بازسازی ساختمان

بهترین دیوارها برای نصب کاغذ، بازسازی تعمیرات دیوارهای گچی هستند. کاغذدیواری روی آموزش پتینه دیوار دیوارهای گچی بسیار مقاوم‌تر از دیوارهای رنگ روغنی هستند زیرا گچ رطوبت را به‌خود جذب می‌کند و همین باعث شده که کاغذخشک نشود و مانند روز اول محکم روی دیوار قرار داشته باشد. بنابراین اگر در مرحله ساخت‌و‌ساز هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از رنگ، سراغ کاغذ‌دیواری‌ها بروید!

چقدر باید هزینه کنیم؟

قیمت کاغذهای دیواری نسبت به جنس، شرکت تولیدی و عرض آن‌ها متفاوت است. از قرار هررول کاغذدیواری 3 قواره کاغذ می‌دهدکه قیمت‌های آن و واحد آن بر حسب رول محاسبه می‌شود. کمترین قیمت در بازار از رولی 40 تا 50 هزار تومان شروع می‌شود که معمولا مختص کاغذ‌دیواری‌های چینی و ایرانی است.با 50 تا 70 هزارتومان می‌شود جنس خوب چینی تحت لیسانس انواع پتینه دیوار آلمان و ایتالیا هم خریداری کرد .

در میان کاغذ‌دیواری‌های مختلف، برندهای ترک با عرض 80 سانتی‌متر و با رنج قیمتی 80 تا 100 هزار تومان از پرفروش‌ترین جنس‌ها در بازار هستند. طرح‌های زیبا و جنس براق و مرغوب بودن کاغذ آن‌ها نقش بسزایی در محبوبیت آن‌ها دارد. اما قیمت بهترین مدل‌های کاغذ‌دیواری، هر رول از 130 تا 170 هزار تومان متغیر است.

ممکن است این سوال وجود داشته باشد که اگر انتخاب و نصب کاغذ دیواری سخت و پر از  بازسازی تعمیرات دردسر است، چرا باید از آن استفاده کرد؟ چرا به جای آن از رنگ‌آمیزی برای دیوارها استفاده نکنیم؟ در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاغذ دیواری این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها آموزش پتینه کاری غیرممکن است.

رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که بازسازی تعمیرات شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

کاغذ دیواری را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال پتینه می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری با طرح‌های متفاوت استفاده کرد.

هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.
از طرف دیگر؛ در جاهایی که رنگ‌آمیزی دیوارها نمی‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، می‌توان از کاغذ دیواری استفاده کرد. برای مثال، اگر دیوارهای خانه شما فرمی نازیبا و بد دارند می‌توان از بازسازی تعمیرات کاغذدیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت. همچنین دیوارهای پوشیده شده با کاغذدیواری‌های مرغوب خیلی سریع‌تر و آسان‌تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می‌شوند. بنابراین کاغذ دیواری برای فضاهایی که دیوارهایش زود به زود نیاز به تمیز کردن دارند، مانند آشپزخانه یا اتاق کودک، گزینه مناسب‌تری است.

53453

می‌گویند کاغذ دیواری را چینی‌ها اخترع کرده‌اند. چشم‌بادامی‌ها از 200 سال پیش از میلاد یاد گرفته بودند که کاغذ برنج را روی دیوارها بچسبانند. بعدها هم یکی از آنها فهمید چطور پارچه‌ها را مانند کاغذ روی دیوار بچسباند. رنگ نما هنر او به خاورمیانه آمد و خیلی زود راهی کشورهای دیگر شد. بعدها هم که فرانسوی‌ها زدند به خط تجاری کردن کاغذدیواری‌ها و کلا دنیای هنر با آمدن این ابزار تازه رنگ‌آمیزی دیوارها زیرورو شد؛ آن قدر که امروز استفاده از کاغذدیواری و انتخاب مناسب آن برای هر فضای خاصی خودش هنر است بازسازی تعمیرات هنری که سه گام ابتدایی آن را با هم مرور می‌کنیم.

اصلی‌ترین نوع کاغذدیواری‌هایی که تا امروز تولید شده‌اند، کاغذهایی با تصاویری گرفته شده از طبیعت هستند که به صورت خاص با خطوط منحنی کشیده می‌شوند. کلاسیک ها همیشه محبوب هستند و ربطی به فاز زمان و این حرف‌ها ندارند. شیک هستند و رسمی بنابراین بیشتر به درد خانه‌هایی می‌خورند که دکوراسیون خاص و مجللی دارند. طرفداران پتینه روی چوب این سبک هم معمولا جوان‌ها نیستند. این سبک را کسانی می‌پسندند که زیاد اهل تنوع نیستند؛ کسانی که کلا زیاد به تغییر فکر نمی‌کنند. سالن پذیرایی خانه‌های بزرگ برای این کارها مناسب است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com