بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک و روغنی ساختمان در ایران

رول‌های کاغذ دیواری دارای عرض‌های مختلفی نیز هست. نقاشی ساختمان انواع اروپایی آنها دارای عرض 52 سانتی‌متر (20.5 اینچ) است در حالی که رول کاغذ دیواریهای آمریکایی عرض 68.5 سانتی‌متر (27 اینچ) دارد. یعنی مسلما شما می‌توانید مقدار بیشتری از دیوار را رنگ پلاستیک و روغنی با یک رول کاغذ دیواری آمریکایی نسبت به یک رول کاغذ دیواری اروپایی بپوشانید.

مورد دیگری که روی قیمت کاغذدیواری تاثیر می‌گذارد؛ طرحی است که انتخاب می‌کنید. به طور کلی دو نوع طرح برای کاغذدیواری وجود دارد: طرح‌های مستقیم و صاف و طرح‌های منحنی شکل.

طرح‌های مستقیم و صاف مانند طرح‌های راه راه عمودی و افقی که باید در قسمت رنگ آمیزی آپارتمان درزها تنظیم شوند و طرح‌های منحنی شکل نیز مانند طرح‌های گلدار و هندسی هستند که باز هم باید در قسمت درزها تنظیم شوند. این تنظیمات در قسمت درزها به طوری که دنباله طرح‌ها از ردیفی به ردیف دیگر رعایت شود، نیاز به متراژ بیشتری کاغذدیواری دارد که در این زمینه و اینکه طرح انتخابی شما به چه مقدار متراژ اضافه نیاز دارد، باید از فروشنده کمک بگیرید.

از این رو باید حتما دیوارهای اتاق را با دقت اندازه‌گیری کنید و هنگام سفارش آنها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره‌ها را فراموش نکنید. حتی توصیه می‌شود به همراه متراژ، طرحی ساده از فضا را روی کاغذ پیاده کره و به همراه داشته باشید. زمانی که متراژ لازم را برای کاغذ دیواری محاسبه کردید، توصیه می‌کنیم یک یا دو رول  کاغذ دیواری اضافه از حد نیاز را خریداری کنید رنگ پلاستیک تا در صورت اشتباه در اندازه‌گیری یا خراب شدن قسمتی از کاغذدیواری، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید.

انواع کاغذ دیواری

این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم رنگ روغنی ساختمان دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده رنگ پلاستیک و روغنی می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

7843

متراژ هر رول 16.5 متر مربع (عرض 106 در طول  15.60  )

2-  آلبومهای سوهو ، آرت دکو و آرت نووا با بیش از 400 نوع طرح و رنگ های متنوع و مطابق با هر سلیقه

3- کاغذ دیواری طرح های مدرن مخصوص  پذیرایی ، اتاق (کودک) ، دفتر کار ، سالن ها ، رنگ پلاستیک و روغنی هتل ها و  مکان های تجاری

4- دارای طرح های برجسته

5-  دارای خاصیت بزرگنمایی سالن

ویژگیهای فنی :

1- روکش پی وی سی  100% قابل رنگ نما شستشو با هر ماده شوینده

2- قابل جدا کردن از دیوار و چسباندن مجدد

3- ساخته شده با تکنولوژی نانو  سازگار رنگ پلاستیک و روغنی با طبیعت(این کاغذ دیواری دارای خاصیت ضد دوده می باشد)

4- ضد باکتری و آلرژی است و برای استفاده در اتاق کودکان زیر 10 سال ، بهترین گزینه است.

5- عایق گرما ، رطوبت و ضد چربی است. (گزینه  پتینه مناسب برای  استفاده در شهرهای گرم و مرطوب ).

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com