بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و سرویس بهداشتی

امروزه توجه به دکوراسیون بازسازی ساختمان سرویس بهداشتی مورد تایید بسیاری از مخاطبان است ، به نحوی که در این زمینه شاهد طرح های بسیار زیبایی هستیم . طراحی سرویس بهداشتی مدرن نیز یکی از سبک هاییست که نسبت به دیگر سبک های معماری، توجه بیشتری از کارفرمایان و طراحان را به خود جلب کرده است .

اگر در انتخاب رنگ و یا استفاده از نوع سرامیک ها و کاشی در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی خود شک پیدا کرده اید ، پیشنهاد ما مشاهده مجموعه ۲۰ مدل طراحی سرویس بهداشتی مدرن است . در این مجموعه سعی شده برترین تصاویری از دکوراسیون سرویس بهداشتی وحمام با رنگ بندی های متفاوت و گوناگون جمع آوری و با کیفیت بسیار مطلوب برای شما کاربران به نمایش گذاشته شود .

اما اگر در چیدمان پذیرایی ال شکل فضای بزرگتری در اختیار دارید و از طرفی دوست دارید همه افراد با یکدیگر در ارتباط گفت و گو باشند باید سبک چیدمان خود را مطابق با شکل آورده شده در زیر طراحی کنید. همانطور که مشخص است اتاق پذیرایی به اتاق غذاخوری راه پیدا می کند و کاملا روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. اما حتی در این پلان باز هم باید از لحاظ بصری فضایی را خلق کنید که هر اتاق محدوده مشخص به خود را داشته باشد. پهن کردن فرش با طرح متفاوت، نصب پارتیشنی کوچک، سیستم نورپردازی متفاوت مثل لوسترهای توپی و مستطیلی، بخوبی می توانند این دو فضا را جدا کرده و مرز مشخصی به آنها بدهند.

در تغییر دکوراسیون این خانه که آخرین بار در سال ۱۹۹۰ میلادی بازسازی شده است کابینت های قدیمی و قهوه ای رنگ تعویض شده و ترکیبی جالب میان رنگ سبز پاستیلی و ملایم و رویه های قهوه ای روشن کابینت ها ایجاد شده است. تغییر اساسی ای که در نشیمن ایجاد شده شامل تعویض کفسازی و استفاده از پارکت می باشد، همچنین مبلمان خانه نیز به طور کامل تعویض شده اند و در انتخاب نوع آن ها سعی شد فرم ساده و رنگی خنثی داشته باشد.

مدل های شبه برنجی شباهت زیادی به مدل های اصلی دارند و از لحاظ زیبایی چیزی کم ندارند اما کیفیت و جلایی که در فلز برنج دیده می شود را به هیچ عنوان در خود ندارند. در شکل زیر مشاهده می کنید که .بغیر از مبلمان، لوسترهای برنجی هم گزینه مناسبی برای سیستم نورپردازی خانه به شمار می روند. بخصوص لوسترهایی که به سبک قدیمی طراحی می شوند بسیار شیک و دلبرانه به چشم خواهند آمد طوریکه مقاوت در برابر خرید آنها بی فایده خواهد بود. این لوسترها هم زمانی که خاموش هستند می درخشند و هم زمانی که روشن می شوند.

کاغذ دیواری مناسب با سن فرزند شما اولین گزینه ای است که می تواند حال و هوای متفاوتی را در درون اتاق بچه ها بوجود آورد. امروزه مدل های متنوعی برای کاغذ دیواری اتاق نوزادان طراحی شده اند که ممکن است تنوع در طرح های کاغذ دیواری بازسازی ساختمان  شما را در انتخاب طرح مناسب و زیبا دچار تردید کند.

والدین می توانند با توجه به رنگ های مورد استفاده در اتاق نوزاد و طرح پرده و روتختی، کاغذ دیواری مناسبی را برای اتاق نوزاد خود انتخاب نمایند.

خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های خوبی برای یکدیگر هستند، بهتر است این رنگ ها را برای سطوح نرم مانند رویه کوسن ها و رومبلی ها استفاده شود. البته رنگ آبی و صورتی ملایم برای اکسسوری ها و لوازم دکوری کوچک هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید برخی از دیوارها را هم به این رنگ در بیاورید، اما باید مراقب باشید که این رنگ ها خاصیتی لطیف دارند و برای سطوح زبر و خشن مناسب نیستند. رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است.

رنگ سرخ، رنگی عمیق و غنی است و به نظر من زیباترین رنگ سال ۲۰۱۶ همین رنگ است. این رنگ به واسطه گرم بودن و پر حرارت بودنش به شما اجازه می دهد تا به راحتی احساسات خود را بروز دهید و در فضا احساس راحتی کنید. این رنگ بیش از آنچه که فکرش را بکنید می تواند صمیمی باشد. گرمای خاص این رنگ شما را هم درگیر خواهد کرد. این رنگ در نور طبیعی درخشش خاصی خواهد داشت، پس باید به نورپردازی فضایی که این رنگ در آن وجود دارد هم توجه کرد.

4- در فضاھای مدرن و مجھز، به طور شخصی از چراغ ھای دست ساز استفاده کنید. بھتر است اﯾن چراغ ھا کاربردی باشند تا تزئینی. استفاده از چراغ ھای توکار برای سقف بسیار مناسب است. انواع چراغ ھای ریلی که بین سقف کاذب و دﯾوار تعبیه می شوند برای این سبک از خانه ھا توصیه می شود. بھتر است برای لامپ ھای ھالوژنی که در دﯾوار و سقف تعبیه می شوند، کلید دﯾمر بگذارﯾد تا نور ھالوژن ھا بازسازی ساختمان قابل تنظیم باشد.

بازسازی ساختمان

ایجاد فضای شاد در اتاق نوزاد بیشتر از اینکه مناسب کودکان باشد برای خود والدین مفید است، زیرا با قدم گذاشتن به چنین فضای شادی، با روحیه و انرژی بیشتری به فرزند خود توجه می کنند.  در شکل زیر یک ترکیب فوق العاده شیک از رنگ زرد و خاکستری را مشاهده می کنید، البته در این بین به میزان خیلی کمی نیز از رنگ سفید در قسمت آرک، پرده و دراور استفاده شده تا فضا متعادل تر شود. در کنار الگوی جالب نقاشی شده روی دیوار، خود تخت نوزاد نیز طراحی بسیار زیبایی دارد و با ستون و چهارچوب بلندش به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شده است.

در اتاق نشیمن خانه‌ای در اسپن کلرادو، بیاسی وظیفه انتخاب فرشی را داشت که قرار بود کنار نقاشی بزرگ و پرطرحی قرار گیرد و بدون تحت‌الشعاع قراردادن تابلوی نقاشی آن را تکمیل کند. فرش کشمیری با بافتی ترکیبی از پشم و ابریشم به صورت راه راه در پس‌زمینه و ابریشم دست‌بافت با طرح‌های دایره‌ای بهترین انتخاب بود. به علت رنگ‌ها و طرح‌های برجسته در نقاشی، او طرحی تکرارشونده برای فرش انتخاب کرد تا طرح بر سایر فضای اتاق حاکم و غالب نشود.دی بیاسی در این باره می‌گوید: فرش نباید عنصری غالب بر اتاق باشد بلکه باید بخشی از طرح کلی بازسازی ساختمان موجود در اتاق و فضا را تشکیل دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com