بازسازی ساختمان

اجرای حرفه ای کناف در تهران با تجربه داتیک عمران

شاید به فکر ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل یا محل کار خود شده باشید و بخواهید دست به انجام تغییرات بهتر بزنید. بیشتر افراد فکر می کنند فقط با خرید لوازم جدید می توانند دکوراسیون متفاوت داشته باشند. اما می دانید خرید اثاثیه ممکن است چقدر هزینه بردار باشد و شما را تحت فشار مالی قرار دهد و یا خریدی که شاید به آن نیازی نیست متحمل شوید؟ چیزی در مورد کناف کاری شنیده اید و یا اطلاعاتی در این رابطه دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ایده های بهتری با کناف کاری برای تغییر دکوراسیون به شما ارائه دهیم.

اجرای کناف در تهران

اجرای کناف در تهران و کاربردهای آن

کناف این امکان را به شما می دهد که با استفاده از صفحات روکش دار گچی یا انواع متریال به انجام تغییر دکوراسیون داخلی در سریع ترین زمان بپردازید. اجرای کناف در تهران به صورت تخصص و حرفه ای انجام می شود و می توان آن را با تنوع بسیار بالا در سقف و دکور همراه با نورهای دکوراسیون به کار گرفت. پنل هایی که در اجرای کناف در تهران به کار برده می شود در انواع رطوبتی، حرارتی، ساده و غیره ساخته می شود که به عنوان یکی از عناصر مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود.

اجرای کناف در تهران به صرفه تر است یا گچ؟

گچ از جمله قدیمی ترین متریال در صنعت ساختمان سازی است که امروزه در سبک های کلاسیک هم کاربردهای خاص خود را دارد. با این حال در نظر بگیرید کناف با سرعت و دقت بیشتر در کوتاه ترین زمان انجام می شود و تنوع زیادی در محصولات دارد. همچنین نسبت به گچ ارتفاع سقف را کم نمی کند، وزن کمی دارد و البته با قیمتی به مراتب کمتر از گچ، در تهران با به روزترین تکنولوژی های آلمان قابل اجرا است.

  • دوستان زیادی سوال می پرسند گچ هم بسیار کاربردی است و می توان در اجرای فرم و اشکال مختلف از آن استفاده کرد، پس چرا 90 در صد موارد استفاده از کناف پیشنهاد می شود؟

پاسخ:

  1. هنگامی که با گچ سرو کار دارید باید هزینه هایی برای تهیه میلگرد، رابیس کاری، جوشکاری و غیره صرف کنید که قطعا هزینه نهایی تمام شده به مراتب بیشتر از کناف خواهد شد.
  2. نظافت پس از انجام گچ کاری بسیار پر دردسر و خسته کننده است، در حالی که پنل های کناف پیش ساخته هستند و ایجاد آلودگی یا کثیف کاری ندارد.
  3. حمل کناف هزینه کمتری در جابجایی می طلبد و آن هم به علت وزن کم کناف است که به راحتی با تعداد کمی کارگر هم انجام می شود.
  • به طور کلی انتخاب با شماست با وجود این مشخصات کدامیک را انتخاب خواهید کرد؟

 

اجرای کناف در تهران

مزایای اجرای کناف در تهران برای اقشار مختلف

همانطور که میدانید تغییر دکوراسیون داخلی در کلان شهری همچون تهران ممکن است هزینه های سرسام آوری داشته باشد و یا حتی بسیاری از افراد به دلیل سطح قیمت ها از انجام تغییرات داخلی چشم پوشی کنند و مجبور شوند فضای خسته کننده و قدیمی منزل را تحمل نمایند. اجرای کناف در تهران با مناسب ترین قیمت توسط داتیک عمران این امکان را به شما میدهد تا در سریع ترین زمان خانه ای دلچسب و زیبا داشته باشید:

  • دیوار و سقف های کاذب که با کناف کاری ایجاد می شود 10 برابر سبک تر از دیوارهای قدیمی است. سبکی کناف ها باعث می شود تا اجرای آن به راحتی در سریع ترین زمان انجام شود و از طرفی بار اضافه دیوارها و یا سقف را از بین می برد. که امر باعث می شود در حوادث طبیعی مانند زلزله ساکنین کمترین تلفات و آسیب را ببینند.
  • طریقه اتصال پنل های کناف و انعطاف پذیری آن ها به گونه است که نیروی زلزله را کاهش می دهد
  • دیوارهای جدا کننده و سقف های تیغه ای کناف، سازه هایی از جنس فلز گالوانیزه هستند.
  • صفحات روکش دار گچی بر روی این سازه پیچ می شود که قابلیت اجرای رنگ و کاغذ دیواری را هم دارند.

