بازسازی ساختمان

رنگ نقاشی مخصوص کافه و رستوران ها

تاحالا شده وقتی وارد رستوران و کافه ها شده باشید به رنگ و نقاشی دیوارها دقت کنید؟ رنگ های هیجانی، آرامش بخش، اشتها آور و تنوع رنگ در نقاشی رستوران ها غوغا می کند. مجموعه نکات مهمی در نقاشی رستوران و کافه ها وجود دارد که داتیک عمران در این مقاله به بیان تک تک آن ها با بیان جزئیات خواهد پرداخت.

رنگ مخصوص کافه و رستوران

استفاده از رنگ های قابل شستشو در نقاشی رستوران ها

اولین و مهم ترین آپشنی که رنگ های مخصوص رستوران ها باید داشته باشند، قابلیت شستشو و نظافت است. دیوارها بهتر است با رنگ های روغنی و رنگ های اکریلیک، در انواع مختلف که آب پایه هستند نقاشی شوند. با این حال آلودگی های سطوح به راحتی پاک می شود بدون اینکه به رنگ دیوار آسیبی وارد شود.استفاده از رنگ های پلاستیک به دلیل نوع رزینی که در آن بکار رفته است به هیچ وجه توصیه نمی شود، به همین علت رنگ پلاستیک در نمونه رنگ های قابل شستشو قرار نمی گیرد.

استفاده از رنگ های بدون بو در نقاشی رستوران

حتما با خود فکر می کنید کدام دسته رنگ ها فاقد بو هستند و استفاده از رنگی که قابلیت شستشو و عدم بوی نامطبوع را داشته باشد چه نوع رنگی است؟ مزیت استفاده از رنگ های روغنی و اکریلیک در نقاشی رستوران بخاطر قابلیت شستشوی آن هاست، اما رنگ های روغنی به علت حلال تینری که دارای ترکیباتی مضر برای سلامت انسان و محیط زیست است، در حین خشک شدن با هوای محیط واکنش می دهند و از رنگ خارج شده، این پروسه می تواند در تمام دوره طول عمر رنگ اتفاق بیفتند که اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

جای نگرانی نیست، اگر دغدغه شستشو و نظافت رستوران را همچنان در سر دارید می توانید بجای استفاده از رنگ های روغنی از رنگ فوق العاده ی اکریلیک که آب پایه است استفاده نمایید. این رنگ محبوب و بی نظیر خدمت بزرگی به نقاشان ساختمان و افرادی که خواهان رنگ همه فن حریف هستند کرده است.

از مزایای رنگ اکریلیک:

قابلیت شستشو، عدم بوی نامطبوع، سرعت اجرا و خشک شدن بسیار بالاست و با غلطک به راحتی اجرا می شود. با این حال هر بار دیوارهای رستوران و کافه دچار آلودگی، جرم و یا نفوذ چربی شوند به راحتی می توانید آن را بشویید بدون اینکه دردسر خرابی رنگ را در پی آن داشته باشید. گاهی بازرسان بهداشت و محیط، به رستوران ها و کافه ها جهت اطمینان رعایت اصول و نکات بهداشتی سرکشی می کنند. کف، سقف و دیوارهای آشپزخانه، سلف و محل پذیرایی همیشه در لیست بررسی موارد بهداشتی بازرسی رستوران ها قرار دارد. پس به جرات می توان گفت از این جهت رنگ اکریلیک انتخابی شایسته ای برای استفاده در رستوران ها می باشد و از لحاظ بهداشتی نیز ممانعتی ندارد.

قیمت اجرای رنگ های اکریلیک در رستوران

در یک نگاه رنگ اکریلیک نه تنها در مرحله خرید بلکه در زمان اجرا نیز برایتان هزینه ی زیادی در بر نخواهد داشت. اما در مصارف مختلف بسته به ابعاد سالن های پذیرایی، اتاق ها و سایر بخش های یک رستوران که متراژهای بالایی ممکن است داشته باشد قیمت متفاوت خواهد بود. اما باز هم در مقایسه با خدمات و کارآمدی که از رنگ اکریلیک دریافت می کنید هزینه ی کمی را متقبل خواهید شد.

