بازسازی ساختمان

کفپوش اپوکسی؛ دریچه ای به دنیای زیبایی

خیلی مهمه پات رو کجا می‌ذاری! زیر پات لغزش شن رو حس می‌کنی یا خنکای آب دریا، زیر پات سفتی صخره‌هایی که برای صعودشون ساعت ها وقت گذاشتی و شده برات خاطره یک صبح جمعه با دوستان رو حس کنی یا نرمی چمن و گیاهی که یک عصر جمعه با دوستان و خانواده روش بساط پهن کردید یا حتی آسمون رو زیر پات حس کنی… حتی خیلی مهمه پات رو کجا می‌ذاری و صدای چی رو می شنوی! صدای پرنده‌هایی که تو آسمونن یا نهنگ‌هایی که زیر آبند.. اره مهمه پات رو کجا بذاری..

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کدوم برات خاطره انگیزه؟ کدوم حس خوبی بهت می‌ده؟ اصلا شده دوست داشته باشی پات رو روی بیکران آبی بذاری یا سرخی، ارغوانی، زرد و… همه این تجربه‌های زیبا رو می‌تونی داشته باشی… کافیه بدونی دلت چی می‌خواد، حست رو کجا جا گذاشتی، چی تو رو می‌بره به روزهای خوش و خاطرات زیبا..

تجربه این ها رو میشه با یک انتخاب درست به زندگی اورد.. یه تجربه با دوام… یک روش جدید در کفپوش منزل و محل کار… هرکجا که شما بخواهید… کف سرویس بهداشتی، سالن و اتاق‌ها… کجا رو دوست داری؟

تعجب نداره این کفپوش با ساختار خاصش این امکان رو به شما می‌ده هرجا که دوست دارید ازش استفاده کنید.

اسم این کفپوش اپوکسی هست.

کفپوش اپوکسی سه بعدی

اپوکسی چیست؟

کمی با ساختار اپوکسی آشنا بشیم. اپوکسی یک مایع یکپارچه از رزین اپوکسی که با ضخامت 0/5 الی 5 میلی‌متر و بیشتر با فام دلخواه، سطح شیشه ای زیبایی رو برای شما ایجاد می‌کنه. ساختار اون از ترکیب رزین اپوکسی و‌ هاردنر پلی آمینی بدست می‌آید. این ساختار پلیمری روکش بعد از اینکه خشک میشه هیچ گونه، کاهش خواص یا ضخامت نخواه داشت. این مقاومت بالاست که به شما اطمینان می‌ده از اون در هر سطحی که دلتون می‌خواهد استفاده کنید… مثلا سطح سوله های کارخانه ای.

از ویژگی‌هاش میشه به: مقاومت شیمیایی بالا به حلال‌ها، اسیدها، بازها و نمک‌ها، عدم جرم پذیری، ضد باکتری، طول عمر بالا اشاره کرد. و همینطور سرعت بالای اجرای کفپوش ایپوکسی، تنوع رنگ و طرح، عایق، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی اون رو به یکی از محبوب‌ترین کفپوش‌ ها تبدیل کرده. باید بدونید روکش اپوکسی به صورت یکپارچه و در رنگ‌های متنوع اجرا میشه.

از ویژگی‌های دیگه‌اش میشه به ان اشاره کرد تا برای شما هم انتخاب آسانتر، کفپوش اپوکسی به هیچ وجه جذب مایعات نداره چه آب چه روغن در اون نفوذ نمی‌کنه. این روکش، سبک و کم حجم هست و هیچ‌گونه گرد و غبار ایجاد نمی‌کنه. راحت شسته میشه و عمر مفید اون حدود 20 سال هست.

اجرای کفپوش اپوکسی

شرکت داتیک عمران با سابقه و تجربه چندین ساله در امر اجرای اپوکسی یکی از پیشروان این صنعت است. کیفیت عالی و اجرای تمیز کفپوش اپوکسی نام این شرکت را در ردیف اول مجریان اپوکسی قرار داده است.

نمونه کار اجرای کفپوش اپوکسی ساده و سه بعدی

شما هم می‌توانید یک رویای زیبا زیر پایتان را با ما تجربه کنید. با ما تماس بگیرید و با مشاوره رایگان ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

نویسنده: رعنا جوادی

تیم تولید محتوا طراحی سایت باران

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
کفپوش اپوکسی با ساختار خاصش این امکان رو به شما می‌ده هرجا که دوست دارید ازش استفاده کنید.
امتیاز
41star1star1star1stargray
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com