اجرای انواع کناف در تهران

کناف کاری در تهران به هر چهار روش: کناف کاری دیوار کاذب جدا کننده، کناف کاری دیوار کاذب پوششی، کناف کاری سقف کاذب کناف یک پارچه و کناف کاری سقف کاذب کناف به صورت مشبک به طور کاملا حرفه ای بوسیله افراد متخصص و با تجربه در کمترین زمان اجرا می شود که به شرح آن می پردازیم.

اجرای کناف در تهران؛ دیوار کاذب جدا کننده

دیوارهای پوششی به شکل U و C  هستند که می توان با استفاده از آن به پارتیشن بندی فضای داخلی ساختمان پرداخت. دیوارهای کاذب به جنس فولاد هستند که وزن کمی دارند و به صورت پیش ساخته مورد استفاده می گیرند. صفحات روکش دار به وسیله پیچ در محل مورد نظر نصب می شوند و پس از آن درزهای آن با نوار بتونه گرفته می شود. خبر خوش آنکه این دیوارها قابلیت پذیرش انواع رنگ، کاغذ دیواری و حتی کاشی کاری را دارند.

اجرای کناف در تهران؛ دیوار کاذب پوششی

اگر به دنبال بازسازی ساختمان قدیمی و دوست داشتنی خود در تهران هستید و ممکن است در بعضی بخش های ساختمان خرابی به قدری باشد که هزینه زیادی را برای تعمیر بطلبد، نگران نباشید. با استفاده از دیوار کاذب پوششی این نوید را به شما می دهیم که می توانید دیواری حتی بهتر از قبل با نمایی زیباتر داشته باشید. در حالی که از هزینه های غیر معقول بازسازی ساختمان هم خبری نیست. متخصصان کناف در تهران با استفاده از ابزارهای کناف کاری دیوارهای منزل شما را می توانند به دو صورت بدون سازه و با سازه بازسازی کنند.

  • پس از اینکه نصب دیوار و درزگیری آن به طور کامل انجام شد می توانید با اجرای رنگ، کاغذ دیواری یا حتی کاشی بدون هیچ محدودیتی به زیبا سازی هرچه بیشتر منزل خود بپردازید.

اجرای کناف در تهران؛ سقف کاذب کناف یکپارچه

  1. سقف کاذب کناف یکپارچه بهترین جایگزین پیشنهادی برای سقف های کاذب هستند که زیر ساخت آن با استفاده از سازه های فولادی سبک انجام می شود.
  2. در مرحله دوم، صفحات کناف بر روی سازه ها پیچ می شوند و در نهایت درزها با درزگیر و بتونه مخصوص پر می شود. همه مراحل ذکر شده با سرعت استادکاران ماهر به صورت حرفه ای انجام می شود، زمانی را برای خشک شدن کامل کار صرف کنید. در اجرای سقف کاذب کناف یکپارچه، دسترسی به تاسیسات الکتریکی هم به راحتی امکان پذیر است. می توانید به کمک رنگ مورد نظر سقف را با رنگ دکوراسیون ست کنید.

اجرای کناف در تهران؛ سقف کاذب کناف مشبک

برای آماده کردن سقف های مشبک کناف از تایل های گچی و پوشالی استفاده می شود. این نوع تایل قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و محدودیتی برای دسترسی به تاسیسات الکتریکی ایجاد نمی کنند. از جمله ساده ترین و کاربردی ترین کارهای کناف کاری سقف کاذب مشبک به شمار می رود. در ابتدا باید تایل ها توسط آویزهای مخصوص (به صورت زیر سازی به سقف متصل می شوند)به سقف وصل شده، سپس می توان تایل ها را در قسمت های مخصوص روی سقف قرار داد.

بهترین شرکت اجرای کناف در تهران

آخرین مرحله در کناف کاری

آخرین مرحله باید زمانی انجام شود که نصب دیوارها و سقف های کاذب به طور کامل انجام شده باشد.

  1. در این مرحله باید تمامی ناهمواری ها به صورت یکدست درآید تا آماده اجرای رنگ، کاشی و غیره باشد. بتونه کاری در قسمت پیچ و مهره ها باید با مهارت انجام شود تا همه ناهمواری ها حذف شوند.
  2. پس از آن استفاده از ماستیک کناف، توصیه می شود تا زمینه ای مناسب برای به دست آوردن رنگ ایده آل فراهم شود. ماستیک را به ضخامت 1 تا 2 میلی متر روی سطح کناف طی یک مرحله اجرا نمایید.
  3. پس از ماستیک کناف، برای پوشش بهتر کاشی، رنگ و کاغذ دیواری باید آستر را انجام داد تا خروجی به بهترین شکل ممکن خود نمایی کند.