رنگ مخصوص کافه و رستوران

نقاشی رستوران به همراه کاغذ دیواری

گاهی می توان با استفاده از کاغذ دیواری، محیطی کلاسیک، لوکس، مدرن و یا فانتزی در رستوران به وجود آورد. با توجه به نوع بافت، طرح و نوع کاغذ دیواری می توان سبکی در راستای استایل اصلی رستوران و چشم انداز زیبا و جذابی را در فضای رستوران به وجود آورید. با این نوع نقاشی رستورانی و طراحی می توان ارائه خدمات را با میزبانی و پذیرایی دلچسب تری به مشتریان داد. توصیه می کنیم برای مصارف رستورانی از انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو استفاده نمایید.

همینطور که از اسمش پیداست این نوع کاغذ دیواری قابلیت شستشو داشته اما دارای درجه های متفاوت مقاومت در مقابل شستشو هستند. استفاده از این نمونه کاغذ دیواری، هیچ جای نگرانی برای رستوران داران و کافه سراها نخواهد داشت، چرا که جرم و آلودگی ها به آسانی قابل شستشو و نظافت خواهند بود.

انواع کاغذ دیواری مخصوص رستوران و کافه

پوشش وینیلی در این نوع کاغذ دیواری، آن را نسبت به سایر کاغذ دیواری ها خاص کرده است. مقاومت این نوع کاغذ دیواری در مقابل آب به انواع شستشو زیاد، متوسط و کم تقسیم می شود. قیمت کاغذ دیواری های وینیلی از 40 یا 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان در انواع طرح، رنگ، نقش و بافت های مختلف در بازار یافت می شود. از طرفی نگران رنگ و نقاشی رستوران خود نباشید، انواع رنگ و طرح کاغذ دیواری را می توان تهیه نمود و با دکوراسیون و نقاشی رستوران هماهنگ نمود.

استفاده از نقاشی و طرح های خاص برای رنگ آمیزی رستوران

مواردی که تا اینجا با شما در میان گذاشتیم بهترین گزینه های نقاشی رستوران بودند اما گزینه خاص و نادری را می خواهیم با شما مطرح کنیم، اگر نقاش چیره دست ساختمان هستید و در کار طراحی مهارت دارید به شما طراحی های دودل، نقاشی های مینیاتوری، خطاطی، ایجاد طرح هایی به سبک کوبیسم، انتزاعی، رئالیسم و سایر سبک های نقاشی را پیشنهاد می کنیم.

خب حتما جای سوال پیش خواهد آمد، این نوع نقاشی ها چه کاربردی خواهند داشت؟ بجای نصب انواع تابلو با قاب و شکل های مختلف روی دیوار رستوران می توانید اجرای سبک های نقاشی را به رستوران داران پیشنهاد دهید.در نظر بگیرید اگر کافه سنتی است، می توانیدغزل های حافظ، مولانا، سعدی و یا شعرا و عرفای محبوب دیگر را روی دیوارها خطاطی نمود. گاهی می شود با سبک انتزاعی مشتریان را به فکر فرو برد تا درک بهتری از نقاشی انجام شده پیدا کنند و ناخودآگاه به سبک خاص شما جذب خواهند شد و شاید مشتری بعدی شما ایشان باشد. خب امتیازی که در این زمینه رستوران خواهد داشت چیست؟ تا آماده شدن سفارش مشتریان سرگرم دیدن طراحی و نقاشی های دیوار خواهند بود.

بعضی از رستوران ها صرفا جهت پخت و فروش غذا میزبان مشتریان هستند، اما از این مهم غافل هستند که افراد تمایل دارند به محیطی قدم بگذارند که حس های خوب، آرامش بخش و هیجان انگیز را برایشان به همراه داشته باشد. رستوران ها با قشر و سنین مختلف و بدون پیش بینی روبرو هستند، پس باید خود را آماده خدمت گذاری به انواع مشتری با هر رنج سنی و طیف اجتماعی نماید.

