بازسازی ساختمان

خانه شما فقط محل زندگی شما نیست، آن مکانی است که شما هر روز صبح با چشمان خواب آلوده از خواب بیدار می شوید و مرحله تازه ای را شروع می کنید. خانه مکانی است که شما هر عصر برای استراحت و تجدید قوا به آن برمی گردید. بنابراین مهم نیست آنچه که در بیرون، در محل کار، کلاس یا در دنیا رخ می دهد ؛ خانه محلی است که شما استقلال خود را باز می یابید، جایی که زندگی جدیدی را به تنهایی یا با دیگران شروع میکنید، جایی که کودکانتان را بزرگ میکنید و جایی که فرزندانتان بازی میکنند. خانه شما بیش از یک خانه است. خانه جایی است که شمادر آن احساس منحصر به فردی دارید.
پس شما چگونه می توانید خانه ای ایجاد کنید که با اخلاقیات شخصی شما منطبق باشد؟ نیازهای شما را برآورده کند و سبک شما را بیان کند؟ از طریق نقاشی و طراحی خانه؛ البته ! با نقاشی های خلاقانه و ایده های تزئینی می توانید حالت کاملی را برای هر اتاق بیابید و خانه خود را به فضایی تبدیل کنید که باعث دلگرمی شما شود، الهام بخش تخیل شما باشد و خانواده شما را دربرگیرد.
هنگامی که رنگ و تزئین به خانه می آید، امکانات بی حد و حصری برای دیوارهای خانه شما ایجاد میکند. خانه خود را به واسطه آن سرد و آرام کنید. شما نیازمند به طرز فکری هستید که یک آشپزخانه روشن و آفتاب گیر را به شما بدهد.  اتاق نشیمن خود را با رنگ های پاییزی گرم کنید، یا به  کودکان خود اجازه دهید که شخصیت خود را با نقاشی اتاقشان به دلخواه نشان دهند. اینکه شما به دنبال یک احساس ناب، مدرن و یا تجلی یک احساس روستایی یا بومی هستید، این یک سبک نقاشی برای شماست.
و گمان نکنید گزینه های شما با سایه روشن ها و ایده های دو بعدی پایان می یابد.  نقاش های حرفه ای می توانند با الگوهای مهم، طرح ها، بافت ها و تکنیک ها، اتاقها را به شیوه ای شگفت انگیز، پر جنب و جوش و متمایز کنند. شخصیت و سبک شما می تواند از دیوارها لبریز شود هنگامی که شما قالب بندی منحصر به فرد، طراحی سقف، درها و اعضای ویژه را ترکیب می کنید.
آیا آماده نوسازی خانه خود هستید؟ این ایده های نوآورانه برای نقاشی خانه، انقلابی را در فضای شما ایجاد خواهد نمود. این انقلاب از طریق هدایت نمودن تمایلات شما، خاص نمودن تزئیناتتان و اضافه نمودن انرژی های جدید ایجاد می گردد.

انواع رنگ
آیا می دانستید که آمریکا در سال بیش از یک میلیارد گالن رنگ تولید می کند؟  از این مقدار، به میزان 10 درصد بدون استفاده دفع می شود.
برای اجتناب از مشارکت در این اصراف، و اطمینان از اینکه از رنگی استفاده می کنید که مدت طولانی ماندگار و برای خانه تان تثبیت خواهد شد، قبل از اینکه طرح نقاشی خانه خود را سفارش دهید به انواع رنگ ها نگاه کنید ، یک بتونه پوشاننده لکه پیدا کنید برای پوشاندن ترک های دیوار یا سقف خود و اگر شما در حال برنامه ریزی برای نقاشی چیزی غیر از دیوار، مانند قالب هستید، از نوع رنگ مناسبی که دارید برای پیوستن به مواد اطمینان حاصل کنید. مجددا رنگی را که انتخاب کرده اید، بررسی کنید که شامل رنگهای متناسب با تکنیک نقاشی خانه یا ایده تزئینی که برای فضای خود در ذهن دارید، باشد.

