بازسازی ساختمان

مشخصات فنی مولتی کالر

 بافت ویژه این رنگ مولتی کالر و مات و کم جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار  را در خود محو می‌کند. همچنین آنتی استاتیک است و ذرات معلق در هوا و دوده‌ها را به خود جلب نمی‌کند.

رنگ‌های مولتی کالر در برابر رنگ‌بری اشعه ماوراء بنفش مقاومند و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس زیر آنها به سطوح مجاور وجود دارد. این نوع رنگ معمولاً با استفاده از رنگ‌های روغنی تهیه شده و دارای افکت‌های ریز مانند پتینه (ذره‌های ریز یک یا چند رنگ) می‌باشد. این رنگ‌ها دو نوع می‌باشند./ نقاشی ساختمان

رنگ‌های مولتی کالـر و مولتی اسپک (Multispec): رنگ مولتـی کالر باید با پمپ مخصوص اجرا گردد که به خاطر گرانی این پمپ کمتر از این روش استفاده می‌شود. رنگ‌های مولتـی کالر شامل لایه‌های رنگ هستند که با پمپ‌های معمولی این لایه‌ها به خوبی پاشش نمی‌شوند و از کیفیت کار کاسته می‌شود. رنگ‌های مولتی اسپک هم با رولر و غلطک و قلم مو قابلیت اجرایی دارند و بیشتر برای مصارف نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شوند که در ایران فعلاً تولید نمی‌شود. رنگ‌های مولتی کالر نوع خاصی از رنگ‌های دکوراتیو داخل ساختمان می‌باشد که صد در صد مطابق با استانداردهای BS تولید می‌شود. مولتی کالر قابلیت شستشوی 100% ندارد ولی در مقابل نفوذ آب مقاوم است. به طور کلی به عنوان رنگ قابل شستشو استفاده نمی‌شود./ بازسازی ساختمان

مولتی کالر

اصطلاحات بازار و نکات مهم خرید در نقاشی ساختمان با مولتی کالـر
انتخاب رنگ بستگی به علاقه خود شخص دارد که از روی کاتالوگ انجام  می‌شود. هر رنگ کد خاص مربوط به خود را داراست که با اشاره به آن کد رنگ تهیه می‌شود.

رنگ‌های مولتـی کالر عاری از سرب و کلیه حلالها و مواد آلکیدی مضر بوده و کاملاً بدون بو می‌باشد و در عرض یک ساعت به صورت سطحی خشک شده و زمان خشک شدن کامل آن 24 ساعت است.

مقدار پوشش دهی اسمی آن در صورت اجرای صحیح 5/5 متر به ازای هر لیتر است.

برندهای معروف رنگ نقاشی ساختمان با  مولتی کالر : رنگ مولتـی کالر اطلس، پارس، پارسه، رونق، آریا و

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com