بازسازی ساختمان

کناف یزد و ارائه خدمات ارزان قیمت

دوستداران دکوراسیون های لوکس و نورپردازی های داخلی ساختمان همیشه دنبال بهترین روش های اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت هستند. کناف کاری بهترین گزینه از لحاظ قیمت و کیفیت در اجرا می باشد و با متدهای آلمانی ساخته شده است. گروه کناف یزد در راستای اجرای کناف و طراحی دکوراسیون مفتخر به ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد و امیدواریم در این مقاله با اطلاعات مفیدی که ارائه می شود همراه ما باشید.

اجرای کناف یزد

کناف چیست؟

اگر به معماری گچ و طراحی آن در خانه های قدیمی دقت کرده باشید حتما گچ بری های سقف، دیوار و ستون ها را دیده اید. معماران ساختمان زحمات زیادی را برای ایجاد دکورهای گچی و تزئین سقف و ستون منازل متقبل می شوند. از طرفی پیاده سازی این دکوراسیون پر دردسر برای مشتری کمی هزینه بردار است. اما کناف و انواع آن در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی با طرح های پیش ساخته و آماده، اجرای نمای داخلی ساختمان را آسان کرده اند و هزینه های ایجاد دکوراسیون را پایین آورده اند.

در واقع کناف، صفحات روکش داری هستند که با تنوع و مدل های گوناگون برای تزئین دکور،دیوار، سقف و حتی نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارند. امروزه کناف یکی از مهم ترین مواردی است که در دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای کناف کاری

  1. مهم ترین مزیت کناف استفاده بی دردسر آن نسبت به گچ بری و گچ کاری های زمان بر ساختمان است.
  2. هزینه ی استفاده از گچ و زمانی که برای اجرای آن اختصاص داده می شود بسیار بیشتر از اجرای کناف است. هزینه های گچ کاری شامل: خرید میلگرد، رابیتس کاری، تهیه ابزار گچ بری، سایر کارهای مرتبط با گچ و دکوراسیون و دستمزد معمار و کارگران ساختمان است.
  3. هزینه حمل کناف به علت سبکی و راحتی در جابجایی بسیار مقرون به صرفه بوده ازین رو دستمزد کمتری برای نقل و انتقالات کناف خواهید پرداخت.
  4. تنوع در کناف و قابلیت های ضد حرارت، رطوبت، گرما و غیره در آن قابل تحسین است.
  5. کیفیت اجرا در کناف بسیار بالا بوده و می توان با آن لوکس ترین دکوراسیون ها را اجرا نمود.
  6. کناف بر خلاف گچ بری، سقف ها را کوتاه تر نشان نمی دهد و فضای کافی برای ارتفاع اتاق ها باقی می گذارد.
  7. همراه با پیاده سازی کناف می توان از نور پردازی و جلوه های بی بدیل آن استفاده کرد.

مزایای کناف کاری

کاربرد کناف در معماری و سازه های ساختمانی

از انواع کناف کاری در ساختمان می توان به کناف کاری دیوار کاذب جدا کننده، کناف کاری دیوار کاذب پوششی و کناف کاری سقف کاذب اشاره کرد.

کناف کاری دیوار کاذب

این نوع کناف، برای مجزا ساختن بخش های مختلف ساختمان به کار رفته که از نظر وزن بسیار سبک هستند و با پیچ های مخصوص در محل های مورد نظر نصب می شوند. برای تزئین کناف هایی که در دیوار کاذب استفاده می شود می توانید از کاغذ دیواری و رنگ ساختمانی هم استفاده نمایید. محدودیتی در آراستن و طراحی دکوراسیون پس از اجرای کناف کاری دیوار کاذب نخواهید داشت. قبل از استفاده از رنگ، کاغذ دیواری و غیره حتما با بتونه ناهمواری ها و محل های نصب پیچ و مهره ها را بپوشانید تا سطحی صاف و یکدست داشته باشید.

کناف کاری دیوار کاذب پوششی

در نقاشی ساختمان همواره باید دیوارهای آسیب دیده را بازسازی، جرم و عیوب دیوار را رفع نموده و با سمباده مخصوص، دیوار را صاف و صیقلی کرد تا برای اجرای آستری آماده شود. بعد از اجرای آستری می توان رنگ مورد نظر را روی دیوارها زد. حال در یک چشم برهم زدن، کناف کاری با دیوارهای کاذب به یاریتان خواهند آمد و در سریع ترین زمان دیوارهای قدیمی و آسیب دیده را پوشش می دهد و سطحی نو به سبک مدرن را به شما تحویل خواهد داد.

در این نوع کناف کاری دو نوع؛ بدون سازه و با سازه وجود دارد. در نوع بدون سازه، لایه پیش ساخته با استفاده از خمیر مخصوص به دیوار وصل می شود. در این نوع پوشش هم پس از اجرا محدودیت جهت تزئین و طراحی دیوار کناف کاری شده کاذب نخواهید داشت.

کناف کاری سقف کاذب

این سقف ها را در محیط های اداری، رسمی، ارگان های دولتی و خصوصی و حتی باشگاه های ورزشی حتما دیده اید. علت استفاده از این نوع کناف کم کردن بار و سنگینی سقف و دیوارها می باشد. به طور مثال در هنگام زلزله فشار سقف ها کمتر بوده و در صورت ریزش خسارت کمتری به بار خواهد آورد و یا استفاده از انواع ضد حریق و ضد رطوبت در صورت بروز مشکل در مجموعه، دچار آسیب دیدگی کمتری خواهند شد.