طرح رنگ
هنگامی که شناسایی یک فضا فرا می رسد، هیچ چیز مهم تر از طرح رنگ نیست. در واقع رنگ می تواند به میزان 90 درصد از واکنش اولیه شما را به یک شی یا محل تحت تاثیر قرار دهد.  البته پاسخ روانشناسی شما به رنگ ها  فقط برای شما منحصر به فرد است و با تجربیات، ترجیحات و شخصیت شما در ارتباط است.
شما همانطور که در انتخاب رنگ اتاق خود تصمیم می گیرید، در مورد واکنش های شخصی خودتان به رنگ و حال و هوایی که می خواهید تحریک کنید، فکر کنید. برای مثال، اگر شما یک اتاق تمرین می خواهید که پر جنب و جوش، پرنشاط و روح بخش باشد، ممکن است بخواهید رنگ های روشن و گرم مانند نارنجی و زرد را انتخاب کنید. اگر شما ترجیح می دهید که اتاق خواب شما صلح آمیز و آرام باشد، رنگ های خنک مانند سبز کم رنگ، آبی یا بنفش را در نظر بگیرید. قهوه ای ها و بژها ممکن است به شما حس خاکی بودن و آرامش بدهد؛ در این صورت این رنگ ها برای اتاق نشیمن شما خوب هستند.  و اگر شما حمام خود را تمیز و مدرن می پسندید  یک طرح سیاه و سفید می تواند برای شما کاملا مناسب باشد.
شما همچنین زمانی که یک رنگ انتخاب می کنید، باید درب ها ، آراستگی، بافت ها  و طرح های برجسته در نظر بگیرید. چه چیزی رنگ های دیوار شما را متعادل و خوش سلیقگی فضا را افزایش می دهد؟ رنگ های مکمل را انتخاب کنید، رنگ های آرام بخش و یا سایه روشن ها برای تفکیک کردن عناصر مختلف اتاقتان.

نقاشی دیوار و ایده های تزئینی خانه
اگر می خواهید چیزی فراتر از نقاشی دیوارهایتان با یک رنگ داشته باشید، گزینه های متعددی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. و فراموش نکنید که امکانات دیگر همچون سقف ها، درب ها و آراستگی می توانند نقشی تمام و کمال در طراحی اتاق شما ایفا کنند. و شما می توانید آنها را مجبور به کار با دیوارهایتان با سلیقه و طرق مرسوم کنید. در اینجا برخی از نقاشی های دیواری منحصر به فرد و ایده های تزئین خانگی وجود دارد که به شما امکان لمس شخصیت و سبک منحصر به فرد خودتان را می دهد.

رنگ سایه روشن
اگر یک رنگ یکدست برای دیوارهایتان ساده به نظر می رسد، اما نمی خواهید یک سبک کاملا جدید باب کنید، شما می توانید ابعاد فضای خود را بدون تغییر دادن طرح نقاشیتان اضافه کنید. با معرفی کردن اثر رنگ سایه روشن، اتاق خود را پر از عمق و چندبعدی کنید. این یک روش نقاشی است که یک رنگ محو شونده از تاریک به روشن ایجاد می کند. این سبک بی انتها است و به زیبایی توسط متخصصان نقاشی اجرا شده است.  بهتر اینکه، آن انعطاف پذیری منحصر به فردی در سبک ارائه می دهد.   رنگ سایه روشن را از طرفی به طرف دیگر، تاریک به روشن، روشن به تاریک، پایین به بالا و بالعکس تغییر دهید.
اگر میخواهید دکور خود را بروز یا یک حالت فضایی ایجاد کنید، می توانید حتی بیش از یک رنگ را باهم ترکیب کنید. با مخلوط کردن مرزهای بین دیوار و سقف و ایجاد توهماتی که زوایای مستقیم را محو می کنند، بنابراین رنگ سایه دار سبک مناسبی برای آرام بخش کردن فضای خانه شماست.

