بازسازی ساختمان

پیشنهاد رنگ های هتلی با تجربه داتیک عمران

این روزها گردشگری و صنعت هتلداری، مدرن ترین خدمات را جهت رفاه و رضایت مشتریان خود بکار می گیرند تا در این زمینه موفق عمل کنند و به رتبه های برتر گردشگری و هتلداری برسند. اجرای رنگ مناسب در دکوراسیون، اتاق ها و بخش های مختلف هتل می توانند نقش به سزایی را در موفقیت اهداف سازمانی هتل ها داشته باشند. داتیک عمران در این مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

رنگ هتل

تفاوت رنگ های هتل در مناطق مختلف جغرافیایی

گردشگری و سفر فقط مختص افراد ثروتمند نیست، این روزها افراد زیادی برای تعطیلات آخر هفته خود زمانی را صرف گردش، تفریح و بازدید از شهرهای توریستی کنند. در این بین هتل ها میزبان مسافران فصلی منطقه خود هستند و باید بهترین خدمات را در شأن مشتریان و مسافران ارائه نماید. در این زمینه می توانیم نمونه رنگ های سایف با بهترین عملکرد به شما عزیزان معرفی نماییم که خدماتی بی نظیر به هتلداران مناطق مختلف جغرافیایی ارائه می نماید.

رنگ های هتلی در مناطق سرد سیر

ابتدا از شهرها و مناطق توریستی که در موقعیت جغرافیایی سرد آب و هوایی قرار دارند شروع می کنیم و توضیحات لازم را خدمتتان عرض خواهیم کرد. رنگ در هتل های مناطق سردسیر و کوهستانی باید روانشناسی شده انتخاب شود و حس های مثبت در مسافران ایجاد نماید. بهترین رنگ پیشنهادی برای هتل های مناطق سردسیر رنگ های گرم است. از رنگ های گرم در ورودی هتل ها حتما استفاده کنید و تصاویر و تابلوهای زیبا و جذاب نیز می تواند به اثر بخشی رنگ ها بیشتر کمک کند. سعی کنید از بکاربردن رنگ های سرد و یا خنثی به صورت تکی جددا خودداری نمایید.

حس ها با آنچه دیده می شود تغییر می کند و دیدن رنگ های گرم انرژی از دسته رفته را در ابتدای ورود به هتل، به مسافران باز خواهد گرداند. در قسمت های مختلف هتل می توانید از ترکیب رنگ های گرم و سرد بصورت متعادل استفاده کنید. دقت داشته باشید تا در نقاشی هتل رنگ گرم بیشتر استفاده شود.

برای نمای این هتل ها از رنگ های مقاوم با پوشش دهی بالا، ضد آب و ضد گرد وغبار، عایق سرما و رنگ های تزئینی و شیک استفاده نمایید. به علت سرمای طبیعی حاکم در منطقه مقاومت رنگ هر میزان بیشتر باشد، طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت. سبک رنگ نمای هتل با رنگ داخلی هتل یکسان باشد و دوگانگی و عدم توازن در استایل برند هتل ایجاد ننماید.

رنگ های هتلی در مناطق گرمسیر

به سراغ مناطق گرمسیر می رویم و سری به هتل های موفق و معتبر منطقه می زنیم. بر خلاف رنگ در هتل های مناطق سردسیر در مناطق گرمسیر حس های آرام بخش و خنک به مسافران بیشتر منتقل می شود. بکارگیری هنرمندانه رنگ های آبی و انواع آن، رنگ سفید و انواع رنگ های استخوانی می تواند صحنه های بی نظیری را در مقابل چشمان مسافران و توریست ها خلق نماید. گاهی هتلداران خلاق طراحی دکوراسیون و نقاشی هتل را به گونه ای انجام می دهند که بازدید از قسمت های مختلف هتل نیز می توانند به عنوان یک پدیده دیدنی در منطقه بحساب آید.

برای رنگ نمای ساختمان در این مناطق از رنگ هایی که در مقابل اشعه UV  خورشید مقاوم هستند و به عنوان پوشش حرارتی و عایق گرما کاربرد دارند استفاده نمایید. در آخر در مناطق کویری و گرمسیر رنگ نمای هتل باید از طول عمر بالایی برخوردار باشد، غبار گریز بوده و در مقابل نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و فرسودگی نشود.

کاربرد رنگ نقاشی ساختمان در معماری هتل

حال با اجرای رنگ های گرم و یا سرد ممکن است قسمت هایی از هتل کوچکتر و یا بزرگتر دیده شود و این اتفاق ممکن است علارغم میل باطنی هتلدار یا مدیریت باشد. می توان با استفاده از ترکیب های متفاوتی از رنگ های سرد و گرم این قائله را ختم به خیر کرد. استثناعا می توان گاهی رنگ سرد یا خنثی را بیشتر استفاده نمود تا بخشی از محیط را بزرگتر، روشن و یا نورگیرتر نشان داد و برای کوچکتر نشان دادن قسمتی از اتاق و یا کوتاه نشان دادن دیوار ها رنگ گرم را استفاده نمود.