کاربردهای تزئینی کناف در ساختمان

می توان از کناف کاری در حال و پذیرایی، اتاق های نشیمن، آشپزخانه، طراحی اپن، سایر بخش های داخلی و حتی نمای بیرون ساختمان استفاده نمود. همواره برای جذاب و شکیل تر شدن کناف ها از نورپردازی های مخفی در پشت کناف ها استفاده می شود. ایجاد محیطی دلچسب و آرام و مزین به نورهای لایت و گرم در رستوران، کافه، کافی شاپ ها و سایر خدمات عمومی نشان از محبوبیت بی چون و چرای کناف در همه اقشار جامعه است. امروزه کمتر مکانی را می توان یافت که از کناف کاری استفاده نکرده و یا با نام آن آشنایی نداشته باشند.

با این حال استفاده از هر نوع کناف کاری در ساختمان علاوه بر کاهش قیمت و زمان اجرا، در زمان بروز حادثه و یا نیاز به تغییرات دکوراسیون جای هیچ نگرانی برای مشتری نخواهد داشت. به ایشان اطمینان دهید که با کناف کاری سقف و دیوارها می توان هر ساله دکوراسیون جدیدی را در ادارات و حتی منازل مسکونی خود پیاده سازی کرد.

تزیینات ساختمان با کناف

ابزارهای مخصوص کناف کاری ساختمان

برای اجرای نقاشی ساختمان، ساخت و ساز ها، شستشو و هر خدمات مرتبط با ساختمان ابزار مخصوص باید استفاده شود. کناف کاری نیز مانند همه حرفه ها ابزار مخصوص به خود را دارد که چند نمونه را در اینجا نام می بریم. جک بالابر،جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای، دستگاه حمل پنل، گاری حمل پنل، اره چاقویی، پخ زن، گردبر، رنده، دستگاه برش طولی، لیسه استیل، سنباده ماله ای، سنباده دسته دار، ماله استیل، کمچه، کاردک زاویه دار، قیچی، تیغ برش، غلتک سوزنی و سایر ابزار مخصوص کناف کاری.

کناف کاران حرفه ای معمولا همه ابزار را در دسترس خود قرار می دهند و استفاده از هریک بخاطر کاربرد متفاوت در کناف کاریست (بهتر است از یک ابزار استفاده های مختلف نکنید).

گروه معماری کناف یزد

تیم حرفه ای کناف یزد فعالیت خود را از سال 1385 در راستای اجرای سقف های کاذب شروع کرده و طراحی تخصصی کناف را به صورت 2 بعدی و 3 بعدی انجام می دهد. متخصصان ما در تیم کناف یزد همواره برآنند تا اجرای کناف با اصول و استانداردهای خاص خود انجام شود و بتونه و رنگ کناف را به صورت تخصصی انجام دهند.

کلیه خدمات اجرای دیوار و سقف کاذب با کیفیت بالا و ضمانت مادام العمر به هموطنان عزیز در سراسر ایران توسط تیم طراحی دکوراسیون داخلی کناف یزد ارائه می گردد. چرا که رضایت مشتریان گرامی از اهداف سازمانی ما در بلند مدت محسوب می شود. در واقع می خواهیم با ارائه خدمات به سراسر کشور، خانواده بزرگ کناف یزد را شکل دهیم تا نامی آشنا و معتبر برای همگان باشیم.

رزومه کاری کناف یزد

  • سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی

سازمان بازرسی کل استان یزد، سالن شهید مطهری فرماندهی سپاه تیپ الغدیر، بیمارستان پرتو درمانی شهید رمضان زاده، سازمان تاکسی رانی یزد، دانشگاه پیام نور یزد، مجموعه خوابگاه های پردیس، ساختمان اداری معدن چادر ملو، مجتمع تجاری مریم، بانک ملی شعبه ایرانشهر، بانک گردشگری شهر یزد، استخر سرپوشیده شهرستان خاتم در هرات و غیره.

  • مجتمع های مسکونی، مدارس و کارخانجات

مجتمع مسکونی 8 واحدی ماهان، مجتمع مسکونی 13 واحدی صفائیه، مجتمع مسکونی آرتمیس، مدرسه راهنمایی ایثار، مدرسه ابوالفضل، مدرسه تلاش بافق، مدرسه طرح تکریم عقدا، کارخانه شیوا نساجی، صنایع غذایی رشد، ماکارونی رشد و غیره.

  • شرکت ها و کسب و کارهای آزاد

نمایندگی بیمه البرز خجسته، نمایندگی بیمه البرز، کیف و کفش استیل، مزون نگین، لوازم ورزشی گامینو، پیتزا کالج، پیتزا نیوکمپ، کافه رست، کافی شاپ شاد، لاستیک پناهان، صدها منازل مسکونی و ده ها پروزه دیگر از جمله افتخارات ما در ثبت رزومه کناف یزد بوده است.

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای طراحی سایت باران

 

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
مهم ترین مزیت کناف استفاده بی دردسر آن نسبت به گچ بری و گچ کاری های زمان بر ساختمان است.
امتیاز
41star1star1star1stargray
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com