کاغذ دیواری
گاهی اوقات، کاغذ دیواری می تواند یک مد کامل برای ایجاد یک دیوار رنگ آمیزی شده باشد و آن در تمام رنگ ها، تم ها و طرح ها موجود است. با انتخاب یک سبک کاغذی که با چشم انداز، سبک و دکوراسیون شما همخوانی دارد، اتاق خود را درجه یک، با مضمون، امروزی و یا روستایی کنید. با استفاده از کاغذ دیواری در نوارها، اشکال و یا به عنوان برش، تعادل مکملی در دیوارهای خود ایجاد کنید.
اگر این برای شما خیلی سنتی است، از کارشناس نقاشی خود بخواهید از نوار نقاشی برای برطرف کردن نیازهای طراحی شما، استفاده کند. با استفاده از نوار مستقیم در الگوهای شخصی و یا نوار پاره شده با لبه های ناهموار، نازک، شما می توانید طرح های غیر معمولی برای تزئین فضای خود را ایجاد کنید.

تزئینات برجسته
زمانی که بر روی انتخاب یک رنگ مناسب برای اجرا در هر اتاق تمرکز می کنید ممکن است در مورد آن فکر نکنید، اما تزئینات برجسته می تواند تاثیر قابل توجهی بر طراحی، جذابیت، جلوه ای فضایی و احساس فوق العاده ای از هر فضا، داشته باشد.
دقیقا چیست!؟ تزئینات برجسته از نوارهای چوبی یا گچی است که در اطراف دیوارهای اتاقتان در مکان ها و طرح های مختلف قرار می گیرد و ویژگی های خاصی را برجسته یا جلوه های بصری خاصی ایجاد می کند. شما می توانید تزئینات برجسته را در چندین موقعیت – در امتداد پایین دیوار – آنجا که دیوار به زمین وصل می شود، یا در امتداد سقف، در وسط دیوار یا جایی در میان آنها – نصب کنید.
همانند نقاشی، طرح های برجسته بسیاری در فرم های مختلف وجود دارد. شکل های مختلف و سبک های برجسته که هر کدام اهداف مختلفی را دنبال می کنند. آنها می توانند ترک های دیوار را پوشش دهند به عنوان مثال، می توانند شرایطی مهیا کنند برای تغییر ظاهر اتاق. همچنین می توانند به یک درب، پنجره یا راهرو شکل زیبایی ببخشند، ضمنا می توانند یک اتاق را بلندتر، کوتاه تر یا گسترده تر جلوه دهند، و زیبایی دکوراسیون و یا جلوه سه بعدی دوست داشتنی برای فضایتان ایجاد نمایند. بسته به اهداف زیبایی شناختی و طرح نقاشی، می توانید طرح های برجسته خود را نقاشی، رنگ آمیزی و یابه حالت طبیعی رها کنید. طراحی برجسته می تواند تاثیر زیادی در ظاهر کلی اتاق داشته باشد.
قبل از اینکه بهترین طرح برجسته را برای هر یک از اتاق های خود را انتخاب کنید، بهتر است از تفاوت های موجود میان این طرح ها آگاه شوید و اینکه هر کدام از آنها چگونه می توانند بر روی دیوارها تاثیر بگذارند. در اینجا انواع طرح برجسته و آنچه شما می توانید با آنها انجام دهید، وجود دارد:
* قاب:  معمولا در ضخامت حدود دو تا سه اینچ، قاب یک شکل طرح برجسته است که به برجسته کردن چهارچوب ها و پنجره ها و درب ها و همچنین پوشش شکاف های بین دیوارها کمک می کند. قاب می تواند در بسیاری از سبک ها ظاهر شود و شما می توانید از آن را در روش های خاص نقاشی یا رنگ آمیزی کنید تا رنگ و الگوی دیوارتان را همسان یا خنثی کنید.
* قرنیزها:  اندازه آنها به طور معمول 3 تا 5 اینچ می باشد و با یک انحنای آراسته در قسمت تحتانی دیوار قرار میگیرند. قرنیزها پایه های ساده هستند که محل برخورد دیوارها با زمین را برجسته می کنند. آنها می توانند با جدا کردن جالب سبک ها و یکپارچه کردن اتاق یک تضاد بصری بین رنگ دیوار و فرش یا کف پوش ارائه دهند.
* دیوار پوش : پوشش نیمه پایین دیوار، دیوار پوش ها اغلب به منظور محافظت از دیوارها از آسیب های مبلمان اجرا میشود، اما می تواند تزئینی نیز باشد. به عنوان مثال، ممکن است دو سبک یا رنگ دیوار، مثل رنگ و کاغذ دیواری یا طرح چوب را جدا کند.
* قاب عکس برجسته : اغلب در زیر طرح دیوار پوش، در نیمه پایین دیوار نصب می شود، قاب عکس برجسته یک سبک تزئینی است که از ویژگی های آن مربع یا مستطیل های متعدد بر روی دیوار و زیر یک نوار قالب دیگر است. این طراحی هم درجه یک و نوآورانه است و هم بافت و ابعاد دیوارهایتان را نشان می دهد. شما می توانید رنگ جعبه ها و طرح ها را مثل دیوار نقاشی کنید و یا برای افزایش دلنشینی فضا، آنها را رنگ متفاوتی بزنید.
* گچ بری دور سقف : با توجه به محل تلاقی دیوارها و سقف، گچ بری دور سقف – که گاهی اوقات از آن به نام قالب گیری قرنیه اسم برده می شود- پیچیده است. طرح تزئینی است که اتاق را تاج گذاری می کند. این طرح می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله قالب گیری دو طبقه، که از دو قطعه استفاده می کند – یکی در امتداد سقف و قطعه دیگر از بالا به پایین طرح قرنیز. گچ بری دور سقف یک آراستگی و زیبایی ظریفی در هر دیوار ایجاد می‌کند.
* ریل تصاویر: در موقعیت 7-9 فوت بالاتر از کف زمین نصب می شود. طرح ریل تصاویر می تواند پیوندی یا ترکیبی از طرح تاج باشد. این نوع طرح برجسته امکان آویزان کردن آثار هنری و قاب های عکس از روی دیوار را فراهم می کند بدون نیاز به کوبیدن میخ به دیوار رنگ شده شما.
گچ‌بری مقعر: یک نسخه سبک تر از گچ بری دور سقف است، گچ بری مقعر همچنین محل تلاقی دیوار و سقف را تزئین می کند و می تواند پله ها را نیز برجسته نشان دهد. این معمولا ساده و مقعر است، و یک جلوه جالب ایجاد می کند که البته این آراستگی بیش از بقیه نیست.
* دیوارکوب چوبی: همچنین به عنوان – تخته پوش و تخته کوب کردن- توصیف شده است، این نوع از آراستن، ساده و روستایی است و معمولا هدف از آن پنهان کردن خطوط اتصال بین قاب کاری ها است.
* مهره و مروارید: این دو نوع از طرح برجسته، از یک ردیف از گوی های کوچک یا برآمدگی های بالای دیگر طرح برجسته ها همچون تاج یا دیوار پوش ساخته شده است.

