بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی در ایران 2

اگر سالن پذیرایی از اتاق نشیمن حتما نقاشی ساختمان جداست و مبلمان تان استیل قدیمی وک لاسیک بازسازی ساختمان است. طرح هایک لاسیک مثل طرح «داماس» و «گل دار» از بهترین گزینه ها هستند. اگر فضای سالن پذیرایی تان بزرگ است می توانید طرح های برجسته و کاغذدیواری هایی را که پوشش مخملی دارند انتخاب کنید، اما اگر نشیمن و اتاق پذیرایی تان سرهم و چیدمان آن مدرن و اسپرت است، پیشنهاد می کنیم سراغ طرح های هندسی و گرافیکی بروید.

اگر متراژ آن پایین است از طرح های شلوغ استفاده نکنید. به این دلیل که چون فضای خانه کمی دلگیر به نظر می رسد. برای سالن های کوچک رنگ های روشن تر و طرح های خلوت تر مثل طرح های موتیف یعنی طرح های زمینه ای ساده که نقش تزیینی کوچک در آن تکرار شده است، مناسب است. این طرح ها هم شیک و مدرن بوده و هم با مبلمان اسپرت مناسب است. این طرح ها فضای خانه را بزرگ تر و بازسازی ساختمان دلبازتر نشان می دهد.

قیمت ها را بدانیم

قیمت کاغذدیواری علاوه بر کیفیت و ابعاد هر رول به طرح آن بستگی زیادی دارد. از آنجا که طرح های آن بسیار متنوع است نمی توان یک قیمت واحد برای آن مشخص کرد. در این جدول براساس کیفیت و ابعاد کاغذدیواری قیمت تقریبی از طرح های متداول و معمولی آمده است.

اگر سقف خانه شما دارای قسمتی پیش آمده یا با استفاده از گچ بری دارای اجرای رنگ نما طرح خاصی می باشد یا هر جزئیات معمارانه خاص دیگر می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید. البته ناگفته نماند که کاغذ دیواری که انتخاب می کنید باید از نظر طرح و رنگ با لوستر هماهنگی داشته باشد. همانطور که در تصویر زیر می بینید از کاغذ دیواری استفاده شده که دارای طرح های مختلف می باشد و هارمونی بین کاغذ دیواری و لوستر کامل دیده می شود .
استفاده از کاغذ دیواری با رنگ مناسب برای سقف خانه
مدت هاست که سقف ها در خانه ها فراموش شده اند  و چقدر تکراری شده است که در تمامی خانه ها رنگ سقف ها سفید و ساده می باشد. در صورتیکه یکی از راه های جذاب کردن محیط خانه و روح بخشیدن به بازسازی ساختمان فضای خانه استفاده از سقف های رنگی می باشد. شما با استفاده از رنگ های متنوع و کاغذ دیواری های ساده و رنگی می توانید به جذاب تر شدن محیط زندگی تان کمک کنید و محیطی متنوع را به وجود بیاورید.
در واقع امروزه در بازار کاغذ دیواری های متنوع و با طرح های ساده و گلدار و .. موجود می باشد و همین امر کمک بسیار زیادی به ما می کند برای اینکه بتوانیم از این کاغذ دیواری های ساده و رنگی استفاده کنیم و تنوعی برای خانه هایمان به وجود آوریم.
در مطلب زیر پیشنهاد های جالبی برای طراحی سقف خانه هایتان در نظر گرفتیم اجرای رنگ بی بو که با رنگی کردن فضای خانه محیط گرمی برای شما به وجود آید:
1.    برای سقف راهرو هایتان می توانید از رنگ زرد یا کاغذدیواری ساده زرد رنگ استفاده کنید:

2.برای سقف آشپزخانه رنگ کاغذ دیواری آبی ملایم مناسب می باشد:
3.برای سقف اتاق نشیمن می توانید از رنگ کاغذ دیواری سبز ملایم یا روشن استفاده کنید:

4.برای قسمت ناهارخوری می توانید از کاغذ دیواری آبی تیره تر استفاده کنید :

5.    می توانید اتاق مطالعه ای با سقف نسکافه ای داشته باشید:
6.رنگ کاغذ دیواری قرمز ملایم و روشن را هم می توانید برای سقف اتاق خوابتان بکار ببرید:
امیدواریم با استفاده از این مطلب بیشتر بتوانید از بازسازی ساختمان کاغذ دیواری های ساده رنگی استفاده کنید و ما نیز توانسته باشیم به زیباتر شدن محیط زندگی تان کمکی کرده باشیم.

سقف خانه تان را کاغذ دیواری کنید کاغذ دیواری استفاده شده که دارای طرح های مختلف می باشد و هارمونی بین کاغذدیواری و لوستر کامل دیده می شود .

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های پتینه گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس
به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.
کاغذدیواری
تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خرابکاری های رنگ را نیز ندارند.
البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.
نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب بازسازی ساختمان کاغذ دیواری خانه شما باشد
کاغذدیواری

کاغذدیواری
images
1 – قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین اجرای رنگ آکرولیک حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.
2 – هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است. به طور مثال برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید بازسازی ساختمان و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com