بازسازی ساختمان

عیب های مولتی کالر

اصلی ترین عیب رنگ مولتی کالر زمانی نمایان می شود که شما قصد دارید از اجرای رنگ روغنی یا اجرای رنگ آکرولیک بر روی آن استفاده کنید. خوب در این حالت برای سطوح پر از خلل و فرخ و ناصاف رنگ مولتی کالر باید چه کار کرد؟!!

نتیجه استفاده از رنگ مولتی کالـر قیمت نقاشی ساختمان گرانتر در دفعات بعد خواهد بود در واقع با استفاده از رنگ مولتی کالـر دیوار خود را یکبار مصرف کرده اید !! برای صاف کردن سطوح رنگ مولتی کالر بایستی از تکنیک بتونه یکسره استفاده نمود که نیاز به استفاده از استاد کاران زبده خواهد بود و در صورت اجرا توسط افراد سود جو دیوارهای کاملا معیوب نسیب شما خواهد شد و این موجب افزایش هزینه رنگ آمیزی مجدد برای شما خواهد شد . از دیگر معایب رنگ نقاشی ساختمان با مولتی کالر پوسته کردن و جدا شدن از سطوح است که با توجه به شرایط محیط رخ می دهد .

نقاشی ساختمان با مولتی کالر

هدف اصلی ما در دیوار دیزاین آگاهی و آشنایی شما مشتریان عزیز و خلق ارزش برای شما سروران گرامی می باشد . ما در طول نوشتن مقالات و دادن مشاوره تلفنی و اجرای کار همواره رعایت اخلاق و احترام به مشتری را مدنظر قرار می دهیم. رنگ های مولتی کالـر در نقاشی ساختمان قابل اجرا روی سطوح مختلفی از قبیل : سطوح گچی، بتونی، فلزی، پلاستیکی، شیسه ای و کاشی می باشد. چسبندگی بالای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد که در مکان های مختلفی مانند منازل، ادارات، مدارس، بیمارستان ها و سایر مکان ها استفاده شود.

از جمله شرکت های داخلی تولید کننده رنگ نقاشی ساختمان با مولتی کالر می توان به شرکت های اطلس، پارس، پارسه، و آریا اشاره کرد.برای اجرای مولتـی کالر ابتدا باید سطوح زیر کار خشک و تمیز باشد. همچنین برای اجرا روی سطوح فلزی، باید زنگ زدگی و ضایعات فلزی به طور کامل پاک شود و در نهایت مولتـی کالر توسط دستگاه مخصوص (آدمک) با اسپری کردن اجرا شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com