وقتی تصمیم می گیرید چه نوع طرح برجسته ای دیوار شما را متناسب خواهد کرد به لحاظ اهمیت معماری و انسجام رنگ، در مورد طبیعت اتاقتان و چشم انداز آن فکر کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب کامل یک طرح برجسته وجود دارد:

در نظر گرفتن ارتفاع سقف و سبک خانه – اتاق خود را بررسی کرده و به توجه دقیق نسبت به ارتفاع و ابعاد آن بپردازید. اتاق های بلند و بزرگ اغلب بهترین گزینه برای طرح های برجسته پیچیده تر مانند تاج هستند، در حالی که سبک های ساده تر به احتمال زیاد با فضاهای کوچکتر و کوتاهتر بهتر خواهند شد. سبک خانه شما همچنین به عواملی مانند نوع اتاق و انتخاب طرح برجسته بستگی دارد. یک طرح تزئینی درجه یک بیشتر در خانه های سنتی بهتر به نظر می رسد، اما برای معماری معاصر سعی کنید با یک طبیعت جالب، ساده و هندسی آراستگی ایجاد کنید.

مطابقت با دکورتان – سبک مبلمانتان و چیدمان ها را هنگام ترکیب طرح های برجسته، در نظر بگیرید. هنر دکوراسیون مبلمان لزوما مطابق با طرح برجسته تاج دو طرفه دقیق نخواهد بود، درست مثل صندلی های عتیقه و میزها که نمیتوانند یک دیوار تخته کوبی شده را تکمیل کنند. شما اتاق هایی می خواهید که انعطاف پذیر هستند و با دیدگاه زیبایی شناسی شما همخوانی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اندازه، سبک و رنگ دکور شما با نوع طرح برجسته ای که انتخاب می کنید، به خوبی تلفیق شوند.

