بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی ساختمان در ایران

هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین مدیریت پیمان بهتر است از کاغذ دیواری های رنگ آمیزی گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس کاغذ دیواری های ساده را برای خانه هایی با کفپوش های طرح دار به کار ببرید تا این هماهنگی، زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد گنگ و مبهم است زیرا کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای بازسازی ساختمان کاذب و غیر مفید هستند، بنابراین هم از رول های بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند.برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

این نکته نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شوند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ رنگ آمیزی دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.

این نوع تزیینات دیواری سه بعدی که قصد داریم نشانتان دهیم توسط یک شرکت جوان و تازه تاسیس که متخصص تولید تزیینات دیواری بعدی است طراحی و تولید شده است . مزایای این نوع پنلهای دیواری شیک و بعدی که از ساقه بامبو تهیه می شوند این است که سازگار با محیط زیست بوده و قابلیت رنگ خوردن هم دارند .

این پنلها در 4 طرح به بازار عرضه شده اند و می توان برای تزیین دیوار و نقاشی ساختمان سقف خانه ها ، اداره جات ، رستورانها و مغازه ها از آنها استفاده کرد .
این نوع تزیینات بهترین گزینه برای مخفی کردن و پوشاندن خرابیهای دیوار هستند .
از دیگر مزایای این نوع پنلها می توان به پخش ملایم نور  و نصب آسان آنها اشاره کرد که جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری هستند .

اگر منزل شما ویژگی های خاص و یگانه ای دارد، این طرح برای آن مناسب است. طرح کلاسیک دمشقی در اندازه های بزرگ، نقطه کانونی این اتاق خواب طوسی رنگ است. سقف بلند و فضای زیاد این اتاق می تواند پذیرای طرح های بزرگتری باشد و وقتی روی همه دیوارها کار شود، غالب نخواهد بود. سعی کنید بقیه چیزهای اتاق کمرنگ تر و به رنگ سفید و طوسی با مبلمان رنگ آمیزی کلاسیک باقی بماند.

با مقیاس بازی کنید.
کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با این کاغذ دیواری راه راه درشت می توانید جلوه خاص و نمایانی خلق کنید. طرح آموزش پتینه کاری راه راه روش خوبی برای تغییر دادن مقیاس و بزرگی اتاق است. برای آنکه اتاق کوچک شما بزرگتر به نظر برسد از راه های افقی استفاده کنید و برای آنکه نگاه را به سمت بالا و سقف بلند جذب کنید از راه های عمودی استفاده کنید. این کاغذ دیواری صورتی و طوسی برای اتاق خواب بسیار ایده آل است، و در عین حال شما در مورد انتخاب رنگ شجاعتر می شوید. رنگ آبی سیر تأکید بیشتری بر بالش ها و لامپ ها ایجاد می کند.

ترکیب رنگی کمرنگی را امتحان کنید.
کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

دیوار اتاق خواب نباید خودنمایی کند. این کاغذ دیواری گلدار طوسی روشن به نحوی کمرنگ و محو نگاه انسان را جذب می کند. نقش های گل های درشت دارای سایه های کمرنگ طوسی و کرم هستند که چشم پتینه روی چوب را نوازش می دهند و از لحاظ ترکیب رنگی آرامش بخش مناسبند. نترسید و از رنگ هایی مانند این رنگ بیشتر بر روی دیوارهایتان استفاده کنید، فقط باید از همان رنگ برای لوازم دیگر اتاق مانند مبلمان و ملافه و روتختی و چیزهای رنگ آمیزی دیگر استفاده کنید.
index
سبک گل های وحشی و رنگارنگ این روزها مد شده است و اتاق خواب با این کاغذ دیواری گلدار شلوغ، محیط شادی می یابد. با چنین طرح و نقش پر زرق و برقی باید به اتاق تعادل بدهید و پس زمینه کاغذ دیواری باید قیمت کنیتکس رنگ روشن باشد و کف و سقف و ملافه های تخت به رنگ سفید یا روشن باشد. بعد می توانید از طرح ها و رنگ های اصلی کاغذ دیواری – صورتی، قرمز و مشکی – برای بالش ها، روتختی و چیزهای کوچک رنگ آمیزی دیگر استفاده کنید.

دیوارهای اتاق خوابتان با این طرح هرگز چشم گیر تر نبوده اند! این دیوارنقش مدرن ویژگی کانونی این اتاق خواب معاصر است. می توانید دیوارنقش های دیگری هم سفارش بدهید که البته باید طرحشان مانند این کنیتکس نما طرح خاص باشند. قرار دادن آن در بالای تخت و انتخاب مبلمان و وسایل ساده دیگر با رنگ های خنثی، باعث می شود که دیوارنقش شما تنها چیزی باشد که نگاه را جذب می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com