساختمان بیشتر و بهتر است یا رنگ روغنی.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com