نگه داشتن اطلاعات در ذهن – آیا شما یک منظره پیچیده با جزئیات غنی و خشک می خواهید و یا بیشتر علاقه مند به یک اتاق روستایی و خاکی هستید؟ تصمیم بگیرید که تزئینات جالبی از گچ را ترجیح می دهید یا دکور چوب طبیعی و محکم که می توانید آن را نقاشی یا رنگ آمیزی کنید.
به یاد داشته باشید شما همیشه می توانید انواع طرح برجسته را برای ایجاد یک سبک منحصر به فرد ترکیب کنید که باعث افزایش گیرایی دیوارهایتان شود و آن را درجه یک نگه دارد.
این همه چیز در مورد زیبایی شناسی و ابعاد آن و همراه با پوشش مناسب رنگ بود، یک آگاهی خوب برای انتخاب طرح برجسته می تواند اتاقتان را همه پسند کند همانطوری که شما می خواهید.

سقف کاذب
هنگامی که شما در مورد چگونگی زیباسازی دیوارهای خود فکر می کنید، عوامل زیباسازی در سقف را فراموش نکنید. یکی از راه های اضافه کردن یک تاثیرگذاری درجه یک به هر اتاق نصب سقف کاذب است که رنگ، طرح و دکورتان را برجسته نشان می دهد. قالب های گچبری یک راه ساده و جالب برای اضافه کردن بافت ها و جزئیات بدون فشرده کردن نقشه طراحی شما، هستند. نصب یک سقف کاذب می تواند سبک های منسوخ شده و نواقص را بپوشاند، به یک نگاه فریبنده کمک کند و به همان اندازه ارتفاع سقف تان را حفظ کند. قالب های سفید سنتی هستند و نور بیشتری را به یک فضا اضافه می کنند، اما شما همچنین می توانید آنها را رنگ آمیزی کنید تا بتوانید آنها را با دیوارها و آراستگی فضایتان مطابق نمایید. برای همخوانی و تداوم یا تضاد، سقف های کاذب ورقه ای را به صورت موازی یا عمود بر پارکت های کف  اجرا کنید.

سقف نقاشی شده ، نقاشی سقفی
اگر می خواهید سقف خود را با طراحی اتاقتان ترکیب کنید، اما نمی خواهید برای مواد اولیه سرمایه گذاری کنید و درگیر اقساط شوید، همواره می توانید یک روکش رنگ برای سقف انتخاب کنید.
تطابق رنگ سقف با دیوارها، فضایتان را تنگ و محصور می کند، اما اگر می خواهید احساس دنجی داشته باشید یا مایل به کاهش ظاهر خشک کنج ها و و چین وچروک ها هستید، آن می تواند برای شما این حس را برآورده کند. برای گسترده نشان دادن فضای خود، یک رنگ مکمل روشن تر انتخاب کنید که با طرح رنگ اتاق، با پرجا باقی بماند. برای مثال، اگر دیوارهای خود را در یک جنگل سبز آرامش بخش پوشش می دهید، ممکن است انتخاب کنید که سایه روشن متعادل را با یک خاکستری پوشش کرم، قهوهای مایل به زرد و یا سبز مایل به سبز برای سقف خود جبران کنید. از کارشناس نقاشی خود در مورد انتخاب مناسب سایه روشن سقف با توجه به فضای خود بپرسید.

