بازسازی ساختمان

رنگ های مولتی کالر برای پارکینگ

این نوع رنگ مولتی کالر معمولا با استفاده از رنگ های روغنی تهیه شده و دارای افکت های ریز مانند پتینه (ذره های بسیار ریز یک یا چند رنگ دیگر ) می باشد و مشخصاتی مانند رنگ روغنی دارد . رنگ مولتی کالر رنگ جدیدی است که دویا سه رنگ با هم اسپری می شود . از لحاظ بهداشتی رنگ سالمی است چون قدرت تنفس دارند و اگر خوب و اصولی اجرا شود خیلی مقاوم می باشد . رنگهای مولتی رنگهای مدرن و دکوراتیو می باشند در طرحهای متنوع و ترکیبی از چندین رنگ در کنار یکدیگر که تحول جالبی در دکوراسیون و نقاشی منازل و دفاتر کار ایجاد کرده است این رنگها دو نوع می باشند رنگهای مولتی کالر multicolor و مولتی اسپکت multispect . رنگ ای مولتی کالر نوع خاصی از رنگهای دکوراتیو داخل ساختمان می باشد که با بهره گیری از فن اوری های مدرن و نظارت بر کیفیت و صد در صد مطابق با استاندارد های BS تولید می شود . رنگها آنتی استاتیک بوده ( گرد و غیار معلق در هوا را جذب نمیکند) و پس از گذشت زمان در اطراف قابها و تابلو ها اثری به جای نخواهد گذاشت همچنین حرارت شوفاژ و دوده ناشی از آن اثر بسیار کمی بر روی رنگ خواهد گذاشت.

بافت رنگ های نقاشی ساختمان با مولتی کالر مات بوده و تمامی اشکالات سطح زیر کار را می پوشاند و همین طور ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. به همین دلیل برای همه سطوح گچی ، سنگ ، شیشه ای ، چوب ، آلومینیوم ، بتون ، پلاستیک ، کاشی و … و همچنین همه محیط ها حتی راه پله ها و پارکینگ مناسب می باشد .

مولتی کالر

اجرای رنگ روغنی : در این نوع رنگ‌ها ، رنگ دانه را در یک روغن خشک شونده که استر گلیسیرین با اسیدهای چرب نظیر اسیدهای اولیک و یا لینولنیک می باشد حل می کنند.کی از اجزای رنگ‌های روغنی است که در حقیقت نقش کاتالیزور در تسریع اکسیداسیون و خشک شدن رنگ ها را دارد و معمولا مخلوطی از اکسید های سرب ، منگنز و کبالت در ( روغن بزرک )بصورت استر مصرف می شود.در گذشته برای مات کردن رنگهای روغنی براق،مقداری مل الک شده داخل آن ریخته و آن را خوب مخلوط می‌کردند که اینکار علاوه بر زبری رنگ باعث گرانروی آن می‌شد.

اجرای رنگ پلاستیک : رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) میباشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس می باشد و در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه می شود. حسن رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان این است که  فاقد بو وسرعت خشک شدن بالائی دارد.پرمصرف ترین رنگ در این نوع: نیم پلاستیک میباشد که رنگ نیم پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) وهزینه پائینتر وسرعت اجرای بالاترونداشتن بو وشیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود.رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد ورنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا وشکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد./ قیمت نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com