بازسازی ساختمان

زمان اجرای مولتی کالر

با توجه به اجرای مولتی کالر توسط دستگاه بر سطوح آماده تا روزی ۱۵۰ متر مربع قابل اجراست. معمولاً به صورت یک یا دو نفره اجرا می‌شود.

۱-۲-۷. دستگاه‌های مورد نیاز برای اجرا:
برای اجرای رنگ مولتی کالر اسپری گان‌های مخصوصی وجود دارد (آدمک) که گالن این رنگ مستقیماً درون دیگ این نوع اسپری‌گان قرار می‌گیرد و بر روی سطوح مورد نظر اسپری می‌شود. البته نقاشان با تجربه به وسیله تغییراتی در پیستوله‌های معمولی مولتی کالر را اسپری می‌کنند که البته این کار توصیه نمی‌شود.

۱-۲-۸. هزینه‌ها:
هزینه اجرا بطور متوسط بین ۶۰/۰۰۰ تا ۷۰/۰۰۰ ریال با زیر کار پلاستیک یا آکریلیک می‌باشد. در صورتی که از زیر کار روغنی یا مخصوص خود نقاشی ساختمان با مولتی کالر باشد ۸۵/۰۰۰ ریال می‌باشد.

۱-۲-۹. شرایط جوی مناسب:
با توجه به اینکه در داخل ساختمان اجرا می‌گردد، در صورتی که ساختمان دارای سیستم گرمایشی باشد، در هر شرایط جوی قابل اجراست ولی بطور کلی عملیات نقاشی باید بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد انجام شود.

مولتی کالر

۱-۲-۱۰. شرایط نگهداری پس از اجرا:
تا زمانی که رنگ تازه است از انجام عملیاتی که باعث ایجاد گرد و غبار گردد خودداری شود. همچنین باید از خراشیدن، ضربه زدن و کثیف کردن محل‌های نقاشی شده خودداری شود./ بازسازی ساختمان

۱-۲-۱۱. توالی اجرا:
بهترین زمان برای اجرای نقاشی ساختمان پس از اتمام کلیه عملیات ساختمانی می‌باشد ولی در صورتی که کابینت نصب نشده است بهتر است، قبل از نصب کابینت ‌باشد.

۱-۲-۱۲. کنترل کیفی و فاکتورهای تعیین کننده:
۱-۲-۱۲-۱. اجرای صحیح:
– رنگ مولتی کالر از برندهای معروف تهیه شده باشد.

– زیرسازی آن با رنگ روغنی، پلاستیک و یا … به طور اصولی صورت گرفته باشد.

– سطح نهایی فاقد هرگونه موج، پوسته شدن، فرورفتگی و یا ایراد دیگری باشد.

– بوسیله دستگاه مخصوص اجرا شود.

برای اجرای رنگ مولتی کالر اسپری گان‌های مخصوصی وجود دارد (آدمک) که گالن این رنگ مستقیماً درون دیگ این نوع اسپری قرار می‌گیرد و بر روی سطوح مورد نظر اسپری می‌شود. البته نقاشان با تجربه به وسیله تغییراتی در پیستوله‌های معمولی مولتی کالر را اسپری می‌کنند که البته این کار توصیه نمی‌شود. نقاشی ساختمان با مولتی کالر قابل اجرا با قلم و نقاشی ساختمان با غلطک و … نیست. نوع استاندارد اجرای مولتی کالر شباهت زیادی به رنگ روغنی دارد. به این ترتیب که باید سطح گچی مثل اجرای رنگ روغنی ، روغن الیف و بتونه کامل شود و دو دست رنگ روغنی اجرا شود و سپس رنگ مولتی کالر بر روی زیرسازی روغنی اجرا شود. البته در نوع ارزانتر اجرا می‌توان زیر کار را اجرای رنگ پلاستیک زد و سپس مولتی کالر را اجرا نمود. همچنین می‌توان از زیر سازی رنگ آکریلیک نیز استفاده کرد. برای اجرا بر روی دیوار رعایت فاصله ۳۰ سانتیمتر از دیوار الزامی است و بایستی اجرا بصورت عمودی و افقی باشد و همچنین مچ دست ثابت نگه داشته و میزان فشار باد دستگاه مولتی کالر به روی ۳ باشد./ قیمت نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com