بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی نرده و راه پله منزل

یکی از بهترین راه های تزئین راه پله خانه رنگ آمیزی پله است. معمولا راه پله و نرده خانه یکی از مشکل ترین مکان ها برای تزئین است. بسیاری از افراد با قرار دادن اشیا و لوازمی مانند گلدان در کنار پله سعی در تزئین دکوراسیون راه پله خود می کنند اما این کار در کنار زیبایی که به راه پله می دهد فضای زیادی برای قدم زدن ایمن بر روی پله ها را نیز اشغال می کند.
رنگ آمیزی نرده و راه پله
پله داخل ساختمان فضایی است که با کمی خلاقیت و توجه می تواند تبدیل به بخش سرزنده و چشمگیر فضای داخلی شما شود. پیش تر در دکوراتور ایده های متنوعی را در زمینه رنگ آمیزی پله و تبدیل آن به یک فضای سرزنده برای شما بازگو کرده ایم اما امروز می خواهیم در رابطه با تزئین پله داخل ساختمان با ایده های مختلف رنگ آمیزی با شما صحبت کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ های سرد

رنگ آمیزی نرده و راه پله

راه پله با رنگ های سرد

انتخاب رنگ های خاص با تم سرد برای رنگ آمیزی راه پله داخل ساختمان به خصوص پله های چوبی می تواند ظاهر منحصر به فردی را برای دکوراسیون شما ایجاد نماید ، این رنگ های سرد نظیر آبی یخی در کنار رنگ گرم چوب تعادل خاصی را در فضای داخلی شما به وجود می آورد با انتخاب رنگ هایی مثل زرد و نارنجی می توانید این ترکیب رنگ را کامل تر و دکوراسیون داخلی تان را منحصر به فرد تر کنید.

تزئین پله داخل ساختمان با تونالیته ی رنگی

رنگ آمیزی نرده و راه پله

راه پله با تونالیته رنگی

می توانید برای رنگ آمیزی پله داخل ساختمان خود از یک تونالیته ی رنگی خاص استفاده نمایید ، این تونالیته می تواند رنگی هم تناسب با سایر جزییات دکوراسیون شما و یا حتی رنگی متفاوت از سایر جزییات داخلی شما داشته باشد و باکس پله ی شما را از یک فضای مرده تبدیل به فضایی پویا و سرزنده نماید.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ های متنوع

رنگ آمیزی نرده و راه پله

رنگ های متنوع راه پله

از راه پله ی خود جعبه ی مداد رنگی بسازید. این ایده بهترین ایده برای خانه هایی است که کوچولو های دوست داشتنی دارند ، و با این ایده ی ساده می توانید به سادگی آن ها را به اتاق خواب خود هدایت کنید و ظاهر سرزنده تری به باکس پله ی خود ببخشید. توجه داشته باشید که انتخاب طیف رنگ های روشن تر نور را در فضای راه پله شما بیشتر منعکس می کند و پله داخل ساختمان شما پر نور تر خواهد بود.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ سیاه

رنگ آمیزی نرده و راه پله

سیاه کردن راه پله

اگر دوست دارید پله داخل ساختمان خود را تبدیل به یک نقطه ی مرکزی و چشم گیر در فضای دکوراسیون خود کنید رنگ سیاه بهترین انتخاب برای فضای دکوراسیون شماست. اما باید توجه داشته باشید که از این رنگ برای راه پله هایی با سقف کوتاه و فضای بسته استفاده نکنید چرا که ظاهر دکوراسیون راه پله شما را گرفته تر و تنگ تر نشان می دهد.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ سفید

رنگ آمیزی نرده و راه پله

سفید کردن راه پله

اگر فضای راه پله داخل ساختمان شما کوچک و سقف آن کوتاه است برای بزرگ نمایی این فضا از رنگ سفید استفاده کنید با این کار به سادگی فضای خود را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهید.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ سیاه و سفید

رنگ آمیزی نرده و راه پله

سیاه و سفید کردن راه پله

شاید برای شما انتخاب رنگ سیاه و یا سفید مشکل باشد برای داشتن خواص هر دو رنگ در دکوراسیون راه پله خود به سادگی می توانید از ترکیب این دو رنگ به شیوه ای خاص و با ظاهری مدرن استفاده نمایید و فضای دکوراسیون خود را بیش از بیش منحصر به فرد نمایید.

رنگ آمیزی پله داخل ساختمان با نقاشی رانر

رنگ آمیزی نرده و راه پله

نقاشی رانر

یکی از نوستالژی های دوران کودکی همه ی ما دویدن روی رانر قرمز راه پله های خانه ی مادربزرگ هاست می توانید این ایده ی قدیمی را لباسی مدرن بپوشانید و در فضای دکوراسیون خود استفاده نمایید کافی است در فضای پله داخل ساختمان تان رانر را همانند تصویر نقاشی کنید و ظاهر ویژه ای به دکوراسیون خود ببخشید.

تزئین پله داخل ساختمان با نقاشی خطی

رنگ آمیزی نرده و راه پله

نقاشی خطی راه پله

ایده ی رانر را می توانید با خلاقیت خودتان تبدیل به یک ایده ی تازه کنید کافی است دست به کار شوید و خلاقیت های خودتان را عملی کنید حتی اگر مهارت کافی در زمینه نقاشی ندارید می توانید از استیکر های آماده برای این منظور استفاده نمایید و از دکوراسیون سرزنده و پویای راه پله خود لذت ببرید.

تزئین پله داخل ساختمان با رنگ آمیزی کلی

رنگ آمیزی نرده و راه پله

یکی از ایده های جسورانه که ظاهر دکوراسیون شما بیش از بیش منحصر به فرد می کند رنگ آمیزی تمام بخش های باکس پله ی شما با یک رنگ خاص است. در این ایده با توجه به تم دکوراسیونی خود رنگ خاصی را برای باکس پله ی خود انتخاب کنید و تمام بخش های آن اعم از قرنیز ، کف پله ، دیوار ، نرده و حتی سقف را به آن رنگ در بیاورید و ظاهر ویژه و جسورانه ای به دکوراسیون خود ببخشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com