بازسازی ساختمان

تاثیر رنگ نما بر ساختمان

شاید برای شما هم پیش آمده موقع خرید منزل و یا حتی گذشتن از خیابان و کوچه‌ای با دیدن نمای ساختمان، فقط نمای ساختمان با خود بگویید: «عجب خانه‌ای ایست». شما داخل آن خانه را ندیده‌اید. مهندسی ساخت داخلی خانه جای اتاق‌ها، آشپزخانه  سرویس و… که مهمترین بخش یک خانه است؛ شما فقط نمای یک ساختمان را آن هم با گردنی کج کرده و رو به بالا در یک نمای کج دیده‌اید. این دقیقا همان نکته‌ای است که نمای یک ساختمان را تبدیل به بخش مهمی از ساختمان می‌کند. اسمش رویش است، نمای ساختمان، چیزی مثل ویترین.

رنگ آمیزی نما ساختمان

مهم نیست ساختمانتان را تازه می‌سازید و قصد دارید نمای ان را بزنید یا ساختمانی چند سال ساخت دارید و قصد دارید نمای آن را نوسازی کنید. شما باید به این نکته توجه کنید که نمای ساختمان بخش مهم و شاید اصلی ساختمان شماست و این نماست که اولین قضاوت درباره ساختمان در ذهن بیننده است. باز هم پس این را تاکید می‌کنیم… حواستان به نمای ساختمانتان باشد.

نمای ساختمان می‌تواند سنگ، آجر، رنگ و یا پتینه و… باشد. اینکه شما چه نوع بافتی را انتخاب می‌کنید به سلیقه و صد البته اقلیم محیطی که خانه در آن قرار دارد، بستگی دارد. اگر می‌خواهید در نظر اول ساختمانتان زیبا، به نظر برسد بهتر است بهترین را برای نمای ساختمانتان انتخاب کنید.

بهترین انتخاب چیست؟

قطعا بهترین انتخاب ابتدا برمیگردد به حس درونی شما، اینکه ساختمانی که می‌سازید یا در آن ساکن هستید و قصد دارید دستی به نمای آن بکشید چه حسی به شما می‌دهد.. همه ما سریال خانه سبز را یادمان هست، ساختمانی که نمای آن حس و حال زیبای اعضای خانواده، آرمان‌ها و باورهایشان را به نمایش می‌گذاشت. حسی که با دیدن نمای ساختمان و با بیان شخصیت‌ها به بیننده هم منتقل می‌شد.. حتی می‌توان گفت این نما چیزی فراتر از باور را در بیننده ایجاد می‌کرد و خانواده صباحی یک خانواده واقعی نه یک سریال تلوزیونی به چشم بیننده می‌آمدند. پس حس درونی شما، باور و عشق شما می‌تواند در نمای ساختمان شما هم تاثیر بگذارد… شک نکنید. امتحان کنید.

دومین انگیزه برای انتخاب نمای ساختمان می‌تواند اقلیم محل باشد. بارانی، آفتابی، بیابانی و کوهستانی… چگونه بودن آب و هوا را باید در نظر گرفت تا با انتخاب مصالح خوب و مستحکم مدت زمان عمر مفید نما را بالا برد.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نما، راه حلی ارزان و زیبا

ارزان‌ بودن و ساده بودن اجرا نیز دلایل بعدی است، ارزان بودن به معنی بی‌کیفیت بودن مصالح و ابزار به کار رفته در نمای ساختمان نیست. می توان از رنگ‌های خوب و با کیفیت استفاده کرد ولی قطعا قیمت رنگ از سنگ و… ارزانتر خواهد بود. بنابراین رنگ آمیزی نما راه حلی مقرون به صرفه و شیک می باشد.

اجرای سریع کار به عوامل زیادی بستگی دارد، بجز مصالح، و روش کار قطعا مهارت و تجربه گروهی که کار را به عهده دارند یکی از با اهمیت‌ترین مواردی است که شما باید قبل از بستن قرارداد  انتخاب گروه اجرایی به ان توجه کنید. تجربه و تعداد اجرا در کنار مهارت می‌تواند کار شما را سریعتر پیش ببرد و البته در هزینه‌های شما صرفه جویی کند. زیرا یک گروه حرفه‌ای می‌داند دقیقا به چه چیزهایی نیاز دارد، تخمین نیاز مصالح، زمان لازم، کار خوب و با کیفیت تضمینی می‌شود برای شما که هزینه‌ای مازاد برای مصالح اضافه یا کارگر اضافه و ترمیم کار پس از مدت کوتاهی ندهید.

پس این را فراموش نکنید ارزش دارد که به نمای ساختمانتان اهمیت دهید، که اگر انبوه ساز هستید و قصد فروش دارید حس خوب ایجاد کردن در خریدار در نظر اول تضمینی برای فروش شماست و اگر ساکن خانه هستید نمای خانه اول حس خوب درونی شماست و دوم حس خوبی برای کسانی که خانه شما را می‌بینند و شما را ساکن آن خانه می‌دانند.

رنگ آمیزی کنیتکس

و در آخر بد نیست برای انتخاب یک نمای مناسب مشاوره بگیرید…

داتیک عمران طی ۱۵ سال فعالیت حرفه ای، نقاشی ساختمان را با مرغوب ترین رنگ ها و با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ارائه نموده است و آماده همکاری با تمامی شرکت های دولتی، شخصی و خصوصی جهت اجرای رنگ های ساختمانی می باشد. از داتیک عمران بهترین ها را با ضمانت بخواهید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش رنگ آمیزی با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

 

نویسنده: رعنا جوادی

گروه تولید محتوای طراحی سایت باران

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com