رنگ مخصوص کافه و رستوران

استخدام نقاشان ماهر جهت اجرای نقاشی رستوران

قبل از انجام هر کاری، بدانید شما موظف هستید مشتریان را از خود و خدمات ارائه شده، راضی نگهدارید تا اعتبار بیشتری کسب کنید. بعنوان یک نقاش ساختمان به شما پیشنهاد می کنیم برای رستورانی که حاضر است تمام تلاش خود را بکند تا محیط رستوران را برای مشتریان و مراجعین دلچسب تر کند، با وجدان کاری و حرفه ای بهترین مشاوره ها و خدمات را با ضمانت به ایشان ارائه نمایید. اگر مالک رستوران و یا کافه هستید دقت داشته باشید همواره برای انجام کارهای تخصصی و حرفه ای با افراد خبره و با تجربه مشورت و همکاری کنید چرا که اگر متحمل خساراتی شدید عواقب آن متاسفانه برعهده ی شما خواهد بود.

نقاشی رستوران و محیط کاری خود را به افرادی که ضمانت و خدمات پس از فروش می دهند واگذار کنید. شرکت های ارائه خدمات نظافت و نقاشی ساختمان در این راستا خدمات را در قالب ضوابط و توافق های دو طرفه به شما می دهد و تا پایان انجام خدمات نقاشی رستوران خاطرتان از همه امورات محوله جمع خواهد بود. در صورت بروز مشکل و یا تقاضاهای بعدی جهت اجرای رنگ در صورت رضایت، خوب می دانید به کجا مراجعه کنید و یا به سایر دوستان و همکاران استفاده از خدمات شرکت مورد نظر را توصیه خواهید کرد.

رنگ های مناسب نقاشی رستوران؛ رنگ های رستورانی

رنگ های گرم در طیف روشن و تیره برای کافه رستوران ها بیشتر از سایر رنگ های سرد یا خنثی کاربرد دارند. برای اجرای این رنگ ها ببنید در دکوراسیون، صندلی ها، تابلو و سایر لوازم موجود در رستوران از چه رنگ هایی استفاده شده، نسبت به همان رنگ می توانید رنگ مناسب نقاشی رستوران را انتخاب نمایید. رنگ های گرم از آن جهت مورد علاقه رستوران داران است که به باز شدن اشتها و ایجاد هیجان به خوردن بیشتر غذا منجر می شود.

اجرای رنگ و نقاشی رستوران با داتیک عمران

داتیک عمران با نظر به جلب رضایت و کسب اعتبار از طرف مشتریان عزیز، خدمات نقاشی ساختمان را به عهده افراد با تجربه و خبره گذاشته است. قبل از شروع به همکاری توافق و قراردادی ما بین طرفین بسته خواهد شد و نقاشی رستوران شما با ضمانت اجرا می شود. استفاده از بهترین نمونه های رنگ صنعتی، ساختمانی و دکوراتیو از انواع رنگ های تولید داخلی و خارجی از جمله برند های: هاویلوس، هادی، هیراد، صفا شیمی، جوتن، ساندکو و رنگ قدرتمند و بی نظیر سایف استفاده می نماید.

خدمات پس از فروش و مشاوره بصورت 24 ساعت توسط تیم پشتیبانی انجام می گیرد و جهت سفارش و اجرای رنگ به هیچ وجه دغدغه چگونگی اجرا و ضمانت خدمات را نداشته باشید. ما آماده همکاری هستیم تا شما مشتریان گرامی را تا آخرین مرحله ی ارائه خدمات در خواستی همراهی نماییم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نصب کاغذ دیواری با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای طراحی سایت باران

 

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
رنگ آمیزی و نقاشی رستوران و کافه با رنگ های مناسب و مشتری پسند
امتیاز
41star1star1star1stargray
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com