بازسازی ساختمان

کاغذ دیواری را می‌توان در فروشگاه‌های مخصوص مولتی کالر خود و هم‌چنین  بازسازی ساختمان فروشگاه‌های مجازی بیابید. خرید کاغذدیواری از طریق اینترنت ایده خوبی نیست، زیرا بافت، طرح و رنگ کاغذ دیواری ها در عکس، هرگز مانند آنچه واقعا هستند مشخص نیست. هم‌چنین اگر شما به فروشگاه‌ها مراجعه کنید این شانس را دارید که بتوانید نمونه‌ای از گزینه‌های انتخابی خود را به خانه بیاورید و با وسایل و مبلمان خانه‌تان تطبیق دهید و جلوه آنها را با نورپردازی موجود در خانه، هم در روز و هم در شب مشاهده کنید، سپس بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی‌که این امکان برای شما در خرید اینترنتی وجود ندارد.
4564333

چگونه مناسب‌ترین کاغذ دیواری را بیابیم؟

همانطور که گفتیم، به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری ها و احتمال گنگ شدن هنگام خرید، مهم است که حتما قبل از اینکه برای خرید بیرون بروید، ایده و طرحی را در ذهن داشته باشید و کاملا بدانید که چه می‌خواهید. برای اجرای رنگ نما این کار از مجلات و وب‌سایت‌های دکوراسیونی بازدید کنید و تصاویر فضاهایی که در آنها از کاغذ دیواری استفاده شده را ببینید، چه کسی می‌داند! شاید در این میان طرح و رنگ مورد علاقه و مناسب برای دکوراسیون خانه مولتی کالر خود را بیابید و تنها برای یافتن آن به بازار بروید.

کاغذ دیواری

راه دیگر برای انتخاب کاغذدیواری این است که ابتدا به رنگ‌های موجود، نوع کف‌پوش و سبک دکوراسیون خانه خود و وسایل و مبلمان موجود در دکوراسیون خانه‌تان توجه و تعیین کنید که در اصل آنها دارای چه سبک و جلوه‌ای اجرای رنگ بی بو هستند؛ سپس به دنبال کاغذ دیواری متناسب با همان سبک بروید.

یک کاغذ دیواری ناهماهنگ با سبک دکوراسیون، می‌تواند جلوه کل دکوراسیون را تخریب کند. برای مثال، اگر سبک دکوراسیون خانه شما ساده و مدرن است، نصب کاغذ دیواری گل‌دار و پر زرق و برق به کلی جلوه دکوراسیون اجرای رنگ آکرولیک شما را تخریب خواهد کرد.

فکر کردن به مبلمان و وسایل موجود در خانه، عناصر دکوراتیو و موکت یا دیگر کف‌پوش‌های موجود در فضا نیز ایده خوب دیگری است. برای مثال اگر در خانه خود کاناپه‌ای سبز رنگ در اتاق نشیمن دارید، مسلما انتخاب یک کاغذ دیواری رنگ آمیزی ساختمان صورتی می‌تواند تخریب کننده دکوراسیون فضا باشد. کاغذ دیواری باید متناسب و هماهنگ با رنگ و سبک وسایل موجود در فضا باشد.

اگر برایتان مقدور است، بهتر است نمونه رنگ یا رنگ‌های اصلی دکوراسیون فضا را با خود هنگام انتخاب کاغذ دیواری داشته باشید تا بتوانید آن را با کاغذ دیواری‌ها تطبیق دهید. هم‌چنین توصیه دیگر ما این است که حتما از فروشنده کمک بگیرید؛ او را در جریان رنگ و طرحی (راه راه، طرح‌های هندسی، خلوت یا شلوغ)  که در ذهن دارید قرار دهید. برای مثال از او بخواهید آلبوم‌های موجود در فروشگاه را که طرح‌های موجود در آن نزدیک به طرح و رنگ مد نظر شماست برایتان بیاورد.

اگر ذهنیت واضحی در مورد آنچه که‌ می‌خواهید، ندارید، به فروشنده بگویید  رنگ آمیزی منزل  کل آلبوم‌های موجود در فروشگاه را برای یافتن بهترین کاغذ دیواری در اختیارتان قرار دهد.

در خصوص موارد موجود در هر آلبوم و نحوه قرارگیری نمونه‌ها در آن، از فروشنده راهنمایی بخواهید و پس از آن ابتدا یک دور به صورت سریع و گذرا صفحات را ورق بزنید؛ و تنها مواردی را که فکر می‌کنید با دکوراسیون خانه شما هماهنگ است نشانه بگذارید. پس از بازدید از کل آلبوم‌ها، به سراغ موارد علامت گذاشته شده بروید، این بار با دقت بیشتر و آرام‌تر آنها را مشاهده کنید و با نمونه رنگ دکوراسیون خانه خود تطبیق دهید. از میان این موارد بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و از فروشنده بخواهید تا نمونه‌ای از آن را در اختیار  مولتی کالر شما بگذارد تا برای تصمیم و انتخاب نهایی آنها را به خانه بیاورید؛ سپس گزینه‌ای را که بهترین جلوه را در نورپردازی شب و روز خانه شما داشت انتخاب کنید.

قیمت کاغذ دیواری‌ها مقداری گیج کننده است. قیمتی که در آلبوم‌ها برای هر نوع کاغذ دیواری قید شده است برای یک رول از کاغذدیواری است. در حالی که رول‌های کاغذدیواری‌ها برای فروش دو برابر یا سه برابر یک رول تکی تولید نقاشی ساختمان می‌شوند. این کار سبب گمراهی افراد در محاسبه هزینه‌ها می‌شود؛ اما این کار مولتی کالر دلیل دارد.

فروش کاغذ دیواری ها در رول‌های دو برابر و سه برابر، می‌تواند متراژ بیشتری کاغذ دیواری را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد. یک رول واحد تنها دارای 4 متر و 11.5 سانتی‌متر (13.5 فوت) کاغذ دیواری‌ است در حالی که رول‌های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی‌متر ( 27 فوت) کاغذدیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی‌متر (9فوت) است، شما تنها می‌توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.

کاغذ دیواری یکی از محصولات نسبتاً پر مصرف در ایران می باشد که اخیرا شاهد استقبال بیشتر مردم ازاین محصول در ایران هستیم . لذا انتخاب نوع مناسب آن نیاز به اطلاعات فنی لازم دارد.
کاغذ دیواری دارای تنوع بسیار گوناگون بوده که جوابگوی طراحی های خاص در همه زمینه ها و شامل کاغذدیواری جهت منازل مسکونی به صورت کلاسیک و مدرن ، کاغذدیواری های خاص جهت هتل ها ، کاغذدیواری جهت طراحی دفاتر بصورت مولتی کالر فوق مدرن  نیز می باشد.

از ویژگی های کاغذدیواری های مرغوب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

–  روکش سطح فوقانی از نوع وینیل Vinyl بوده و وزن وینیل بکار رفته در آن بین300 الی 450 گرم در هر متر مربع می باشد.
–    قابلیت شستشوی کامل حتی با مواد شوینده خانگی می باشد.(در کاغذدیواری های با روکش وینیل) ضد خش بوده و براحتی پاره نمی شود.
–    مقاومت بسیار بالا در برابر کشش و گسیختگی و جهت استفاده بر روی دیوارهای  Dry wall بسیار مناسب می باشد.
–    قابلیت ترمیم و اصلاح بسیار آسان و ساده ای و در صورت خرابی یک قسمت نیاز به تعویض کامل آن قطعه کاغذ دیواری نمی باشد و ترمیم در همان بخش آسیب دیده صورت می پذیرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com