بازسازی ساختمان

اگر می خواهید احساس جوانی کنید قیمت نقاشی ساختمان از کاغذ دیواری نارنجی رنگ استفاده کنید.  معمولا افراد پتینه دیوار شاد  از کاغذ دیواری نارنجی استفاده می کنند.

2.کاغذ دیواری آبی تیره
اگر  به  دنبال  تمرکز بیشتر در محیط  کار یا  زندگی تان  هستید  از  کاغذ دیواری  به  رنگ آبی تیره  استفاده  کنید .   کاغذ دیواری آبی باعث می شود که آشفتگی های ذهنتان دور شود و با تمرکز بیشتری بتوانبد تصمیمات مهم را بگیرید.

3. کاغذ دیواری سبز

اگر به دنبال سلامت هستید از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کنید . رنگ سبز رنگ طبیعت می باشد و کاغذ دیواری سبز رنگ شروعی جسورانه است.اگر از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کردید به شما کمک می کند نقاشی ساختمان با غلطک تا توانایی های خاص خود را بشناسید و بتوانید در دنیای واقعی به کار گیرید.

4.کاغذدیواری بنفش

انتخاب کاغذ دیواری بنفش روح تازه ای را به شما می بخشد در واقع انتخاب پتینه دیوار کاغذ دیواری بنفش حس بشردوستانه را در شما تقویت می کند. اگر قصد شما ایجاد محیط دوستانه در خانه است از کاغذ دیواری بنفش استفاده کنید.

5. کاغذ دیواری آبی کمرنگ

اگر به دنبال آرامش می گردید از کاغذ دیواری آبی کمرنگ استفاده کنید .کاغذ دیواری آبی کمرنگ تنش و استرس را  از  شما  دور می کند. کاغذ دیواری آبی کمرنگ با رابطه عاطفی شما هماهنگی دارد.

6. کاغذ دیواری قرمز

رنگ کاغذ دیواری قرمز رنگ شهامت می باشد . اگر پتینه دیوار قصد دارید اعتماد به آموزش نقاشی ساختمان نفس خود را افزایش دهید از کاغذ دیواری قرمز رنگ استفاده کنید. کاغذ دیواری قرمز هیجان را در شما افزایش می دهد.

7. کاغذ دیواری زرد

کاغذ دیواری زرد به شما کمک می کند تا تمرکزتان را بالاتر برید و در واقع توانایی ذهنی و زیرکی شما را افزایش می دهد.

8. کاغذ دیواری صورتی

اگر به دنبال عشق و مهربانی می گردید از کاغذ دیواری صورتی استفاده کنید . این نقاشی ساختمان رنگ می تواند قدرت درک و پذیرش را در شما بالا ببرد.

9. کاغذ دیواری ترکیبی از رنگ های زرد و نارنجی

اگر از کاغذ دیواری ترکیبی نارنجی و زرد استفاده پتینه دیوار می کنید ، ترکیب این دو رنگ به شما کمک می کند تا تاریکی را از بین ببرید . این رنگ کاغذ دیواری هم در گروه کاغذ دیواری های شادی بخش قرار می گیرد.

10. کاغذ دیواری آبی روشن ( کاغذ دیواری فیروزه ای)

اگر احتیاج شدید به آرامش یا یک خواب راحت دارید از کاغذ دیواری به رنگ نقاشی ساختمان با مولتی کالر فیروزه ای استفاده کنید.

روانشناسی رنگ های مختلف کاغذ دیواری-کاغذ دیواری رنگ‌هایی که در ناحیه آبی طیف قرار دارند، رنگ‌های سرد نامیده می‌شوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند. این رنگ‌ها معمولاً آرامش بخشند.

چگونه می توان دیوار را با استفاده از کاغذ دیواری به صورت یک پوشش طبیعی طراحی کرد؟

پترن های (طرح های) طبیعی کاغذ دیواری در حال حاضر بسیار محبوب است و ظاهری طبیعی با پوشش پتینه دیوار طبیعی دیوار به خانه شما می دهد. این طرح های طبیعی عبارتند از سنگ، سنگ آنتیک، چوب، حصیر، چرم، آجر و فلز است. نکته مثبت این کاغذ دیواری ها این است که سه بعدی و کاملا طبیعی به نظر می رسند. به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری های سنگ آنتیک بازسازی ساختمان مثل آن است که دیوار را با سنگ آنتیک طبیعی پوشش داده اید، ولی هزینه آن بسیار کمتر و نصب کاغذ دیواری بسیار آسان تر از سنگ است. خوشبختانه نمونه های بسیار زیادی از این کاغذ دیوازی در بازار وجود دارد و شما می توانید بسته به سلیقه خود یک طرح را انتخاب کنید.

34634643

کاغذ دیواری طرح چوب با کاغذ دیواری هایی که طرح های الهام گرفته از چوب، سنگ، مخمل یا پارچه هستند، برای دکور پذیرایی و لابی به کار می رود.

جنس کاغذ دیواری ها معمولا pvc هست که روکش وینیل داره. این روکش باعث میشه که کاغذ دیواری ضد دوده باشه و قابل شستشو باشه. البته pvc هم انواع داره. جنس بعضی کاغذ دیواری ها بیشتر به کاغذ شبیه است. بعضی نقاشی ساختمان در تهران دیگه خیلی پلاستیکی هستند. به هر حال هر چقدر کاغذی که انتخاب می کنید محکمتر باشه، دیرتر خراب میشه و موقع نصب پارگی نخواهد داشت.

شاید دیگر دوران سر کردن در فضای طراحی های دوبعدی واقعا به سر رسیده. این مساله را می شود با نسبت خرید کاغذدیواری های سه بعدی در بازار هم فهمید. این روزها اگر گشتی در بازسازی و تعمیرات ساختمان راسته فروشندگان کاغذدیواری بزنید، حتما این پدیده های پتینه دیوار تازه وارد را می بینید. کاغذدیواری هایی برجسته که اگر از فاصله چندمتری به آنها نگاه کنید، طرح های خاصی به صورت برجسته دیده می شود. کاربرد این کاغذدیواری ها هم متفاوت است؛ بیشتر برای طراحی فضای اتاق های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی ساختمان ها رنگ نما استفاده می شوند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com