بازسازی ساختمان

ویژگی های مفید مولتی کالر

مولتی کالر یک رنگ شیک و اسپرت می‌باشد که در فضاهای داخل ساختمان مانند دفاتر کار، محیط‌های فروشگاهی، راه پله‌ها، اتاق‌های خواب و یا حتی سایر محیط‌های منزل به کار می‌رود. بافت‌های سلولی بسیار ریز این رنگ که با انتخاب مشتری در رنگ‌های متنوعی خودنمایی می‌کند فضای تک و خاصی به محیط مورد نظر شما می‌بخشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

رنگ های پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که بسا کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد ناوارد و استفاده شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص در مورد اجرای رنگ پلاستیک یافت می شود. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است و معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف درجه کیفی رنگ مشخص شده است ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید!

رنگ کردن با این نوع بسیار لذت بخش است فقط باید دقت کنید که رنگی را که می خواهید آماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد. در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم یا غلطک نقاشی برروی دیوار به جا می ماند. همچنین در صورت رقیق بودن بیش از حد، برای آنکه اثر رنگ قبلی از اصلا دیده نشود شاید مجبور باشید تا 7 سری سطوح را نقاشی کنید که آن موقع از انجام رنگ آمیزی خود را سرزنش خواهید کرد!

رنگهای مولتی کالر قابل اجرا بر روی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح گچی، بتنی، چوبی، آهنی، پلاستیکی، آلومینیومی، شیشه ای، کاشی و … می باشد . قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاده رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مخلفی از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح دکوراتیو و …) مکانهای پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکانها، پارکینگها و … مکانهای عمومی مثل : بیمارستان ها، دانشگاهها، مدارس، سالنهای فرودگاه و مترو ، استودیو های ضبط و پخش موسیقی ، آمفی تئاترها ، هتل ها ، ادارات ، فروشگاهها ، موزه ها ، و … استفاده می شود.

رنگ پلاستیک باید از لاتکس تهیه شده باشد و قابلیت شستشو و کهنه مرطوب کشیدن داشته باشد ولی از آنجایی که این رنگ کاملا سطحی فلات و غیر روان تولید می کند مناسب برای شستشو نبوده و اکثر از یک کیفیت پائین تر این رنگ استفاده می شود که به نیمه پلاستیک معروف هست

ولی در کل این رنگ بیشتر مناسب سقفها بوده و برای مکانهایی که از دسترس دور است مناسب می باشد و در کیفیت استاندارد ، نیمه پلاستیک درجه یک ، نیمه پلاستیک درجه ۲ و متاسفانه این نیمه پلاستیک ها تا درجه ۲۰ هم ادامه داره . روی همین اصل در قیمت گذاری ها کار مرغوب با نیمه پلاستیک درجه یک مد نظر می باشد و حتما از نوع رنگی که خریداری یا اجرا می کنید مطمئن شوید که کیفیت مطلوب را دارا باشد .در ادامه مطلب به قیمت خدمات رنگ آمیزی پلاستیک توجه فرمایید.

ویژگی‌های نقاشی با رنگ مولتی کالر ا‌ست:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.

ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.

کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.

رنگ پلاستیک (طبق عرفی که معمول شده نقاشان و کارفرمایان رنگ نیم پلاستیک را رنگ پلاستیک می نامند وکارفرمائی که قصد سفارش اجرای رنگ پلاستیک داشته باشد سفارش رنگ پلاستیک قابل شستشو میدهد) هم مانند رنگ روغنی سازگاری بالائی نسبت به اجرا بوسیله غلطک دارد.

رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد و رنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد.

رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی که سطح کار ناصاف و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) باید سطح کار روغن الف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود./ قیمت نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com