بازسازی ساختمان

اگر می­‌خواهید سقف خانه شما کوتاه­‌تر دیده مدیریت پیمان شود از کاغذ دیواری‌های با شکل و خطوط افقی رنگ آمیزی منزل استفاده کنید زیرا ارتفاع سقف کوتاه‌تر دیده می­‌شود و همچنین نوعی گرما و صمیمیت ایجاد می­‌شود. استفاده از کاغذ دیواری‌های بافت‌دار به دیوارها عمق می‌بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می‌شود. اگر به دنبال ایجاد فضای آرام هستید از کاغذ دیواری‌های گل‌دار با رنگ‌های ملایم استفاده کنید. اگر مایل به ایجاد فضایی پر از انرژی و هیجان هستید از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های شاد و درخشان که طرح‌های هندسی و هنری دارند استفاده کنید. همچنین اگر فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می‌شوید، پیشنهاد می­‌کنم از کاغذ دیواری‌های ساده با رنگ‌های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می‌شود، استفاده کنید. زیرا استفاده از کاغذ بازسازی آپارتمان دیواری‌های طرح دار پس از مدتی دلزدگی ایجاد می­‌کند.

انواع کاغذ دیواری خارجی و ایرانی در طرح­‌ها و رنگ­‌های گوناگون نظیر کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری ایتالین، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری کومو، کاغذ دیواری ونوس، کاغذ دیواری پلاتیوم، کاغذ دیواری سیلور همچنین کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری فایبر گلاس، کاغذ دیواری بامبو طبیعی و دیگر کاغذ دیواری‌ها در بازار موجود رنگ آمیزی منزل می­‌باشد.

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق هزینه بازسازی آپارتمان چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.
تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خرابکاری های رنگ را نیز ندارند.

البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری رنگ آمیزی منزل حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.

آپارتمانی شیک با استفاده از کاغذدیواری

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد
رنگ کاغذ دیواری تان را هماهنگ با وسایل دکوراسیون تان انتخاب کنید

قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ بازسازی ساختمان های قدیمی نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری هنگام رنگ آمیزی منزل شست وشو با مشکل مواجه شوید. بنابراین بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری به این مورد توجه کنید. در این مورد از فروشنده نیز می توانید کمک بگیرید.
بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت قیمت پتینه روی دیوار بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.

10 نکته جالب برای استفاده از کاغذ دیواری که نمی دانستید

متناسب با ارتفاع سقف تان کاغذ دیواری را انتخاب کنید

بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که رنگ آمیزی منزل در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به وجود می آورد. استفاده آموزش پتینه دیوار از کاغذ دیواری های بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.

images
متناسب با روحیه تان کاغذ دیواری انتخاب کنید

برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید رنگ آمیزی منزل بهتر است از کاغذ دیواری هایی گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید. اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید کاغذ دیواری هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.
اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد انواع پتینه دیوار ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com