درب داخلی تیره و مطابقت آن با بیرون
درب ها یکی از جنبه های مهم هر اتاق هستند، و هنگامی که شما توجه زیادی به طراحی دیوار خود دارید، هیچوقت نمی خواهید آنها را ساده رها کنید. شاید این یک حرف اغراق آمیز باشد اما رنگ آمیزی تیره درب های داخلیتان، یک راه زیبا برای افزایش پیراستگی فضای شماست. درهای تیره زیبا، برای کادربندی معماری خانه عالی هستند، همچنین برای بهبود بخشیدن سایر برجستگی های سیاه در اتاق مناسب و برای گسترده نشان دادن یک اتاق با نمای خالی مفید هستند، که چشم را درگیر ایجاد توهم فضای بیشتری می کند.
و درب ورودیتان را فراموش نکنید. در حالی که ممکن است استاندارد به نظر برسد که قسمت داخلی درب ورودی شما با رنگ دیوارهای اطراف آن یا سفید ساده هم شکل باشد، اما سعی کنید آن را همانند سایه روشن های خارجی یا چیدمان خانه خود نقاشی کنید.  این روش پیوستگی منحصر به فردی را از بیرون به داخل خانه شما ایجاد می کند.

بازسازی رنگ نما - اجرای مجدد رنگ نمای بیرونی ساختمان exterior painting

بازسازی رنگ نما – اجرای مجدد رنگ نمای بیرونی ساختمان exterior painting

دیوارهای شاخص
شاید شما مایل به عقب نشینی سنتی از چهار دیوار یکنواخت باشید، اما نمی دانید چگونه اتاق خود را با بیش از یک سایه روشن و بدون خطای دید رنگ کنید. دیوارهای شاخص به شما این امکان می دهد چند رنگ را به فضای خود اضافه کنید و اما آنها این کار را با یک روش ساده و جالب انجام می دهند. در حالی که سه دیوار شما رنگ شده با یکرنگ هستند، شما یک دیوار را انتخاب می کنید تا مبل، دکور و طرح نقاشی خود را با رنگ یا سایه روشن متفاوت همسان کنید.
برای یک اتاق روشن و درخشان آبی اقیانوس، یک دیوار را قهوه ای رنگ بزنید که طرح دریا کنار متفاوت باشد. اگر میخواهید یک طرح شاخص روستایی و غنی برای دیوارهای قهوه ای طلایی خود داشته باشید، یک طرح شاخص زغال اخته زرق و برق دار را امتحان کنید. انتخاب دیوار و رنگ به شما بستگی دارد، و آنها می توانند تمام تفاوت ها را در چگونگی کیفیت فضای شما روشن کنند.
این تکنیک فضا را گسترده نشان می دهند، تنوع بصری ایجاد می کنند و می تواند چشم را به ویژگی خاصی گره بزنند. به عنوان مثال، دیوار شاخص خود را انتخاب کنید تا شومینه خود را برجسته سازید، تخت خواب خود را همسان کنید یا به عنوان یک پس زمینه برای جمع آوری عکس های خود استفاده کنید. دیوارهای شاخص یک خاصیت طراوت بخشی دارند و همیشه مد و بروز هستند.

دیوارهای شاخص همپوشاننده
مانند یک دیوار شاخص رنگی، یک دیوار همپوشاننده راه منحصر به فردی برای افزودن علاقه بصری است – و یک بافت روستایی و جالب را برای یک احساس درجه یک و راحت ایجاد می کند. قالب های همپوشاننده لبه های ریلی دارند که بصورت روی هم رفته و متراکم بر روی دیوار شما باهم جفت می شوند.  از انواع مختلف چوب، نمای چوبی، الوارهای ضخیم و ممتد انتخاب کنید تا نوع دیوار مورد نظرتان را بسازید.

اگر ظاهر نمای چوبی خود را دوست دارید و می خواهید خانه شما دارای سبک بومی باشد، قاب های چوبی را در حالت طبیعی خود قرار دهید یا آنها را به طور خاص رنگ آمیزی کنید تا با مبلمان تان هماهنگ شوند. اگر به ورزش علاقه مند هستید، یک سبک کامل وجود دارد که شن و ماسه ای با ظرافت و تمام و کمال ایجاد میکند و آنها را به انتخاب شما نقاشی می کند. مانند یک سقف کاذب، یک دیوار شاخص همپوشاننده نیز می تواند یک عنصر لطیف، با سلیقه و قابل تنظیم از بافت و تحریک بصری را برای فضای تازه رنگ شده شما ایجاد کند. آن را با مبلمان، دکور چوبی یا عناصر تطبیقی در اطراف اتاق همخوان قرار دهید.

