بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی نمای ویلا

رنگ آمیزی ویلا

بهترین رنگ نما برای رنگ آمیزی ویلا

ویلا ها از جمله سازه های زیبا و دوست داشتنی هستند که همیشه مورد توجه مسافران، افراد در حال گذر و مالکان آن بوده است. همه افراد با شنیدن نام ویلا بیاد فضایی دوست داشتنی که با رنگ های شاد و سر زنده نقاشی شده است می افتند. ازین رو بهتر است از رنگ های روشن، پویا و جیغ در رنگ آمیزی ویلا استفاده کنید.

رنگ آمیزی ویلا

دقت داشته باشید ویلای مورد نظر در چه منطقه ای با چه آب و هوایی است و با توجه به ان رنگ مناسب را انتخاب نمایید. بهتر است در اجرای رنگ نما ویلا از استادکاران حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین پیشنهاد های رنگی همراه با اجرای استاندارد به شما ارائه نمایند.

رنگ آمیزی ویلا شامل بخش هایی است که هریک رنگ مخصوص به خود را دارد که بهتر است اصول بکار گیری رنگ در آن ها مورد توجه باشد. بعنوان مثال رنگ چوب پرچین، درب و پنجره های چوبی یا فلزی، استخر، نمای ویلا، رنگ داخل ویلا و غیره نسبت به یکدیگر بسیار متفاوت هستند که نمی توان نقاشی آن را به افراد ناشی سپرد.

چگونه نمای چوبی را رنگ آمیزی کنیم؟

همانطور که می دانید در سطح چوب نا همواری و شیارهایی وجود دارد که باعث زیبایی و جذابیت آن می شود. برای انکه سطوح چوبی رنگ شده با حفظ زیبایی های آن داشته باشید توصیه می کنیم از پوشش های سیلیکونی پایه آب و یا لاک های پایه آب استفاده کنید. در این زمینه شید های رنگی نیز می توانند نقش موثری در زیباسازی چوب داشته باشند.

رنگ آمیزی نمای چوبی

نکته مهم : اگر چوبی که قرار است رنگ شود صاف و بدون برجستگی باشد بهتر است روی آن خطو خش هایی ایجاد کنید تا رنگ را بهتر بپذیرد. اگر چوب خام است و برای اولین بار قرار است رنگ آمیزی شود از زیر کار استفاده کنید . اجازه دهید زیرکار بخوبی خشک شود سپس رنگ نهایی را روی آن اعمال کنید.

فروش با کیفیت ترین رنگ نما ساختمان

فروش رنگ های باکیفیت نما ساختمان در شرکت های معتبر انجام می شود که علاوه بر فروش رنگ اجرای ان را نیز بر عهده می گیرند. رنگ زمانی تضمین شده است که با کیفیت باشد و به درستی انجام شود. افراد حرفه ای انواع رنگ را بخوبی می شناسند و با توجه به شرایط محل مورد نظر بهترین رنگ را به آن اختصاص می دهند. بعنوان مثال برای ساختمان هایی که سطح آن اعوجاج دارد پیشنهاد رنگی، استفاده از رنگ های مات است.

گزینه های بعد از آن می توان به کنیتکس و رنگ های بافت دار اشاره کرد تا سیمان کاری دیوار به خوبی پوشیده شود و سطوح یک دستی را ارائه دهد. برای نقاشی ساختمان رین کالرهای دانه دار نیز زیبایی خاص خود را دارند که پس از اجرا ظاهر زیبا و دلچسبی به نمای ساختمان می دهد.

دقت داشته باشید برای خرید رنگ نما ساختمان از میان رنگ های مقاوم در مقابل اشعه خورشید و شرایط جوی استفاده کنید تا هزینه های صرف شده برای رنگ نما ساختمان به هدر نرود.

رنگ آمیزی نمای ویلا

مناسب ترین قیمت رنگ آمیزی ویلا

قیمت مناسب رنگ نما ساختمان با توجه به متراژ سطوح، نوع و میزان رنگ نما و تعداد نقاشان برآورد می شود. با این وجود نمی توان سقف و کف معینی برای آن تعیین کرد اما منصفانه ترین قیمت را می توان با توافق دو طرف قرار داد پیشنهاد داد تا از نظر اقتصادی برای مشتری مقرون به صرفه تمام شود و حاصل زحمات نقاشان نیز بخوبی پاسخ داده شود.

روش های اجرای رنگ نما ساختمان

  • اجرا با داربست
  • اجرا با کلایمر
  • اجرا با طناب یا راپل

اجرا با داربست روش مرسوم رنگ آمیزی نما ساختمان است که به دلیل استفاده از ابزارهای مختلف کمی نسبت به دو مورد دیگر هزینه بر تر است.

اجرا با کلایمر هزینه ای کمتر نسبت به اجرا با داربست دارد، همچنین سرعت انجام در روش کلایمر بالا است و زمان کمتری صرف می شود.

اجرا با طناب یا راپل برای نقاطی که دسترسی به آن دشوار است بسیار مناسب است. اما هرگز نمی توان از آن به عنوان روش نقاشی ساختمان یاد کرد. زیرا دقت نقاشی و تمرکز نقاش ساختمان با آن کاهش می یابد، تسلط کم است و در نتیجه خروجی کار، مطلوب نخواهد بود.

رنگ آمیزی کنیتکس

گروه داتیک عمران با سالها تجربه در امر نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی نمای ساختمان و بهره گیری از نیروهای مجرب ، آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش رنگ آمیزی نما با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com