بازسازی ساختمان

اگر دیوارها در حال حاضر در وضعیت خوبی هستند،شما لازم نیست تیم مدیریت پیمان به بررسی جزئی بپردازید و لبه هارا با بتونه رنگ نما پر کنید و هرنوع ترک یا سوراخی را بپوشانید!

اگرشما هر بتونه کاری یا شستشو و خشکشویی ای انجام دهید، آن مناطق را نقطۀ شروع قرار دهید. اگرشما کاغذدیواری قدیمی را برداشته اید،

اطمینان حاصل کنید که هر پس مانده چسبیده ای را تمیز کرده اید.دیوارهای رنگ شده به تمیزکاری و پر کردن جاهای خراشیده شده نیاز دارند.

اگر رنگ خیلی براق است،با کاغذ سنباده روی آن کار کنید، لکه ها،چربی ها و رنگ آمیزی منزل  چرک ها باید بوسیلۀ لکه بر ،معمولاً ازنوع لاک الکل کاملاً برطرف شوند.

دیوار تازه و خشک شده باید بوسیلۀ خشک کن بتونه بشود. تمام برآمدگی ها، ترک ها، ضربه ها و …. باید از روی دیوار برطرف بشوند. PVA

یک محاسبۀ دقیقی از طول چهارگوشه تمام دیوارها انجام دهید،برای درها و پنجره ها جایی کم نگذارید برای اینکه شما همیشه کاغذ بیشتری برای آن مناطق نیازدارید.

و این برای ذخیره هر کاغذ اضافه آمده برای تعمیرات و پروژه های اضافی دیگر به کار می آید. بیشتر رول های ساده کاغذ دیواری حدود ۲۵ فوت مربع هستند.

به یادداشته باشید که الگوهای بزرگ اضافی یا کاغذهای ظریف ممکن است باطله های زیادی تولید کنند پس در انجام محاسباتتان دقت کنید. اما آسان ترین راه کدام است؟!

یک نمودار دقیق ازاتاق خود که شامل پنجره ها،درها ،بخاریها و … تهیه کنید و آن را به فروشنده کاغذ دیواری خود بدهید. آنها قادر خواهند بود بهترین توصیه را برای خرید مقدار کاغذ

را به شما بدهند چراکه انواع زیادی از دیوارپوشها وجود دارند. از فروشنده سؤال کنید  بازسازی ساختمان که مناسبترین چسب برای کاغذ چیست، مگر اینکه شما بخواهید از کاغذ چسبدار استفاده کنید.

دست کم از گوشه هایی که کمتر در معرض دید که معمولاً پشت درها هستند شروع کنید . عرض کاغذ دیواری خود را اندازه بگیرید ۱ واحد از اولین نوار را دورگوشه ها و کنج ها بپوشانید.

از زمین تا سقف یک واحد کم کنید،برای اینکه رنگ نما شما می خواهید و از آن خط مستقیم رسم کنید. این خط برای چسباندن مستقیم نوارها بسیار اهمیت دارد.

از سطح بالا و پائین خط را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مستقیم است(آن جملۀ معروف را به یاد داشته باشید” دوبار اندازه بگیرید یک بار برش دهید”)

اولین نوار از کاغذ دیواری را بلند تر از ارتفاع دیوار ببرید. آنرا کنار بگذارید و نوار دوم را ببرید. این را الگو کنید زیرا برای بریدن نوار بعدی آسانتر و پیشرفته تر است و آماده نصب است.

از جهت ها برای روش های چسباندن تبعیت کنید. با دقت اولین نوار را روی دیوار  پتینه تنظیم کنید و آن را به سمت سقف سر بدهید.دوبار گوشه ها را با سطح بررسی کنید

تا مطمئن شوید که کاملاً مستقیم و صاف است. اطمینان حاصل کنید که کنج محکم شده باشد. تمام نواحی را که شامل گوشه های سقف و ستون هاست را صاف کرده و مسطح کنید.

حالا قبل از چسباندن قطعه دوم، قطعه سومی را ببرید. از این نقطه شما می توانید کاغذ اضافی را از امتداد ستون برش دهید. بهتر است تیغه های کاتر خود رامرتب عوض کنید

و از تیغه لبه تیز استفاده کنید تا برای خطوط مستقیم به شما کمک کند. گوشه ها را تا جایی که روی هم قرارنگیرند به هم نزدیکشان کنید.

پوشش سلولزی قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح را داراست. این پوشش بیش‌تر مورد توجه انبوه سازان قرار دارد که به منظور صرفه‌جویی‌های مالی و زمانی بعد از اجرای گچ و خاک اقدام به اجرای

پوشش‌های سلولزی پتینه می‌نمایند. به عبارت دیگر پوشش سلولزی پتینه بر روی بازسازی ساختمان هر سطحی (گچ، رنگ، چوب و غیره) البته با توجه به دستورالعمل قابل اجرا است.

از پوشش‌های سلولزی پتینه می‌توان جهت امور دکوراتوری در فضاهای مختلف نیز استفاده کرد. یعنی علاوه بر داشتن خاصیت و ویژگی مهم عایق بودن می‌تواند برای زیباسازی در تزئینات داخلی

و دکورهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

این پوشش به دلیل بهره‌مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرح‌های مختلف (مانند اشکال هندسی رنگ نما و اشکال طبیعی گل، درخت و …) می‌تواند در فضاهای آموزشی مانند مهد
34534
کودک، مدارس و دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد و  نقاشی ساختمان ضمن ایجاد فضایی آرامش‌بخش، محیطی زیبا و جذاب را بوجود آورد.

از این پوشش رنگ نما همچنین می‌توان داخل سالن‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و اماکن عمومی پر رفت و آمد مانند سالن مترو، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها استفاده کرد.

این مواد به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملا طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند.

بیمارستان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و ضمن روحیه‌بخشی رنگ آمیزی آپارتمان به بیماران، محیطی کاملا بهداشتی وارام را (بدلیل رفلکس پایین صدا) بوجود آورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com