بازسازی ساختمان

نکات خرید مولتی کالر

نکات مهم خرید رنگ مولتی کالر چیست؟
در هنگام خرید مولتی کالر رنگ به نکات زیر توجه فرمایید:

انتخاب رنگ بستگی به علاقه خود شخص دارد که از روی کاتالوگ انجام می‌شود. هر رنگ کد خاص مربوط به خود را داراست که با اشاره به آن کد رنگ تهیه می‌شود.
رنگ‌ مولتی کالر عاری از سرب و کلیه حلال ها و مواد آلکیدی مضر بوده و کاملاً بدون بو می‌باشد و در عرض یک ساعت به صورت سطحی خشک شده و زمان خشک شدن کامل آن ۲۴ ساعت است. رنگ مولتی کالر چیست؟
مقدار پوشش دهی اسمی آن در صورت اجرای صحیح ۵/۵ متر به ازای هر لیتر است.
برندهای معروف رنگ مولتی کالر: رنگ مولتی کالر اطلس، پارس، پارسه، رونق، آریا
شرایط حمل و نگهداری کارگاهی رنگ نقاشی ساختمان با مولتی کالر چیست؟
رنگ مولتی کالر در محیط خشک و خنک نگهداری شده و از یخ‌زدگی و گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.

نقاشی ساختمان با مولتی کالر

قابلیت چسبندگی فوق‌العاده رنگ مولتی کالر این امکان را فراهم می‌کند تا در فضاهای متفاوت از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح دکوراتیو)، مکان‌های پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها، مکان‌های عمومی مثل بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس استفاده شود. رنگ مولتی کالر چیست؟.

شناسایی نقاشی ساختمان با مولتی کالر
رنگ های مولتی کالر به صورت کد شناخته میشود که از کد ۲۰ تا ۴۴ در بازار موجود می باشد. البته در این رابطه می توانید با کارشناسان ما از طرق شماره تلفن ها ی ما و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. در مورد قیمت رنگ مولتی کالر نیز می توانید به صفحه قیمت نقاشی ساختمان مراجعه فرمایید. امیدواریم در این مقاله به این سوال که رنگ مولتی کالر چیست؟ پاسخ مناسب داده باشیم. خانه رنگ ارایه دهنده بهترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران و شهرستان ها در خدمت شهروندان گرامیست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com