بازسازی ساختمان

بازسازی و تعمیرات ساختمان با تیم حرفه ای

در آشپزخانه هایی با پلان باز که معمولا فضاها تعمیرات ساختمان مرزهای تفکیک نشده دارند مدیریت پیمان از یک رنگ استفاده کنید
۶. استفاده از تضاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
دو رنگ سیاه و سفید در عین حال که هر کدام دارای زیبایی ها و جذابیت بالایی هستند در کنار یکدیگر هم می توانند خوش بدرخشند. وقتی از تضاد میان این دورنگ در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می شود این فضا را تبدیل به فضایی خارق العاده می کنند که می تواند تجربه جدیدی را برای استفاده کنندگان از آن رقم بزند. اگر خوب به عکس پایین نگاه کنید می بینید که این دو رنگ هر کدام سعی می کنند تا عیب دیگری را بپوشانند، سیاه به سفید کمک می کند تا فضا یکنواخت و کسل بازسازی ساختمان کننده نباشد و سفید به سیاه کمک می کند تا فضا سنگین و گرفته نباشد و در عین خال فضایی رسمی به آشپزخانه بخشیده اند که اگر تجهیزات آشپزخانه در آن وجود نداشت شاید می شد آن را با نشیمن خانه اشتباه گرفت. در واقع می توان گفت که این استفاده از تضاد به آشپزخانه کمک کرده است تا با دیگر فضاهای داخلی خانه همنشینی خوبی داشته باشد.

استفاده از دو رنگ تضاد در آشپزخانه فضا را تبدیل به فضایی خارق العاده می کنند
۷. استفاده از رنگ های تیره در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
استفاده از رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند به اندازه انواع طراحی آن متفاوت باشد؛ دقیقا همان طور که از اول این مطلب آن ها دیده ایم. استفاده از رنگ های تیره به عنوان رنگ غالب آشپزخانه هم یکی از این ترفندها است که باعث خاص تر شدن دکوراسیون آشپزخانه می شود. البته استفاده از این نوع رنگ ها چالش دیگری را به وجود نقاشی ساختمان می آورد و آن این است که باید با رنگ های دیگری در این آشپزخانه ها هیجان بصری ایجاد کرد تا از یکنواختی فضا جلوگیری کند.

تعمیرات و بازسازی ساختمان (از طراحی و ایده پردازی تا اجراء)
اجراء ساخت ساختمان های نوساز
ایجاد تغییرات و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
انواع نصب سرامیک کف و دیوار و امور سنگ کاری

سفید کاری- گچ بری – گچ کاری- نور مخفی
گچ بری سقف – نازک کاری و گچ و خاک
نقاشی مولتی کالر – کنیتکس – بلکا – روغنی – پلاستیک
نصب انواع کاغذ دیواری و سنگ آنتیک
بنایی، تیغه کشی یا برداشتن تیغه
تبدیل سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به فرنگی
تعمیرات الکتریکی-تاسیساتی و…
نصب دوربین مداربسته نصب سانترال تلفن
طراحی و ساخت آشپزخانه
طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی
ایجاد محیط آموزشی با پارتیشن و تجهیز آمفی تاتر و سینما
بازسازی و تعمیرات و تغییرات ساختمان (کاشی کاری – سنگ کاری – گچ کاری – بنایی و غیره)

نصب انواع کاغذ دیواری
نقاشی ساختمان
بازسازی و تعمیرات ساختمان

از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه پخش و فروش کاغذ دیواری و طراحی و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی مسکونی و تجاری آغاز کرد. پردیس پایتخت در حال حاضر با در اختیار بازسازی ساختمان داشتن نمایندگی های معتبر، کاغذ دیواری و سایر محصولات دکوراسیون خود را به هم میهنان ارائه میکند.
تا به حال بیش از 1000 پروژه دکوراسیون داخلی موفق در سراسر کشور به انجام رسانیده است که از آن جمله می توان به طراحی داخلی لابی برج های مسکونی، طراحی داخلی چند هتل، دکوراسیون چندین فروشگاه و بوتیک، دکوراسیون نما و داخل رستوران ها  و ده ها پروژه دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری اشاره کرد. این گروه تخصصی تنها در سال 1393 بیش از 50 پروژه دکوراسیون داخلی و  200 پروژه کاغذ دیواری را به تعمیرات ساختمان انجام رسانیده است.

45643
کاغذ دیواری های  در طرح های مدرن، کلاسیک و سه بعدی با دقت بسیار مطابق با سلیقه امروز جامعه انتخاب شده و در سراسر کشور توزیع می شود. هموطنان عزیز می توانند این کاغذ دیواری ها را از نمایندگی های بازسازی تعمیرات منزل تهیه نمایند.

با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.برخی افراد علاقه دارند دیوارهای اتاق یا خانه خود را با رنگ بپوشانند اما بر عکس تعمیرات ساختمان آنها دیگرانی نیز هستند که کاغذ دیواری را برای تزئین منزل و پوشاندن سفیدی و لختی دیوارها بر رنگ ترجیح می‌دهند. اگر شما پتینه هم مثل آنها فکر می‌کنید بهتر است پیش از هر چیز چند نکته اصلی در این باره را بخوانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com