بازسازی ساختمان

اجرای پتینه در پردیس

پتینه کاری و نقاشی سقفی

پتینه از جمله پوشش های بسیار زیبا برای ساختمان می باشد و در صورت نیاز به انجام پتینه در پردیس بهتر است این مطلب را از دست ندهید. در مورد خود پتینه باید بگوییم که این نوع پوشش به عنوان یک هنر در اروپای قدیم استفاده می شد و یک نوع هنر کهنه کاری می باشد که امروزه در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از این نوع هنر برای ساختمان استفاده می کند تا با ارائه یک پوشش متفاوت بتوانند زیبایی خانه خود را دو چندان سازند.

در مورد خود پتینه باید بگوییم این نوع پوشش دارای بافت بوده و می تواند برای هر نوع سطحی از جمله دیوار و سقف استفاده بشود. برای اجرای پتینه طرح های مختلفی وجود دارد و این طرح ها نیز هر کدام قیمت متناسب خود را دارند. برای اجرا پتینه نیز می توا از متریال های مختلفی استفاده نمود که هر کدام می تواند هزینه های اجرای پتینه را تا حد زیادی بالا بروند از جمله ورق طلا که امروزه اجرا می گردد. متریال ها برای اجرای پتینه بسیار ضروری نمی باشد و شما می تواند از روش های دیگری چون طرح های دستی با استفاده از رنگ برای طرح دادن به دیوار استفاده کنید.

در صورتی که تمایل به اجرای پتینه در پردیس دارید باید بدانید که طرح های مختلفی برای اجرای پتینه می باشد و طرح های اختصاصی که نیاز به زمان بیشتری برای اجرا را دارند زمان زیادی از استادکار را می گیرند و طبیعتا هزینه اجرای آنها نیز بیشتر می باشد. برای اچرای پتینه نیز اکیپ های مختلفی می باشد که برخی به صورت تکی و برخی نیز به صورت تیمی کار می کنند و همین نیز سبب می شود تا کارها سریعتر پیشود برود البته بیشتر برای کارهایی است که می توان طرح های مختلف را در کنار هم به انجام رساند.

اجرای پتینه در پردیس

در مورد قیمت های پتینه کاری نیز باید بگوییم هزینه ها بر اساس طرح ها تعیین می شود اما برای طرح های ساده دیوار این کار بر اساس متراژ تعیین می شود و هر چقدر که متراژ کار نیز بیشتر باشد هزینه ها کاهش پیدا می کند. پتینه کاری تاثیر بیشتری بر پوشش شما داشته و علاوه بر اینکه متفاوت و هنری می باشد سبب می شود تا آلودگی های دیوار یا سطح به زودی قابل مشاهده نبود و طول عمر بیشتری را نیز برای سطح یا دیوار شما به ارمغان بیاورد.

مسئله بعدی در اجرای پتینه سرعت اجرای کار می باشد ، برای طرح هایی مانند طرح فرشته که طرفدار دارد زمان مناسبی نیاز است تا استادکار آن را به انجام برساند و این خود یک هنر محسوب شده و باید با آن به مشابه یک اثر هنری برخورد نمود. برای انتخاب تیم مناسب برای اجرای پتینه در پردیس بهتر است نمونه کارهای بسیاری را ببینید و آنها را در کنار قیمتشان بررسی کنید. البته شرکت ما با توجه به نمونه های بسیاری که در تهران و پردیس به انجام رسانده می تواند گزینه مناسبی باشد که پس از بررسی نمونه کارها و قیمت های استعلام شده به آن می رسید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com