بازسازی ساختمان

اگر شما در محیطی که زندگی می کنید راحتید، اما خانه ی شما به اندازه کافی مناسب نیازهای شما نیست یا نیاز به یک تغییر اساسی دارد، می توانید به جای تعویض، آن را بازسازی مجدد کنید. مردم اغلب به فکر ساخت یک خانه ی جدید برای رفاه و راحتی خانواده خود می افتند یا پدر و مادران ترجیح می دهند اتاقهایی را برای فضای کافی و راحتی فرزندان با هزینه های کمتر اضافه کنند.
به دلیل دسترسی محدود به زمینهای برای ساخت در مناطق شهری و همچنین حومه های اطراف، این روزها یک امکان بهتر برای مردم به منظور تخریب و بازسازی مجدد خانه ها وجود دارد. معمولا این شیوه از نوسازی یک خانه ی قدیمی بزرگ تاثیرگذارتر است. شما و خانواده تان می توانید در محل خودتان با تمام امکانات، مدارس و روابط دوستانه ای که دارید بمانید. فرآیند بازسازی مجدد می تواند حتی برای کسانی که سروکاری با شورا و معمار نداشته اند پیش بیاید. این یک راهنمای گام به گام است برای ابهاماتی که ممکن است برای شما پیش بیاید.
1- تحقیق و جستجوی مقدماتی
شما باید قبل از اینکه با یک معمار صحبت کنید، ایده هایی درباره ساختمان خود داشته باشید. سند مالکیت را بررسی کنید، اگر قوانین و مسائلی برای ساختمان شما وجود دارد با شهرداری و شورا مشورت کنید. مقررات ساختمان ممکن است از زمانی که خانه اصلی ساخته شده تغییر کرده باشد. اگر شما به فکر فروش خانه بعد از بازسازی هستید، باید با یک مامور دارایی درباره مبلغ فروش مورد نظر و موقعیت و محدوده ساختمان خود، برای اطمینان از قیمتی که تعیین می کنید مشورت کنید.
2- انتخاب کردن طرح خانه
چند معمار برای اینکه چه خانه ای می خواهید و چه مقداری هزینه خواهید کرد استخدام کنید. معماران معمولا بهترین گزینه هستند و شما را در کل فرایند همراهی می کنند. برخی از سازندگان حتی در بازسازی مجدد نیز متخصص هستند. هنگامی که شما تصمیم به انجام کار با یک سازنده را می گیرید، آنها باید کل فرایند را با جزئیات برای شما توضیح دهند، بخصوص وظایف خود در گرفتن جواز و تصویب کل دوره تخریب و ساخت و ساز.
3- سرمایه گذاری، قرارداد اولیه و انتخاب رنگ
شما اولین سپرده و سازنده را یک نسخه از سند و یا هر مدرک مالکیت بنا و قرارداد ساختمان آماده کنید. سپرده اولیه معمولا برای تامین قیمت پایه، تخصیص شروع زیر بنا و در پیشنهاد تبلیغاتی ای که ممکن است در دسترس باشد، است. سپس سازنده یک ارزیابی املاک و بازرسی ساختمان را برای مناسب بودن بنای خود برای پروژه بازسازی مجدد انجام خواهد داد. ارزیابی به پی ساختمان، نمای ساختمان، انحراف و سراشیبی، موقعیت، ارتفاع، عقب نشینی، زهکشی و فاضلاب و تامین برق و غیره توجه خواهد کرد. سازنده با انجام گزارش زمین، برآورد کردن زیربنا، و دیگر موارد مورد نیاز شورا ادامه خواهد داد. در ضمن شما باید به مشاوران طراحی برای انتخاب رنگ ساختمان خود مراجعه کنید. سازنده مناقصه خانه ی جدید که هزینه های مربوط به ساختمان، نقشه اولیه ساختمان، انتخابات متنوع، نما و رنگ انتخابی را به شما ارائه میدهد. پس از امضای مناقصه، تغییرات ساختاری بیشتر مجاز نیست (بدون تحمیل هزینه های گوناگون).
4- امضای قرارداد
سازنده قرارداد خانه ی جدید را برای شما بازبینی می کند که شامل نقشه ساختمان، انتخاب رنگ، تست زمین اولیه و براورد ساختمان می باشد. شما باید این مراحل را برای گرفتن وام و وجه مورد نیاز انجام دهید. هنگامی که شما قرارداد را امضا کردید، سازنده برنامه کارهای ساختمان را به شما ارائه خواهد داد.
5- تخریب کردن
یک شرکت تخریب سازی پیدا کنید. (سازنده ممکن است شما را راهنمایی کند)، یک کپی از مجوز تخریب تهیه کنید و آن را برای سازنده ارسال کنید. برق و گاز را قطع کنید. شرکت به زمان نیاز خواهد داشت تا به درخواست شما رسیدگی کند. بنابراین این مهم است که این کار را در اولویت قرار دهید.
پس از اتمام، سازنده دومین برآورد زمین، نقشه ساختمان، بازنگری مجدد و طراحی نهایی را سفارش می دهد. تغییرات اضافی ممکن است بعد تخریب نیاز شوند بنابراین سازنده نقشه ساخت و ساز شما را نهایی می کند و فقط تسویه ی اصلی هزینه ها را انجام می دهد.
6- شروع ساختمان جدید
هنگامی که کل پرونده شما تصویب می شود، ساخت و ساز با شروع زیر بنا آغاز می شود.

منبع: وبلاگ iBuildNew Australia

مترجم: شیدا پشندی

گروه تولید محتوای نبراس نگاران مانیا

مراحل بازسازی ساختمان

مراحل بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com