ساخت رویای شما
شما خانه ای میخواهید که منطبق بر سبک منحصر به خودتان باشد – فضایی که علاوه بر پاسخگویی به نیازهایتان، شخصیت شما را بیان کند را و الهام بخش خیال پردازی های شما باشد. و شما فقط برای کار نقاشی خانه خود انتظار نمی کشید که یک نتیجه فوری و عالی داشته باشید بلکه می خواهید آن را نگه دارید و نگهداری آن نیز آسان است.

چرا رنگ ارزان در واقع هزینه بیشتری به شما تحمیل می کند؟
هر کسی مایل است سوداگری کند و این بخصوص برای سرمایه گذاری در خانه، درست است. اما در کل پیدا کردن رنگ ارزان برای داخل منزل شما اغلب به منزله یک سود نیست. در حالی در ابتدا ممکن است برچسب قیمت عالی بنظر برسد، ولی دو هزینه بزرگ پنهان وجود دارد که پس انداز اولیه را نابود می کند. اگر در مورد انواع مختلف رنگ خانه ها کنجکاو هستید و اینکه کدام بهترین است، در اینجا نگاهی به آنچه که با رنگ خانه با کیفیت پایین و با کیفیت بالا دریافت می کنید، انداخته شده است:

رنگ با کیفیت ، نیاز کمتر
همینطور، شما در فروشگاه رنگ یا فروشگاه ابزارآلات نشسته اید، در حالی که به گزینه های مختلف رنگ و مقایسه قیمت ها نگاه می کنید. اما در اینجا نکته ای جالب توجه است: چیزی با ارزش تر از برچسب قیمت رنگ وجود دارد. شما با انتخاب یک نوع رنگ دیگر می توانید چند دلار ذخیره کنید، اما آیا رنگ ارزان تر به دو یا سه لایه پوشش برای خوب جلوه کردن به اندازه گزینه گران تر، نیاز دارد؟ به وضوح می بینید که دیگر نمی توانید سودی به دست بیاورید.
امروزه شما می توانید رنگ های فراوانی پیدا کنید که خود را به عنوان رنگ های تک پوششی معرفی می کنند. اطمینان حاصل کنید که یکی از این گزینه های تک پوشش را انتخاب کرده باشید، حتی اگر کمی گران تر از گزینه های دیگر باشد – شما در دراز مدت پول خود را پس انداز کرده اید.

رنگ با کیفیت دوام بیشتری دارد
نکته دیگری در مورد کیفیت رنگ اینجاست: اغلب دوام طولانی دارد. اگر شما از یک طرف رنگی کمی ارزان تر را انتخاب کنید که طول عمر آن سه سال است و از طرف دیگر رنگی کمی گران تر که طول عمر آن پنج سال است، آیا هنوز هم دنبال کسب سود هستید؟ به احتمال زیاد نه. با سوال کردن از یک متخصص در فروشگاه رنگ یا ابزارآلات درباره کیفیت های خاص رنگ هایی که مد نظر دارید، مطمئن شوید. ممکن است شما یکی را پیدا کنید که بسیار با دوام تر از انواع دیگر شناخته شده باشد، که باعث صرفه جویی بیشتری در جریان کار می شود. همیشه قبل از سرمایه گذاری، کل هزینه رنگ را برآورد کنید.

با ارزش را پیدا کن
هدف شما این است: بهترین رنگ داخلی را در ازای پول خود دریافت کنید. هنگامی که به بالاترین حد رنگ ها نگاه می کنید، اغلب برای مد روز و طرحی منحصر به فرد، رنگ آمیزی می کنید – نه برای دوام یا قابلیت تک پوشش. یک نکته وجود دارد در اینکه که بازدهی کاهش می یابد، شما می خواهید که رنگ مناسب برای خودتان در نقاشی پیدا کنید که دوام مورد نیاز را فراهم کند و برای بهتر جلوه کردن نیاز به یک تک پوشش داشته باشد.

منبع:

مترجم: زهره همتی

تهیه و تنظیم: تولید محتوای سایت نقاشی ساختمان

رنگ نمای ساختمان - اجرای انواع رنگ نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان – اجرای انواع رنگ نمای ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com