نقاشان حرفه ای ساختمان کاربرد رنگ ها را در ساختمان های مختلف بخوبی می دانند و با معماری های مختلف آشنایی دارند و در مواجهه با چنین موضوعی راه حل برایشان بسیار واضح خواهد بود. رنگ ها می توانند قسمت های مختلف هتل را بخوبی از یکدیگر تفکیک کنند و مانند علائم برای مسافران مورد استفاده قرار گیرند. هر بخش رنگ منحصر به خود را دارد و افراد با دیدن رنگ ها متوجه کاربرد مکان مورد نظر خواهند شد(البته در صورتی که حداقل یکبار بخش های عمومی و مختلف هتل را دیده باشند).

نور پردازی و نقاشی هتل

نور پردازی و کاربرد آن در نقاشی هتل

گاهی رنگ ها به تنهایی نمی توانند در راهبرد اهداف موفق شوند و برای رسیدن به سطح مطلوب در دید مخاطب نیازمند مکمل هایی هستند که به آن ها میدان دید و وسعت دهد. در این میان نور ها می توانند به روشن تر شدن، رسمی و غیر رسمی بودن فضا، کلاسیک و مدرن شدن هتل، ایجاد حس آرامش و یا انرژی در مسافران کمک بسزایی کنند. استفاده از نورهای طلایی، سفید، کرمی، آبی، قرمز و سایر رنگ ها بسته به دکوراسیون هتل، سلیقه مدیریت هتل، رنگ های بکار رفته در نقاشی دیوارهای هتل و آب و هوای منطقه انجام می شود. دقت داشته باشید رنگ های گرم و اشتها آور مانند قرمز، نارنجی، زرد، قهوه ای، شکلاتی در رستوران ها کاربرد دارد و استفاده از آن ها به نوع آب و هوا بستگی ندارد. در این زمان روانشناسی رنگ ها بیشتر از سایر کاربرد های رنگ استفاده می شود.

اگر از نورها به عنوان مکمل رنگ در رستوران هتل استفاده می کنید، نورها را به صورت غیر مستقیم و لایت بکار ببرید و حتما با دکوراسیون هماهنگی داشته باشند. استفاده از نورهای سبز، سفید و آبی در رستوران به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای راهروهای هتل هر چه میزان رنگ های سرد و روشن و نور زیاد بیشتر به کاربرده شود، مسافرین با صدای بلند تر با هم صحبت خواهند کرد، که باعث برهم زدن آرامش عمومی خواهد شد. این مجموعه نکات حاصل تجربه های روانشناسی رنگ است که مشاهدات عینی نیز به آن پاسخ مثبت داده اند.

کاربرد رنگ در نقاشی لابی هتل

لابی هتل محل انتظار، قرارهای ملاقات و توقف مسافران برای لحظاتی طولانی یا کوتاه است. بهتر است در نقاشی لابی هتل از رنگ های گرم، لوکس و چشم نواز استفاده کنید. بهتر است لحظاتی که مسافران برای انجام فعالیتی خاص در لابی سپری می کنند، محیطی صمیمی، گرم و خودمانی داشته باشند.

سبک معماری هتل، رنگ دکوراسیون و رنگ بندی کلی در فضای داخلی می توانند عوامل تاثیر گذار در انتخاب این رنگ ها باشند، اگر هتلی دارای معماری، دکوراسیون و رنگ های کلاسیک است، هیچگاه یک نقاش ساختمان اجازه استفاده از رنگ های مورد علاقه خود و یا رنگ پیشنهادی جدید را ندارد، چرا که کلیه مواردی که در بالا گفتیم جزئی از هویت بصری هتل به حساب آمده و این هتل با برند، رنگ ها و استایل خاص خود به همگان شناسانده شده است. در نقاشی لابی هتل، پذیرایی و ورودی هتل هارمونی و هماهنگی رنگ را در همه نوع سبک رعایت نمایید.

کاربرد رنگ در هتل با توجه به فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه

ممکن است به عنوان یک نقاش ساختمان در هر منطقه جغرافیای مشغول به فعالیت باشید. یک نقاش حرفه ای و ماهر ساختمان، بنابر تخصصی که دارد در هر منطقه باید موارد استفاده از رنگ، منفور و یا محبوب بودن رنگ، علاقمندی و تمایل افراد به رنگی خاص، رنگ های مقدس، مثبت، منفی و سایر بازخوردها را به خوبی بداند.

اجرای رنگ در نقاشی هتل توسط داتیک عمران

همانطور که گفته شد، هتل ها دارای سبک های خاصی در ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و نما دارند. تیم حرفه ای نقاشی ساختمان داتیک عمران با کاربرد رنگ ها و روانشناسی رنگ در هر منطقه بخوبی آشنا بوده و بهترین مشاوره ها را در زمینه انتخاب رنگ به هتل های مختلف می دهند. انتخاب رنگ ها با سلایق و احساسات و اهداف سازمانی یک هتل همسویی داشته و کاربرد رنگ های باکیفیت و مرغوب نتیجه کار را دو چندان خواهد کرد. برای مشاوره و اجرای رنگ در هتل، رستوران و سایر سرویس ها خدمات رفاهی و توریستی با ما تماس بگیرید، تا در سریع ترین زمان، بهترین خدمات را با ضمانت ارائه نماییم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نصب کاغذ دیواری با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای طراحی سایت باران

 

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
رنگ آمیزی و نقاشی هتل با رنگ های هتلی مناسب و توریست پسند
امتیاز
41star1star1star1stargray
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com