مهم ترین اجزای کناف کاری و کاربرد آن

  • صفحات روکش دار گچی / ضد رطوبت و ضد حریق
  • صفحات مسلح سیمانی / در انواع داخلی و خارجی کاربرد دارد.
  • صفحات گاردکس / ضد حریق، ضد رطوبت و مقاوم در برابر کپک زدگی
  • صفحات آکوستیک / مانع جذب آلودگی شده و به عنوان فیلتر هوا عمل می کند.
  • تایل های گچی و معدنی / برای ایجاد سقف های کاذب
  • تایل های پشم و چوب / بهترین ابزار برای جذب اِکو صدا در سالن های ورزشی، آمفی تئاترها و محیط های اداری
  • مقاطع فولادی سبک – سازه های سپری سقف های مشبک / زیرسازی کناف
  • اندود پاششی ورمی پلاستر / محافظی است جهت دیر سوزی سازه ها (نیم ساعت الی 2 ساعت مقاومت) در صورت بروز حریق
  • مصالح درزگیر / بصورت گچ پوششی، بتونه درزگیر، نوار چسب جدا کننده و درزگیر
  • ادوات اتصالات و متعلقات / رول پلاک، نوار فوم عایق، رنگ، چسب کاشی، ضد رطوبت
  • دریچه دسترسی / برای سهولت در دسترسی به زیر ساخت های الکتریکی کناف استفاده می شود.
  • ابزارهای حمل و برش مورد استفاده در کناف کاری
  • پیچ های اتصال پنل به سازه / پیچ های نوک تیز و سرمته دار
  • پیچ های اتصال سازه به سازه / برای انتخاب این نوع پیچ ضخامت لایه های فلزی تعیین کننده هستند.
  • پیچ‌های اتصال سازه به ساختار کناف / پیچ های نوک تیز
  • نوار درزگیر / افزایش مقاومت در مقابل ترک و خرابی
  • نوار چسب جداکننده / ایجاد مقاومت در کناف جهت جلوگیری از ایجاد ترک بین ساختمان و کناف
  • نوار محافظ گوشه / محافظت از گوشه های دیوار جهت مقاوم سازی و جلوگیری از خرابی
  • بتونه درزگیر / تا ضخامت 10 میلی متر برای درزگیری روکش گچی مورد استفاده قرار می گیرد که در چند مرحله باید اجرا شود.
  • ماستیک / ایجاد سطوح یکنواخت و صاف
  • سقف کاذب (سقف کاذب کناف یک پارچه – سقف کاذب کناف به صورت مشبک)

بهترین قیمت اجرای کناف در تهران

قیمت اجرای کناف در تهران در زمینه ارائه خدمات سقف کاذب، اجرای دیوارهای کاذب و غیره در هر سال متفاوت است. نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت. در سال 1397 بسیاری از خدمات ساختمانی تغییر قیمت دادند که کناف نیز در لیست این خدمات قرار گرفت. در هر صورت می توانید با کارشناسان ما در تیم تخصصی داتیک عمران تماس بگیرید تا بهترین سطح قیمت ها را به صورت توافقی به شما مشتریان عزیز ارائه نمایند.

اجرای کناف

بهترین شرکت اجرای کناف در تهران

شاید نام بردن از بهترین شرکت اجرای کناف در تهران کار ساده ای نباشد، زیرا متخصصان تهرانی در این زمینه با مهارت تمام به کناف کاری مشغولند. الگو ها، موقعیت مکانی، سطح قیمت ها، نوع کناف، کیفیت اجرا همه و همه در انتخاب بهترین شرکت اجرای کناف در تهران سهیم هستند.

ما در تیم داتیک عمران با بهره مندی از استاد کاران با تجربه و حرفه ای نمونه ای از بهترین های کناف کاری را به شما ارائه می دهیم تا هم مقدار قیمت ارائه شده مورد توافق واقع شود و هم کیفیتی بی بدیل از کناف کاری را در سطوح مختلف در سراسر تهران ارائه نماییم.

هدف ما چیزی فراتر از ارائه خدمات و رونق کسب و کار است و آن چیزی نیست جز بزرگ شدن خانواده محبوب داتیک عمران در تهران بزرگ و سراسر ایران.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش اجرای کناف در تهران با شماره های زیر تماس بگیریرد:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

 

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای تیم طراحی سایت باران

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
اجرای کناف در تهران با بهترین کیفیت و قیمت توسط داتیک عمران
امتیاز
41star1star1star1stargray
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com