بازسازی ساختمان

اجرای رنگ پلاستیک در ایران

بهترین انتخاب برای به روز نمودن دیوار اجرای رنگ اتاق یا دفتر کار شما استفاده رنگ آمیزی ساختمان از یک پوستر دیواری مناسب است .

علت این امر نصب آسانتر پوستر نسبت به کاغذ دیواری و کم هزینه تر بودن آن نسبت به خرید مبلمان جدید است .

پوستر دیواری متریالی است شبیه به کاغذ دیواری اما با تفاوت هایی از قبیل اینکه پوستر دیواری پس از نصب یک تصویر واحد را تشکیل می دهد مانند یک منظره، اما کاغذ دیواری ها معمولا تکرار یک تصویر هستند مثلا یک گل؛ پوستر دیواری از نظر ضخامت نیز از کاغذ دیواری نازکتر می باشد و قابل شستشو نیست،

پوستر های دیواری دارای ابعاد متفاوتی هستند که معمولا هر چه تعداد پنل ها بیشتر باشد، نشان دهنده بزرگتر بودن سایز پوستر است، مثلا پوستر دیواری ۸ پنل از پوستر ۲ پنل بزرگتر است، بهترین جا برای نصب پوستر دیواری یک دیوار از سالن پذیرایی یا اتاق خواب می باشد، پوستر ها پس از نصب فضای مورد نظر را تحت تاثیر قرار داده و به طور شگفت انگیزی محیط را زیباتر جلوه می دهند.

گر شما هم چنین تصمیمی دارید بهتر است دست نگه دارید و به جای رنگ آمیزی دیوارها” به گزینه کاغذ دیواری فکر کنید.
بررسی های متخصصان نشان می دهد بیش از 80 درصد رنگ های شیمیایی رنگ آمیزی منزل  حاوی سرب است و سلامت شما را به خطر می اندازد و می تواند باعث ایجاد “میگرن”، “آلزایمر”، ناباروری و اختلال در رشد ذهنی کودکان شود.
بررسی های نشان می دهند، از طرفی بسیاری از رنگ های شیمیایی که در اصطلاح قابل شست وشو هستند می تواند “حساسیت پوستی” و مشکلات منفی ایجاد کنند و این موضوع درباره کودکان زیر 3 سال، سالمندان و “بیماران قلبی” و مبتلا به آسم بیشتر است.
مهمترین مزیت “کاغذ دیواری” آن است که اجرای رنگ بوی رنگ در خانه نمی پیچد و سالم تر از رنگ است.

سوال همیشگی این است:  آیا دیوارها را رنگ کنیم یا از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

در اینجا سعی داریم مقایسه جامعی بین رنگ و کاغذ دیواری انجام دهیم. توجه  نقاشی ساختمان داشته باشید که در این مقایسه فرض بر این است که رنگ و کاغذ دیواری هر دو از بهترین کیفیت برخوردارند.

1-     دوام: همه افراد تجربه زندگی در خانه های رنگ شده را دارند و می دانند که رنگ دیوار باید حداقل دو سال یکبار عوض شود. به این دلیل که رنگ دیوار دوده می گیرد و بعد از یکسال بعضی از قسمت های دیوار تیره رنگ هستند. کاغذ دیواری به این دلیل که با تکنولوژی نانو ساخته شده است، اصلا دوده نمی گیرد و رنگ آن تغییر نمی کند. کاغذ دیواری از این نظر گارانتی 10 ساله دارد. به همین دلیل اجرای رنگ خرید کاغذ دیواری در طول زمان به صرفه تر است.

2-     قابلیت شستشو: بعضی رنگ های روغن که برای دیوارهای آشپزخانه استفاده می شوند. قابلیت شستشو دارند. این در حالی است که کاغذ دیواری ها کاملا قابل شستشو هستند و نه تنها با آب بلکه می توان با مواد شوینده آنها را شستشو داد. وقتی رنگ دیوار با مداد، خودکار یا هر وسیله دیگر کثیف شود، نمی توان آن را تمیز کرد. درحالیکه کاغذ دیوار با آب و ریکا کاملا پاک می شود.

تنوع:مسلم است که رنگ دیوار تنوع اجرای رنگ زیادی ندارد. یک طیف کوچک رنگ از سفید خامه ای تا لیمویی خیلی روشن برای رنگ دیوار استفاده می شود. اتاق خواب ها هم رنگ های روشن ساده دارند. مطمئنا کاغذ دیواری با هزاران رنگ آمیزی آپارتمان رنگ و طرح تنوع بیشتری را ارائه می کند. از طرح های مدرن گرفته تا کلاسیک تا طرح های سه بعدی طبیعی، کاغذ دیواری حق انتخاب زیادی را فراهم کرده است.

index

4-     زیبایی: نیازی به گفتن اجرای رنگ نیست که کاغذ دیواری بسیار زیبا است و تاثیر زیادی در لوکس و شیک شدن دکوراسیون داخلی دارد. از طرفی تاثیری که کاغذ دیواری در لوکس شدن خانه دارد در مقایسه با قیمت آن نسبت رنگ پلاستیک به متریالی مانند سنگ، بسیار زیاد است.

ا ورود روش های تهیه کاغذ در کشورهای اروپایی و گسترش آن در سایر کشورها و همچنین افزایش تقاضای کاغذ دیواری در کنار ظهور تکنیک های جدید تولید کاغذ ٬ به سرعت بسیاری از شرکتها در این عرصه وارد شدند اجرای رنگ که شاهد محصولات بسیار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته و قابل شستشو در بازار می باشیم ( از کشورهای پیشرو در صنعت چاپ و تولید کاغذ دیواری می توان به انگلستان اشاره نمود.) علاوه بر این به جهت نمای بسیار زیبا و امکان ایجاد هارمونی بین کاغذ دیواری و محیط ٬ امروزه بکار گیری این محصولات توسط طراحان دکوراسیون داخلی به امری عادی و معمول تبدیل شده است. بطوری که کمتر طرحی را میتوان یافت که بازسازی ساختمان در آن از کاغذ های دیواری استفاده نشده باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com